# voor header in de style!
Posts by SvenB
-
-
Het telefoon hoesje is niet meer van 40 gram, dus wanneer ik 2 postzegels er op plak van 50 cent in totaal dus 1 euro, ben ik daar vanaf. Iemand idee of er dan track and trace bij zit?
-
Faff,
Je moet uiteindelijk toch zelf scripten, daar komt het op neer. Wat voordelen van zulke programma's zijn is dat hij tijdens het typen de zogeheten "tags" automatisch aanvult, om het zo maar te zeggen. Erg fijn!
Ook zit er een handig toolsysteem in waarmee je makkelijk bijvoorbeeld een tabel kan plaatsen, en zulke dingen. Ook kan je live werken, je vult dan je gegevens in op het connect gedeelte van het programma, en wanneer jij je bestanden opslaat staan ze gelijk op je server. Ook dat is gewoon een gigantisch voordeel.
De doctype's etc zitten ook geintegreerd in het programma, dus wanneer je kiest voor een HTML strict 1.0 pagina dan bouwt hij hem al helemaal op voor jou incl doctype.
Kortom; Fijn programma, om een klein beetje typwerk te laten wegvallen om het zo maar te zeggen. Je leert ook veel, dus gewoon gebruiken!
Hoop je te hebben geholpen.
Mvg,
SvenB:cheer: -
Beste CP'ers,
Even een vraag over de verzendingen van TNTpost.
'n vriend van mij die telefoonhoesjes wil gaan verkopen via zijn website, vraagt zich af;Wanneer je je hoesjes in een normale envelop doet,
je geeft deze af bij het postkantoor, en je vraagt per envelop een track and trace aan.. is dat dan gratis?Groetjes,
SveNB -
Faff,
Hier erg tevreden mee, lekkere bass etc..! Lekker blazen.
-
Spotnet?
-
@malik,
Niet wat hij zoekt.
Hij richt zich voornamelijk op blackberry's maar daarnaast ook een wat kleinschaliger aanbod op andere telefoonhoesjes.
-
Voorkeur gaat uit naar een NL naam.
-
Beste CP'ers,
Een vriend van mij is in een snell voortgang met z'n eigen bedrijf
en heeft een hele opzet klaar liggen, hij wil namelijk dingen van
telefoons gaan verkopen, voornamelijk op het gebied van hoesjes.Nu wil hij een pakkende naam voor z'n bedrijf, aangezien het denk niveau
hier op CP aardig hoog ligt (schat ik zo), ben ik benieuwd met welke suggesties
dat jullie aankomen voor een bedrijf dat handelt in telefoonhoesjes.Ik hoop op veel reacties!
Please help :cheer:
-
Hii CP'ers,
Iemand die ik ken wil 'n webshop beginnen. Maar in welke producten ligt nu tegenwoordig, ik ben benieuwd!
Groetjes,
SvenB -
Welk lettertype is dit, of welk lettertype komt er dicht bij in de buurt?
Alvast bedankt,
Gr. Sven -
-
[offtopic]Winnaar van de contest van je![/offtopic]
1 euro!
-
Altijd leuk, die gastjes die denken dat ze kunnen rappen, hier heb je zeker spijt van?
-
Ergens niet uitkomen en google gebruikt hebben, toch zo moeilijk tegenwoordig.
-
-
Gefixt, hoe is de mail nu ipv in de ongewenste mailbox in de gewenste mailbox te krijgen (postvak in)?
-
Ik weet totaal niet waar te beginnen. Ben echte PHP-beginner.
-
kan je hem is integreren?
-
ja, maar hoe zorg ik er voor dat die automatisch word gestuurd na het invullen?