Posts by SvenB

[offtopic]WTF, kerel? Ga van CP weg ofzo.

Alle posts die ik van je tegenkom zijn zo volkomen onzin! Alsjeblieft CP-CREW, doe hier wat aan![/offtopic]

Meer uitleg?

[offtopic]Oeii! R-Mijnten komt hard:x! COMPLIMENTS![/offtopic]

Script;

Wel leuk script, maar nu ik weet dat het een geript iets is, vind ik het niet meer alles, met een leuke lay kan het miss wel wat worden.

Beste CP'ers,

Ik ga binnenkort een eigen webshop beginnen in de handel van telefoonhoesjes. Deze telefoonhoesjes moeten natuurlijk allemaal perfect, en zo snel mogelijk aankomen bij de klanten.

Ik weet echter nog niet helemaal hoe ik dit ga doen. Wat ik wel weet is dat de hoesjes in een bubbelenvelop gaan, met een adressticker er op. Maar dan komt het!

Hoe zouden jullie het doen met aangetekend verzenden etc.. Ik wil mijn klanten namelijk de optie geven om een track & trace te geven, track & trace krijg je alleen waneer je een aangetekende postzegel er op plakt. Wanneer de klant kiest voor een aangetekende bestelling komen er kosten bij.

De klanten hebben ook een optie om het artikel niet aangetekend te versturen. Dit is vrijblijvend. Ook hier moet een postzegel op.

Kortom, heeft er iemand verstand van het aangetekend versturen, en het niet aangetekend, en wat is het handigst, en het minst arbeidsintensief?

Met vriendelijke groeten,
    SvenB :cheer:

Het is legaal heel de wereld te E-mailen

ALS!!!!!!

Er onder in de mail vermeld word hoe ze zich kunnen afmelden voor de mail! Diegene mag dan absoluut geen mail meer ontvangen.

Notice: Undefined index: id in /home/cisles/domains/cisles.nl/public_html/hm/instellingen.php on line 43

Hij kan het ID dus niet vinden, hoewel ik die toch echt in een sessie heb zitten.

Beste CP'ers,

Waarom worden mij gegevens die select worden uit de database niet weergeven in de in de input types, graag hulp.

Gisteren ook al een topic gepost, maar heb echt nog even hulp nodig. Hij plaatst ze gewoon niet in de input types!

SvenB :cheer:

Hi,

Ik heb een website, maar op het eind van oplevering heeft er nog een naamswijziging plaats gevonden, is er een snelle manier om in alle bestanden de naam te vervangen?

Mvg,
    SvenB

Hi,

Zit weer eens met een probleem, hij weergeeft het formuliertje niet, HELLUP!

SvenB