Posts by SvenB

Hoogte en breedte pakt ie niet van de tekst area:(?

Cp'ers,

Na al een aantal tutorials te hebben gevolgt kom ik er nog niet uit hoe ik netjes etiketten kan maken via word. Ben nog niet van plan een labelprinter aan te schaffen. Het blad is 8 hoog met etikettes en 3 breed.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,
    Sven

Beste CP'ers,

Ik ben bezig een hostinglayout te ontwikkelen, en deze gratis / tegen een kleine vergoeding een aantal keren weg te geven op CP.

Nu zijn de eerste stappen gezet, en ik ben benieuwd wat jullie van de layout vinden tot nu toe. Hebben jullie nog eventuele tips?

Graag eventjes volgens deze beoordelingsladder te werk gaan, dat houd jullie reacties lekker overzichtelijk?

Pluspunten:
    Minpunten:
    Cijfer tot nu:
    Wat kan er verbeterd worden?:
    Ik heb een kleine vergoeding over, ja/nee:
    Ik zou deze layout, als hij gratis was zoiezo meenemen, ja/nee:

Voorbeeld:
    http://previewdump.com/1285-hosting.html
    (logo moet nog ontwikkeld worden, logo dat gebruikt word dient als voorbeeld)

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

Hopend op wat snelle reacties!:cheer:

Dus ik kan gewoon hoesjes aanschaffen voor de Iphone 4 die om de 4s passen en andersom? Ze zijn silicone ook nog is!

Hoi,

Voor aankoop van telefoonhoesjes heb ik eventjes een vraag, zit er verschil tussen de knoppen aan de zijkanten tussen de iphone 4 & de 4s?

Graag snel antwoord!

Mvg,
    SvenB

Ik ben zeer geinteresseerd in het spel. Echter werkt hij niet goed wanneer ik op de link klik, en heel het spel is uit vorm?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.03.12 11:37:45:
    Hier BUY-NOW!

Hi cp'ers,

Ik heb een tabel die ik vol laad met gegevens uit de database, echter wanneer er op de knop verwijderen gedrukt moet worden, moet hij het huidige pand, die geladen is in de tabel verwijderen. Nu heb ik de delete query, maar hij verwijderd niet, HELP!

Hallo CP'ers,

Ik ben een eigen bedrijfje begonnen en mijn bedrijfje haalt de betalingen die via ideal plaatsvinden op via mollie.nl.

Nu is mijn vraag, wanneer ik bij de bank een rekening open voor mijn kleine bedrijfje is het dan verplicht om een zakelijke rekening te openen of zeggen jullie van; Wanneer je klein begint zal ik eerst nog gewoon een persoonsgebonden rekening pakken?

Graag jullie tips/keuze/uitleg op mijn vraag!

Met vriendelijke groeten,
    SvenB:cheer:

Heb best wel wat aangekocht layouts, zitten flink wat "unieke" tussen, dus die voor een groot aantal MP's zijn aangekocht.

5 euro, A.Bijlsma via Privé bericht genoteerd!

Beste CP'ers,

Nu ruim een jaar geleden had ik een goedlopende maffiagame met het systeem van M ijnMaffia.nl! De game was top, veel bezoekers, ook nog wel eens flink wat prijzen uitgedeeld! Maar de game is totaal in verval geraken door mijn school, werk, draaien & het onderhouden van me eigen webshop.

Vandaar dat ik hier een mijnmaffia game aanbied met om precies te zijn 1024 leden! Deze game heeft in het verleden ook voor flink wat omzet gezorgd, maar zoals eerder al gezegd.. is dat nu helaas niet meer.

Ik wil bij deze de game verkopen omdat ik er totaal niks meer mee doe. Ik heb eventjes toestemming gevraagd van mijnmaffia ofdat ik me game mag verkomen, en we hebben een overeenstemming bereikt, oftewel.. het mag!

Er zijn verschillende opties verkocht destijds, maar de huidige updates zijn allemaal niet meer gebruikt, dit omdat de game al lang niet meer is bijgehouden.

De maffiagame heeft www.m ijnmaffia.nl/donvucci. Hij heeft destijds ook nog op een domein gestaand wat lijdde toch vééél meer bezoekers, echter is dit nu niet meer het geval.

Waarom dan toch verkopen? Omdat het spel over maarliefst 1024 leden beschikt, zo weer redelijk actief kan worden gemaakt & hij gaat voor een spotprijs weg, kortom, bieden met die handel.. vragen? Vraag ze!

demo: www.m ijnmaffia.nl/donvucci

Account dient eventjes aangemaakt te worden!

Biedladder:

Startbod: 5 euro
    Opbieden met: 2,50
    Buy-now: 30 euro

Betaling via: overschrijving/paypal

Mvg,

Hoeft toch ook niet. Twitter volgers hoeven niet alleen je vriendjes en vriendinnetjes te zijn hoor!

Beste CP'ers,

Ik ben bezig met een systeem, waar mensen hun huis kunnen ruilen. Ik loop stage bij een makelaar, vandaar dat het zo'n systeem is.

Nu moeten mensen hun adresgegevens achterlaten, wanneer ze openstaan om met iemand een huisruil te doen. Wanneer ze de gegevens achter hebben gelaten op de site, wil ik dat ze automatisch een mailtje krijgen met de mensen die op de site staan geregistreerd en ook willen ruilen.

Dus, wanneer er op de knop "Adresgegevens opslaan" word gedrukt, wil ik per direct dat er een mail naar het mailadres word gestuurd met andere panden
    die ook openstaan voor een ruil.

Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat?

met vriendelijke groeten,

Oke, en waar moet ik op letten waar een printer moet over beschikken wanneer ik er voor kies om vanuit een andere locatie in het huis met dezelfde printer te printen?