Posts by SvenB
-
-
Hallo,
Hierbij even een error wanneer ik een mailtje stuur via het Privé Berichten systeem van CP!
Deprecated: Function split() is deprecated in class.phpmailer.php on line 472
Mvg,
SvenB -
Fijn om te horen, wanneer dit is afgerond meld het eventjes op het topic, dan vermeld ik het in de beginpost!(a)
-
Dein,
Ik ben al flink bezig geweest, en heb een opzet gemaakt!
Klik: http://i41.tinypic.com/2zjgdnk.jpg
**OPROEP**
Er dient nu dus eerst een Github/Google projects te worden aangemaakt. Wie kan deze aanmaken en eventueel al overzichtelijk maken etc..?
**OPROEP**
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.11.11 11:28:30:Citaat van JeroenHWat Dein al aangeeft met de toevoeging dat de ingame economie ook goed gedocumenteerd moet worden. Dus hoeveel geld / experience kan je met een bepaalde optie in een feature verdienen, enzovoort. Dus dat alles goed gebalanceerd is in de documentatie.
Klopt, maar dit komt pas na het design etc.. Dit is iets wat in overleg gaat gebeuren met de scriptgroep & leider(s) van het project.
-
** UPDATE 1 **
Aan de hand van een alles beslissende poll zijn we tot het besluit gekomen dat we een crime gaan maken. Nu is mijn vraag aan jullie, waar kunnen we het beste mee beginnen?
** UPDATE 1 **
-
Alki, ik heb je er bij gezet!
Voor de rest.. wat het zoiezo niet gaat worden en wat ik nu al voor de 2e keer zeg is een echte CP 5 of iets dergelijks.
Letop! Er is een poll aan de beginpost van mij toevoegd, waar we keuze uit hebben!
Stem mee :cheer:
http://micropoll.com/t/KEyzQZE1PJ -
Het word zoiezo geen Community, we mogen blij zijn om zoiets op een Community als CP te mogen organiseren! Laten we Criminalspoint niet als concurrent in gaan zien!
-
Coone(L)
-
@iSilverstar
Ik geef je helemaal gelijk, maar wat houd ons tegen het nog eens te proberen? Ik bedoel.. mij lijkt het een leuk tijdsbestek.
-
nee gewoon lekker spelen met photoshop etc.. dan kom je er wel
-
Rate: 2
Prijs: 0 euro
Mening: Leuke beginners layout, totaal geen waarde, mooi pluspunt: Leuk kleurgebruik -
De host word al door verschillende mensen aangeboden, nu nog eventjes kijken welke het uiteindelijk gaat worden.
Kortom:
Host is geregeld!:cheer:
-
Nee, dat gaat niet lukken. Ze zal wel de officiele eigenaar zijn.
-
als je geen toegang hebt, maar je kan wel geld opnemen? Dan heb je toch toegang?:hmm:
-
In hoeverre kan u een host regelen?
-
Vermeld je vaardigheden hier ook eventjes dan. Die plaats ik dan netjes achter je naam, dan kunnen we kijken ofdat we op basis van bepaalde vaardigheden waar mensen over beschikken, een compact team kunnen samenstellen die het uitvoerende werk doen.
Natuurlijk denk heel CP mee met het project, en net als het design contest enzo, word ook allemaal hier gehouden.
-
Google Projects wel, absoluut! De game word natuurlijk opensource!
-
Beste CP'ers,
Ik kwam op het idee om met een aantal mensen hier op CriminalsPoint een bepaalde game te gaan maken, of iets anders degelijks. We kunnen bijvoorbeeld een crime maken, maar ook een "beheer je eigen dierentuin" website of iets dergelijks.
Ik weet niet of het iets is om er een "algemeen Criminalspoint project" van te maken. En dat iedereen mee kan helpen. Zo kunnen we eerst bijvoorbeeld met z'n allen beslissen wat voor iets het gaat worden, dan gaan we een design contest organiseren, dan een scriptersaanmeldlijst, wie er allemaal mee willen scripten enzo.. Noem maar op!
Wat er gemaakt gaat worden word natuurlijk opensource, en mag door iedereen gebruikt gaan worden. Het is gewoon een beetje tijdsbestek, om samen actief te zijn op CP etc..
Dus.. Zijn hier mensen geinteresseerd?
Met vriendelijke groeten,
SvenBDiscusieer mee over wat het moet worden en waar we een écht CP project van kunnen maken:cheer:
Personen die een handje helpen:
- SvenB
- Dein
- Alki1229
- Movie
** UPDATE 1 **Aan de hand van een alles beslissende poll zijn we tot het besluit gekomen dat we een crime gaan maken. Er is al een plan van aanpak gemaakt. Die dient uitgevoert te gaan worden op zekere hoogte, hieronder staat hij vermeld:
Klik: http://i41.tinypic.com/2zjgdnk.jpg
** UPDATE 1 **
** UPDATE 2 **We zijn goed op weg, er is een design contest gestart door dein, ook is de bedoeling dat er nu echt een scriptgroep gevormd gaat worden, met iemand daarbij die een functielijst kan maken, met daarop alle functies van de crime en hoe die in elkaar overlopen.
Klik: http://i43.tinypic.com/23j0h2t.jpg
** UPDATE 2 **
-
Klopt idd, maar er zijn van die mensen die bij het eerste beste al rond gaan vragen.
-
Weten jullie toevallig niet in NL een goede oordopjes webshop ofzo, waar ik goedkoop kan inkomen en voor wat meer verkopen?