Posts by SvenB

Hi,

Zit met een error, alles gaat goed, maar hij slaat hem niet op in de database!

Hallo,

Had hier een aantal geleden ook al een topic geopend, maar dat topic was maar een beetje halve bak, vandaar dat ik nu nogmaals een topic open, met wat uitgebreidere informatie over mijn vraag.

Wat voor webshop?

Ik begin namelijk binnenkort een webshop, ik ben van plan deze producten te gaan importeren uit China, om ze vervolgens hier te verkopen, in zoverre is dat allemaal legaal. Dus hier graag niet te veel poespas over op dit topic.

Mijn vraag:

Wanneer ik producten importeer en verkoop, of 'n keer eentje gratis weggeef, hoe houd ik dat allemaal bij voor de belasting, is daar een duidelijk overzicht voor of iets dergelijks, of is er iemand die het me hier in het kort kan uitleggen? Ben namelijk erg geinteresseerd om eens te kijken wat er nou allemaal bij komt kijken wanneer je gaat ondernemen.

Ik hoop echt graag dat iemand de helpende hand kan bieden.

Met vriendelijke groeten,
    SvenB:cheer:

Hi,

Even een vraagje, is er iemand die hier volgers kan aanbieden op twitter, of een manier heeft om snel veel volgers te krijgen?

Mvg,
    SvenB

Hi,

Ik heb een input type, en wanneer dat ik bijvoorbeeld de letter T in heb getypt, dat dan alle NL plaatsen komen met een T, zodat het makkelijker kiezen is etc.. snapt iemand wat ik bedoel en hoe je dit ontwikkeld?

Mvg,
    Sven

Heyy,

Iemand enig idee waarom dit niet weergeven word nadat er op
    de submit knop is gedrukt met de knop zoek:

Alvast bedankt,
    SvenB

Dacht ik eigenlijk van heel dat gezeik af te zijn, tis al weer 2 dagen geleden dat het bevestigd is dat het niet door gaat.

Maar ja hoor, ook 2 dagen naar dato worden er nog berichten geplaatst over het niet doorgaan van de toch der tochten!

Beste CPérs,

Eventjes een vraag, ik ga binnenkort een webshop beginnen voor telefoonhoesjes.
    Deze ga ik importeren vanuit china.

Nu een kleine vraag, onder wat voor product naam kan/mag ik een product vermelden.
    Stel ik importeer een iPhone 4S hoesje (blauw siliconen)?

Hoe zit dat met merkrechten etc.. hoe zouden jullie zo'n product op je webshop
    publiceren?

Mvg,
    Sven

Hallo,

Ben opzoek naar een goed facturatie systeem, waar ik klanten, artikelen enzo in kan opslaan, en vervolgens facturen kan versturen/maken.

Iemand suggesties, liefst gratis!

Mvg,
    Sven

Hi CP'ers,

Kom eventjes ergens niet uit. Het opmaken van een tabel in de echo van PHP.
    Hieronder een linkje van het voorbeeld en daaronder de bijbehorende code.

http://i43.tinypic.com/11rgcna.png

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

SvenB :cheer: