Posts by SvenB
-
-
Hallo,
hieronder mijn code met een registratie formulier, zou iemand het aan kunnen passen dat de gene die aangemeld heeft een mailtje in zijn mailbox krijgt van, u bent succesvol aangemeld?
Alvast bedankt.
Mvg,
Sven:cheer:PHP
Toon Meer<?php include('db_connect.php'); if(isset($_POST['registreer'])){ $query = "INSERT INTO vp_users (user_firstname, user_lastname, user_mail, user_pass) VALUES ('".$_POST['voornaam']."', '".$_POST['achternaam']."', '".$_POST['email']."', '".md5($_POST['wachtwoord'])."')"; $sql = mysql_query($query)or die(mysql_error()); echo '<div style="padding-top:30px; color:white; "><h2>Succesvol aangemeld!</h2><br />U bent succesvol aangemeld. <a style="#DF0101: white; font-weight: bold;" href="?pagina=login">Hier</a> kunt u inloggen.</div>'; } else { ?> <h1>Registreer</h1> <form method="post"> <input type="text" class="text" name="voornaam" value="Voornaam" /> <input type="text" class="text" name="achternaam" value="Achternaam" /> <input type="text" class="text" name="email" value="Email" /> <input type="password" class="text" name="wachtwoord" value="Wachtwoord" /> <br /> <input type="submit" class="submit" name="registreer" value="Registreer" /> </form> <span class="clear"></span> <?php } ?>
-
-
Hij is een keer hier beoordeeld.
-
Beste Cp'ers,
Hierbij verkoop ik een door mij gemaakt HighTea layout. Geheel in stijl gemaakt. Betreft een site waar vrouwen een hightea kunnen inplannen met extra's etc..
Biedladder:
Starbod: 1 euro
Opbieden: 1 euro
Buy-now: 15 euroGeen rechten op foto's
U ontvangt de .psd.
Voorbeeld:
Klik: http://i44.tinypic.com/30nbwp4.png
Met vriendelijke groeten,
SvenB:cheer: -
In deze pagina roep ik vanaf de index.php pagina's aan. maar ik wil dat home mijn standaard pagina word, mijn startpagina wanneer ik naar de index.php ga.
-
Hi,
Hoe stel je een homepagina in in zo'n menu:
PHP
Toon Meer<?php $ar = array("home", "about", "menu", "contact", "admin", "loggedin", "gerecht_toevoegen", "nagerechten", "voorgerechten", "dranken", "kipgerechten", "vleesgerechten", "visgerechten", "pizza", "gerecht_bewerken", "user_edit", "gerecht_verwijderen", "gerechten_weergave", "offer", "referentie"); $p = $_GET['pagina']; if(in_array($p, $ar)) { echo '<br />'; require_once('./pagina/' . $p . '.php'); echo '<br /><br />'; } else { echo '<br />'; require('pagina/error.php'); echo '<br /><br />'; } ?>
-
-
-
Hi,
Heb een nieuwe site ontwikkeld, het is een simpel design, en wil het ook simpel houden, maar toch ben ik benieuwd wat jullie er van vinden, kwa opbouw etc. Leggen jullie het design ook in verband met een dj wanneer je niet wist dat het een dj-site was?
Beoordeel:
Cijfer: 0/10
Pluspunten:
Minpunten:
Conclusie: (optioneel)Ik hoop een paar reacties van cp'ers te mogen ontvangen!:cheer:
Link: http://www.djsven.nl
-
@maviose, had zoiets nooit achter je gebruikersnaam gezocht man ;)! Hahah, chille foto :)!
-
Zou nu nog eens iemand kunnen kijken of je gewoon kunt liken?
-
Nou, heel leuk zo'n counter van hoeveel mensen op like hebben geklikt, maar wat houd ik er aan over?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.12 12:57:29:
word mijn link ergens weergeven wanneer iemand op de likebutton heeft gedrukt? -
Maar wat is dan de promotie, waar word mij link zichtbaar of iets bij jullie..
-
Hoe kan je zien wie er geliked hebben?
Ik kan zo vaak liken als ik wil maar hij komt er niet bij :(! -
Hi,
Ik wil een 'like' button op m'n website, nu heb ik die geintergreerd, en alles werkt, echter wanneer ik uitlog op facebook, en kijk nog eens op mijn like button, springt hij weer naar 0 terwijl ik hem nog wel geliked heb?
Hoe kan dat!?
Mvg,
Svenhttp://www.djsven.nl daar gaat het om.
-
Dankje voor de beoordeling,
Ik ga er proberen wat aan te doen, ik wacht eerst nog wat meerdere reviews af :)!:cheer:
-
Hi CP'ers,
Heb een design gemaakt voor een nieuw project waar ik aan begin. Wat vinden jullie er van kwa kleurgebruik etc..
http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=117795
Beoordeling:
Pluspunten:
Minpunten:
Cijfer 0/10:
Evt. Waarde:Mvg,
SvenB:cheer: -
3 simpele icons van een iconsite, thats it?:$
-