Posts by SvenB
-
-
Beste CP'ers,
Ik weet niet ofdat het jullie al is opgevallen, maar YouTube.com is in een nieuw jasje gegaan, ik vind het er persoonlijk op vooruit gegaan!
Mvg,
SvenBPraat mee!:cheer:
-
Ga hier niet van een mug een olifant maken. Laten we het kort houden:
"Het zijn en blijven Duitsers"
-
Ze zeggen "Free Shipping" neem aan dat dat dan gratis is? En ik doe een bestelling van minder dan 22 euro vanuit china, dus daar vragen ze ook niks voor denk?
Of zit ik dan fout?
-
En wanneer ik bijvoorbeeld telefoonhoesjes importeer met een merk dat totaal los staat van een bekend merk zegmaar, doet de douane dan al minder moeilijk?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.11 16:07:07:
& welke bedragen kopen er nog op het bedrag dat een webshop als focalprice aangeeft op haar website? -
Dein maar ik loop niet het risico op een boete?
-
Is die import belasting héél hoog of?
-
Beste CP'ers,
Ik ben van plan binnen nu en een week naar de KVK te gaan om een kvk-nummer te gaan aanvragen waardoor ik me zelf legaliseer tot het verkopen van van producten via de webshop die ik binnenkort ga starten.
Ik wil op focalprice gadgets/ipod-oortjes inkopen, maar nu is mij vraag, is het verstandig om geimporteerde producten vanuit china eerst bij je thuis te laten bezorgen, en dan pas in verkoop zetten (Wat dus een minder lange wachttijd neerzet op de webshop). Of via een dropshipper wat een levertijd van 3 weken met zich mee geeft?
Stel ik laat de producten thuis bezorgen, hoe is het dan het handigst om die producten bij de klanten te krijgen, tnt post laten ophalen of wat?
Mvg,
Sven -
Wij worden hier gewoon genaaid, hahaha:P!
-
Op basis van wat baseer je dat het een "middel-grote" opdracht is?
-
-
Damn, wat is die site goed! Wat zou je denken.. Echt/nep?
Andere mensen nog suggesties?
-
Beste Cp'ers,
Naar lang te hebben nagedacht ben ik dan toch tot de conclusie gekomen dat ik een webshop ga beginnen. Ik heb nu m'n KVK aangevraagd.
Ik wil het allemaal gaan "doen" met oortjes voor de ipods, mp3's, iphone's, galaxy S'jes, ipads en noem maar op!
Nu is mijn vraag aan jullie, hoe zouden jullie deze importeren/waar zullen jullie deze vandaan halen?
Met vriendelijke groeten,
SvenB:cheer: -
Nee, had oude versie van FF.
Nu doet hij het wel, echt nice!
-
welke browser gebruike jullie>
-
er gebeurd niks bij mij?
-
[offtopic]@Sloosmedia, Ik begrijp het ook niet.[/offtopic]
Maar als je dan toch voor een gratis host gaat, is 000webhost.com wel het beste.
-
Beste CP'ers,
Aangezien de marktwaarde van de social media sites als paddestoelen uit de grond schieten, zal het niet lang duren voor de eerste mensen de opleiding Social Media gaan volgen.
Er zijn al genoeg opleidingen in de richting Social Media. Heeft het nut een dergelijke opleiding te volgen of is dit slechts een hype?
Wat is jouw mening?
-
Beste CP'ers,
Voor een project dat ik laatst wou gaan starten, maar waar ik niet aan kan beginnen door drukte met school, stage & werk, heb ik 2 weken geleden een layout gemaakt.
Het betreft een layout dat eigenlijk geheel gebasseerd is op een timeline, denk aan twitter etc..
http://i44.tinypic.com/14dhraw.jpgBieden:
Startbod: 1 euro
Opbieden met: 1 euro
Buy-now: 15 euroVeiling eindigt 24uur na laatste bod!
-
Count me in :)!