Posts by SvenB

Beste CP'ers,

Bij deze verkoop ik een Maffia Outgame. Ideaal voor mensen met een laag budget! Hij gaat weg voor 3,00 per stuk, en er zitten nog eens doorverkooprechten bij ook!

Voorbeeld: http://i45.tinypic.com/eqazm.png

Betaling: Wallie / Bellen / Ideal

Betalingslink:
    http://www.mollie.nl/partners/…artnerid=403035&id=845215

Je ontvangt het .psd formaat!

Mvg,
    SvenB

Voor vraagjes en dergelijke kan je altijd hier terecht!

LET OP: Kleine aanpassingen zijn volledig GRATIS!

Soort werkzaamheden:
    Beste CP'ers, sinds een aantal weken ben ik van plan een geheel nieuwe website op te zetten. In dit geval is het een online RPG maffia game! Maar hiervoor zoek ik nog iemand die samen met mij de website wil gaan onderhouden! Aangezien dat scripten niet mijn sterkste punt is, zoek ik dus nog een collega die wél over de kwaliteiten van scripten beschikt!

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Je dient leuke maffia opties te kunnen scripten/inprogrammeren. Ik heb hier al een leuk script liggen (redelijk uniek) waarop je kan uitbouwen, en heb ik hier ook 2 gigantisch mooie layouts liggen (in/out -game)

Budget voor dit project:
    Ik steek er een xx bedrag in, ik hoop dat mijn collega ook wat geld durft uit te geven aan de unieke RPG game!

Wat krijgt u?:
    De game is geheel van ons tweeën, dus inkomsten die we niet in de game steken, maar eens in ons eigen zak worden dan dus door tweeën gedeeld. Het is wel 55/45 inkomsten verdeling, in het voordeel voor de scripter, aangezien het wat meer werk is!

Welke kwaliteiten heb ik?:
    Teksten schrijven, promotie (d.m.v. google adwords), designing een beetje, eigenlijk alles een beetje, maar geen scripting.

Wat is er al:

- Domein
    - 2 geheel unieke designs
    - Hosting
    - Script

Alle overige informatie:
    Ik hoop met deze samenwerking ook gewoon leuk contact te hebben. Gewoon sociaal, samen aan een nieuwe site werken in je vrije tijd! Wel dien je vaak online te zijn!

Mocht u interesse hebben, mail me eventjes, met daarin al wat voorbeelden wat u heeft gescript etc.

Ik hoop dat er wat geinteresseerden zijn,

Met vriendelijke groeten,

SvenB
    Dit bericht is ook op Sitedeals.nl te vinden!

Skynet,

40 geef ik er nu ook weer niet voor maar ik ben best in staat deze te kopen voor wat minder.

Neem eventjes contact op via PM!

Brazilie is niet meer zoals vroeger. Wat ik vandaag ook van het commentaar hoorde na de wedstrijd, van; Brazilie heeft totaal geen diepte in hun spel. Ze hebben spelers die als invidu gigantisch goed zijn, Maar wanneer ze in teamverband moeten gaan spelen is het totaal niets!

Bij Nederland is dit ook, maar lang niet zo erg als bij brazilie, daarom zou ik toch wel de uitslag:

Nederland - Brazilie 3-1

Verwachten, aangezien dat het Nederlands Elftal veel beter op elkaar is ingespeeld!

Mvg,
    SvenB

Hallo,

Ik zie nu steeds meer de source van LocoCrime in de ronde gaan. Maar mij vraag is, is er iemand die deze heeft?

En is deze source legaal/illegaal.. Laat het horen op dit topic!

Groetjes,
    SvenB!

Beste CP'ers,

Ik heb eventjes een vraagje, heeft iemand van jullie de bugloze versie van Banditi liggen, of weet iemand waar deze te verkrijgen is?..

Zoja, meld het even op dit topic:D

SvenB:cheer:

Soort werkzaamheden:
    Hallo, bij deze bied ik mijn aan als Webdesigner, ik zit al weer 3 jaar in het vak en volg aankomend jaar ook de opleiding Mediatechnologie op het ROC. Heb er een goede aanleg voor, en wil graag werken totdat mijn klanten tevreden zijn. Ik creeër alle layouts met Photoshop CS5, en u krijgt het design dus ook geleverd in .PSD formaat!

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Ik ga zo te werk: Ik ontvang van de opdracht > ik ga aan de slag > Ik laat de layout zien > U beoordeeld hem, zo nodig pas ik hem nog aan > Betaling > Levering!

Budget voor dit project:
    Standaard prijs voor de layouts is 20 euro, wanneer u dezelfde layout ook nog gesliced wil hebben doe ik dit voor een meer prijs van maafliefst 10 euro!

Deadline:
    Ik probeer de layouts binnen 3 tot 5 werkdagen te kunnen leveren!

Voorbeelden:
    http://i47.tinypic.com/34sf66v.jpg

Alle overige informatie:
    De opdrachten ontvang ik het liefst via Prive-berichten, om te weten met wat voor designer u in contact bent, kunt u ook nog eventjes kijken daar de voorbeelden waar u een aantal door mij gemaakte layouts ziet!

Sven van Bezouw

Binnenkort volgen meer voorbeelden!

Haha, oke rick ;)! Succes er mee he :)!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.06.10 12:27:40:
    Maar hmm.. de tekst bij het loginvlak is ook het zelfde? Dat is wel heel raar, dus je hebt gewoon na ge aapt, maar maakt niks uit, wijzig het effe!

Thema: Bios etc.

Kleurenschema: De kleuren die nu ook op wineenbiosbon.nl zijn verwerkt

Voorbeelden: Niets, ben benieuwd of je zelf iets kan creeeren.

Doeleinde: Als layout inbouwen op wineenbiosbon.nl