Is dat de bedoeling, mijn grootste excuus!
Joshua: hierbij alsnog toestemming.
Is dat de bedoeling, mijn grootste excuus!
Joshua: hierbij alsnog toestemming.
Beste CP'ers,
Voor mijn nieuwe criminal, die op het moment al online staat ook, zoek ik 2 moderators.
Kwaliteiten waaraan ze moeten voldoen:
- PHP scripting
- Promotie
- Gastvrij voor leden
- Forum kunnen onderhouden.
De inkomsten zijn 20%, en jullie kunnen 24/7 inloggen om de inkomsten tot dat moment te bekijken.
Als je geinteresseerd bent laat het in dit topic horen, of voor vragen / link / interesse kun je me ook een mailtje sturen.
Groetjes.
Ik speel helemaal NIKS!
Oke, eventuele deelnemers worden nu ook in startpost vermeld:
Begrip voor, dan na overleg een plaats bepalen?
@ Rick, Centraal punt pakken. Ik bedoel ( RDMNL2010) kinderen ouder als 12..? BOEIEND dat die kleuters niet komen. Maar een leuk babbeltje onder elkaar, maakt de band ook hechter op CP, en je weet met wie je bezig bent etc.
Beste CP'ers,
Ik kwam op het idee een ware meeting voor CP te organiseren. Gewoon een keer een dagje, in een cafe/vergaderzaal, zo onderling eens een beetje kennismaken, met een hapje en een drankje er bij!
Bij deze kijk ik jullie aan, wat zouden jullie van zoiets vinden &.. crew; laat ook even jullie kant horen!
Eventuele mensen:
- SvenB
- A. bijlsma
- Pim
- Van der beek
- Sloosmedia
Poll: elke plaats meeting FINAL
Amsterdam
Eindhoven
Groningen
Tussenstand:
FINALE: Morgen om 12:00 word beslist a.d.v. de poll, wat de plaats zal worden, vervolgens worden de andere dingen geregeld!
Groetjes
Ik kan de internetinstellingen niet ontvangen
Apn?
Hallo,
Gisteren galaxy S aangeschaft, probeer nu gegevensverbinding te leggen met me telefoon naar het kpn 3g netwerk.
Het is een simlockvrij gemaakt toestel, van t-mobile naar simlockvrij.
Wanneer ik nu op gegevensverbinding inschakelen druk, blijft hij daar heel lang op staan, en gebeurd er niets,
Iemand een idee?
Bedankt lars jij ook succes:cheer:
Rob, Design inbouwen, alles regelen, meer ervaring op doen met scripten + school vind het leuk om zulke dingen te zien.
Joey heeft idd gelijk, mijn excuus, word toch gratis. Geinteresseerden(A)?
Stan, zie het eerder vermelde bericht!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.10 13:04:01:
@ RDMNL2010, is het een idee de source te verkopen dan? voor een x,xx bedrag
Maar het "uitdagende" aan zoiets is ook van; binnen een termijn is CP 2 goede projecten rijker?
Hoezo niet skynet? Licht je antwoord toe.
Beste CP'ers,
Ik ben van plan de Banditi source volledig unbugged/omgebouwd te maken. Dit wil ik doen met mensen van CP!
Nadat Lars begonnen is met de Vendetta source, leek het mij een leuk idee om aan banditi een nieuwe start te maken. Vroeger zijn er al vele mensen mee bezig geweest, maar laten wij het nu eens goed doorzetten, en straks een compleet omgebouwde Banditi hebben!
Wat gaat er gebeuren:
1. We kijken welke mensen geinteresseerd zijn mee te helpen (scripters / 1 slicer).
2. We organiseren een ware "Webdesign 4 Banditi" contest.
3. Het beste design word d.m.v. een poll gekozen, en gebruikt.
4. De fouten mogen verteld gaan worden op dit topic / Inclusief eventuele unbugged scripts die geplaatst mogen worden.
5. Het "comite" om het zo maar even te noemen, upload het script, en gaan de scripts/fouten verbeteren die vermeld zijn op dit topic!
Let op: We uploaden de website al online, zodat heel CP kan meekijken hoever we er mee zijn.
6. Wanneer het grootste gedeelte van het unbuggen is gedaan, word de winnaar van "Webdesign 4 Banditi" benaderd om zijn design in .psd formaat in te leveren.
7. De gekozen slicer ( stap 1 ) word gevraagd het design te slicen.
8. De scripters bouwen de layout in de al unbugde banditi source in.
9. De unbugde banditi-source word geupload hier op CP!:cheer:
Zoals hierboven staat vermeld ben ik het van plan met de mederwerkers aan te pakken.
Het comité:
- Svenow
- ......
- ......
- ......
Slicer voor het project:
- ......
Wanneer je geinteresseerd bent voor een plaats, dien je een PB te sturen naar SvenB
Laten we beginnen met de eerste reacties van de opzet van het project! Brand los, en praat! Aanmelden kan ook via de PB!
Met vriendelijke groeten,
SvenB:D
Joshua: categorie veranderd.
Stan, word er een gekozen, of hoe moet ik het precies allemaal zien :)!?
Loop van de middag :)!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.12.10 11:45:08:
http://www.imgdumper.nl/upload…5/4d19bf88ebdab-Crime.png
Beetje veranderd, had hem al liggen, nooit iets mee gebeurd!
Mijn grootste excuus dat het zo lang moest duren!
Radiodancemania | Nee, heb er op het moment 2 gehad!