Posts by SvenB

Beste Cp'ers,

Ik heb een vraagje,

Ik heb een eredivisielive abonnement voor op de laptop, nu kan ik 2 maanden onbeperkt eredivisielive kijken op de PC!

Maar nu is mij vraag, kan ik (wanneeri k FULLSCREEN HD) naar eredivisielive kijk, deze doorlussen naar mijn TV! Zodat ik alsnog eredivisielive op me televisie kan kijken?

Zoja, Hoe moet dat? Hoe leg ik een laptop aan een televisie vast!?

Groetjes,
    SvenB

Wat is nou het handigst om te doen, Me zusje wil een blackberry, met blackberry internet, mar ze heeft nog een abbo lopen by t-mobile, met bel/sms minuten + Sms maximaal!? Wat is nou het slimst?

Hallo,

Ik zoek op het moment iemand die even verstand heeft van Blackberry-internetabonnementen!

Mijn zusje heeft een abonnement lopen bij t-mobile, Bel + sms 150/100 + SMS maximaal (1000 smsjes per maand) Voordeeloptie!

Nu is mij zusje halverwege haar contractperiode van plan over te stappen naar de blackberry, waarvoor je blackberry-internet nodig hebt?

Wat is nou het handigst om te doen + Het voordeligst?

Ik hoor het nog wel van jullie:cheer:

Groetjes,
    SvenB

SkyNet, er zit hier inderdaad een kleine adder onder het gras!

We hadden het er over dat ik hem niet meer zou verkopen, maar die knoop is nooit definitief doorgehakt, dus ik kan hem nog gewoon verkopen!

Zeer spijtig van Webbasing dit topic zo te verknallen! Ik beschik gewoon nog over de doorverkooprechten, en het script kan dus nog gewoon verkocht worden!

( 4 maal )

Citaat

Misschien ook handig om te zeggen of jij het script wel mag verkopen? Heb je er een bewijs van?

Ik heb het script van Roel Creemers (bekend op Sitedeals) overgekocht met doorverkooprechten, dus ik beschik over die rechten!

Beste CP'ers,

Na enige tijd kwam ik in een van mijn mappen het "Wineenbiosbon" script liggen. Het betreft een zéér uniek script waar niet veel mensen over beschikken.

Ik zet dit script te koop, omdat ik het een tijd geleden gekocht heb, maar er geen tijd voor heb om er iets leuks van te maken, dat ook nog eens goed gaat lopen!

Wat is het voor een script?

Bij dit script draait alles om de Nationale Bioscoopbon, je spaart op het spel tot een bepaalde hoeveelheid credits, wanneer je die hoeveelheid heb behaald kan je deze inruilen voor de Nationale bioscoopbon, die dan door de eigenaar van het spel zal worden toegestuurd.

Waar haal ik de verdiensten uit, bij dit script?

Mensen die zich aanmelden, verdienen credits door op verschillende banners te klikken, ook wel klikmissies genoemd! Als er mensen geinteresseerd zijn om hun website wat vaker te laten bezoeken, plaatsen ze deze bij Wineenbiosbon op de website, waarvoor jij (bijvoorbeeld) een maandelijks bedrag kan uitkiezen!

Maar....

Je haalt ook inkomsten uit bijvoorbeeld bellers op het spel, want op het spel kan je ook voor 1.30, 5 credits krijgen. Voor elk belletje, krijg je op mollie dus, 0,85 cent!

Dus aan inkomen bij dit script hoef je niet bang te zijn, want die komen er zeker wel!

Is er een demo?

Ja.. Die is er!!

Vraag via de PB naar gegevens!

Let op! Dit account is admin gericht, en beschikt dus ook over alle adminopties!

Ben je geinteresseerd in dit zéér unieke script?

Er gaan bij mij 5 licenties uit, voor de prijs van 15 euro p.s.!

Laat het dus hier op het topic weten, of via een privé bericht, ook voor vragen kan je hier op het topic terecht.

Met vriendelijke groeten,
    SvenB:cheer:

Jannick leuk dat je vraagt wat er nou precies aan de hand was.

Ik had enkele instellingen verkeerd gezet op mijn pc zelf, waardoor hij het paneel als het ware niet herkende, na wat dingen om te hebben gezet, kwam ik er toch uit!

Hoi,

ik heb gister bij een goede aanbieding van de Aldi een dj-controller binnengehaald, alleen nu krijg ik hem niet geinstalleerd.

Het is een externe mixxer, met een stroomvoorziening, en voorziet van een usb-kabel, die ik in mijn pc heb ingeplugd.

Wanneer de Virtal DJ LE heb geinstalleerd vanuit de CD-rom, geeft hij een error aan wanneer ik het programma opstart.

De controller is niet gevonden!

Kan iemand me helpen?

L.groot, ik raad je gsmeindhoven.nl aan! HEEEEEEL goedkoop, haal ik ook al mijn toestellen, ik hoor graag wat je er van vind! En ook van andere miss reacties!