Het is de Samsung Galaxy Nexus geworden!
:slotje:
Het is de Samsung Galaxy Nexus geworden!
:slotje:
Beste CP'ers,
Aanstaande 30 december mag ik mijn abonnement van me Galaxy S verlengen, maar ik vraag me af, kan ik mezelf garanderen dat wanneer ik een IPHONE 4S aanschaf, deze absoluut veel fijner is/ welke telefoon kan ik anders nog kiezen?
Mvg,
SvenB
Beste,
Ik ben van plan een eigen portfolio te starten, maar dit wel met wordpress (gewoon handig). Kennen jullie een sterke theme, die er strak uitziet.
mvg
De designcontest is nog steeds lopende, vanuit daar bouwen we verder.
Nog deelnemers?
We zijn al verder gekomen dan alle andere projecten, laten we het daar tot op zekere hoogte houden:cheer:
Mooie layout, ga er verder mee door, zorg wel dat alle rechten en dergelijke erbij zitten hea, van de plaatjes etc..
Zukke lelijke layouts worden natuurlijk nooit gebruikt, wel eht bedankt voor het aanbod R-Mijnten!:cheer:
Liefst allebei (A)!
maar vanuit een outgame kan meestal ook makkelijk de ingame gebouwd worden, dus leef je uit!
Guitar, leef je uit op je nieuwe layout!
Ik ben benieuwd:cheer:
Bij mij vallen ze persoonlijk geen van alle in de smaak.
Hierbij interesse, ben benieuwd! Stuur maar PM!:cheer:
Het liefst inclusief, maar dan wel W3C valid! Exclusief is ook een optie!
Staat er ook niet in, maar ik zeg het toch! Maarja, dat ter zijde!:cheer:
Stop offtopic talking!
Wat niet?
Lees het bestand dat bijgevoegd is bij update 1 maar is goed door, wie het project gaat trekken.. Zoiezo ikzelf, dein heeft daar ook al een groot aandeel in, nu nog een goede scripter, die het "scriptteam" als het ware kan leiden.
Natuurlijk willen wij anders zijn als de andere, en we gaan er dan ook alles aan doen dat er een uniek soort "crime" op cp als opensource vrijgegeven gaat worden.