Ga ik nu bij de beginpost zetten!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.11 14:17:44:
http://i54.tinypic.com/2u6da2o.png
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.11 14:21:34:
http://i55.tinypic.com/24b9953.png
Posts by SvenB
-
-
Er zitten er nog wel wat meer bij ;)!
-
25 euro excl domein beginnen we mee ;)!
-
Nee, want zij hebben zich in het verleden een keer aangemeld voor iets ;)! dus daar hebben zij zich aan vast gelegd, en als het ware "toestemming voor gegeven!"
-
Het domein donvucci kan er bijgeleverd worden, want dat domein heb ik ook in bezit, de nieuwsbrief kan gewoon naar alle 1000 + gestuurd worden!
-
Dit is niet meer dan met gradients spelen? Als je hier je portfolio van wil gaan maken, zal ik eerst beter gaan leren designen in plaats van per direct een portfolio te beginnen!
-
http://www.mijnmaffia.nl/donvucci Hij staat nu weer bij mijnmaffia!
-
Beste CP'ers,
Bij deze verkoop ik een maffiagame die onder contract staat bij mijnmaffia! Het betreft de game: DonVucci
Voorheen heb ik altijd een domeinnaam gehad bij mijnmaffia, maar die is helaas afgelopen.
Even wat specificaties:
- Het spel beschikt over 1000 + spelers
- Het spel is niet meer zo actief
- Toen het spel goed liep (eind 2010) haalde we 50 euro per maand op!
- Ik heb toestemming van mijnmaffia de site te mogen verkopen!
Ik vraag voor de website wel wat geld, dit gaat vooral om het aantal leden dat je van mij meegeleverd krijgt, het zijn er gewoon echt 1000+! Wanneer je een goede email vanuit het spel de deur uit gooit, heb zo weer een aantal van die actievelingen!
Het spel beschikt over een aantal gekochte layouts, en wat opties! Met behulp van een screen, laat ik enkele opties zien waarover ik beschik.
http://i54.tinypic.com/15acjm.png
http://i54.tinypic.com/2u6da2o.png
http://i55.tinypic.com/24b9953.pngIk heb helaas geen test account, je zou dus zelf even een account moeten maken, want mijnmaffia werkt met 1 - ip account systeem!
De biedladder:
Startbod: 25 euro
Opbieden met: 5 euro
Buy-now: 50 euroDe veiling eindigt 48 uur na het laatste bod!
Voor vragen mag je altijd hier in dit topic komen, of stuur me een privé bericht!
Groetjes.
-
dus je mag hem gebruiken?
-
Als je echt een specifiek goed programma wilt, moet je echt denken aan Adobe Fireworks CS5.
Je hebt dan de beste versie van Adobe fireworks, en ook direct de nieuwste.
Mensen op CP raden hier allemaal photoshop aan, maar dit programma is door Adobe wel degelijk gemaakt om FOTO'S [offtopic](capslockday:$)[/offtopic] te bewerken!
Ik raad je dus bij deze Fireworks aan!
-
Lars,
Ik raad toch echt de Samsung Galaxy S II aan, wat een top toestel dat het wel niet is, echt PRACHTIG!
Het is dan wel een samsung, maar zeker beter als de iphone (A)!
-
Beste CP'ers,
De zomervakantie is voor mij inmiddels al weer 3 weken aan de gang, en ik begin me nu echt al een beetje te vervelen. Ook met de gedachte dat ik deze vakantie helaas niet naar het buiteland ga
Daarom ben ik opzoek naar het volgende...
In deze vakantie wil ik veel gaan leren op het gebied van Scripting & Design. Ik zoek daarom mensen die samen met mij een project willen beginnen. Gewoon lekker vaak op online zijn op msn, goed overleg plegen, en zo gedurende de zomervakantie iets neer te zetten!
Ik zou uberhaubt nog niet weten wat, maar in overleg met een groepje kunnen we natuurlijk altijd wel iets leuks bedenken.
Waar ik inmiddels mee overweg kan is het volgende:
- Adobe Photoshop CS5
- Adobe Illustrator CS5
- HTML
- CSS
- Javascript
- Php 30 % ongeveer
- FlashIk besteed in het project een budget van 25 euro. En ik zal dan, (wanneer dit op een gegeven moment nodig is) als projectleider het domein + hosting afnemen. Dit zal waarschijnlijk gebeuren bij Willem! Het is nu eenmaal een trouwe partner van me.
Ik hoop medewerkers aan de haak te slaan met de volgende dingen die ze kunnen!
- Photoshop CS5
- Illustrator CS5
- HTML
- CSS
- Javascript
- PHP
- Flash
- Maar ook die een evt. database in elkaar kunnen zetten.Dit was mijn verhaal over waar ik naar opzoek ben!
Ben je geinteresseerd, na de uitleg hierboven, meld je dan aan!
Dit doe je door te vermelden hieronder dat je geschikt bent om gedurende de zomervakantie lekker aan het project mee te helpen.
Vermeld over welke kwaliteiten dat je beschikt!
En de leeftijd is voor mij ook even een vraag, dus deze ook vermelden!
Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Sven -
Excuses, heb een kleine fout gemaakt.
-
Hallo,
Voor een nieuwe website ben ik op zoek naar een zeer goede copyright vrije background, die minimaal 2000px by 2000px is.
Het is voor een nieuwe Event site. De background moet een frisse blik geven op een zonnig festivaltrein, waar het publiek van achter is gefotografeerd, en kijkt naar een podium of iets!
Groetjes,
SvenB
Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden, ben zelf al druk bezig, maar mij lukt het niet!
-
Beste CP'ers,
De zomer staat er weer aan te komen, en wat is er nou lekkerder dan in de zomer de lekkerste zomer hits voorbij te horen komen op de radio. Of voor de dj's te draaien!?
Daarom hier op CP een uitgebreid topic over allerlei zomerhits, wat vind je er goed aan, plaats jou favoriete zomerhit(s) hier, en praat er lekker over!
Vermeld jou ultieme zomerhit hier, en praat er over!
Mijn favoriete zomerhit 2011:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Pitbull - Bon Bon
Gewoon zo heerlijk, lekker aan het strand met deze hit! Door dit nummer drink ik zeker wat cocktailtjes meer! Haha! :cheer:
Ben benieuwd wat jullie zomerhit(s) zijn.
Praat mee!
-
Hallo,
Even een vraagje, ik heb hier een hdd met 1,5 terrabyte, nu heb ik daar 100 gb aan muziek in gebruik, ik moet vanavond draaien, alleen mijn muziek laad wel ZO ontiegelijk sloom in vanuit me harde schijf!
Iemand tips waar het aan kan liggen of iets?
-
Pokedeck/pokemonkaarten?
-
[offtopic]@ Luc,
Ik becijfer mezelf wel eventjes;
CSS: 80 %
HTML: 100 %
MySQL: 20 %
PHP: 40 %waarom wilde je dat weten?[/offtopic]
Dankjewel voor je reactie!
-
-