Posts by SvenB

Beste CP'ers,

Hierbij eventjes een kleine vraag met betrekking tot de crimegames van tegenwoordig, die eigenlijk al te veel zijn gestart.

Zijn deze games nog in de belangstelling van een bepaalde groep mensen. Of zeggen jullie van; Nee, voor deze games is geen belangstelling?

Wil namelijk een leuke unieke Crimegame gaan beginnen. Aangezien ik mijn PHP skills wil gaan uppen. Graag eerlijk antwoord.

Groetjes,
    SvenB:cheer:

Dan is de keus aan jou.

Een goede koppeling met je PC, of je spelletjes waar je ver mee bent..

[offtopic]Dat je uberhaupt dingen van Apple koopt?[/offtopic]

Het is erg raar wat je zegt, kun je iets gedetailleerder zijn? Ik probeer je te helpen!

Beste CP'ers,

Volgende week gaat mijn webshop open. Het betreft een webshop dat zich bezighoud met de handel van telefoonhoesjes. Dit voornamelijk voor de merken Apple, Samsung & Blackberry. Daarnaast ook nog wel andere merken, maar die komen wat minder voor.

Nu is mijn vraag, welk kleur gebruik verwachten jullie nou op een site waar telefoonhoesjes worden verkocht. Ik heb wel een basis liggen, ben benieuwd wat jullie er van vinden, en wat zouden jullie er eventueel anders aan doen.

http://i39.tinypic.com/21et0ch.jpg

Als jullie nog andere dingen op vallen op de screen ook gewoon zeggen, en tips zijn ook altijd welkom :cheer:

Ik hoop op wat reacties,

Mvg,
    SvenB

Beste CP'ers,

Ik ben de afgelopen maanden flink bezig geweest met een nieuw project. Het is nu echt zo goed als af.

Het gaat hierbij om een project voor de stappende jeugd, over heel Nederland. De website is bedoeld van mensen van 12 tot 18 jaar. Die graag een overzicht willen hebben van allerlei feesten die bij hun in de buurt worden gehouden.

Voor de feesten moet deze website daarnaast gebruikt gaan worden voor promotie. Dus party-crews kunnen op mijn ontwikkelde website hun party aanmelden. Deze party zien dan alle jongeren gezien over heel nederland! Het word dus een flinke community voor de stappende jeugd.

Hebben jullie voor het idee nog meer opties. Of waar denk je aan wanneer ik het concept nu deels heb verteld. Zal zo'n website daarnaast een succes zijn wat jullie denken?

Graag tips van jullie :)!

Mvg,
    SvenB :cheer:

Hi,

Bij deze verkoop ik een 3-letter domein.

Gehost bij WJsolutions.
    Tot eind 2012, december!
    SGY.nl

Bieden maar!

Greetz,

Beste CP'ers,

Ik ben van plan op zeer korte termijn te beginnen met een fansite die bedoeld is voor de bezoekers van de efteling.

De efteling grenst aan mijn achtertuin. Beschik over een abonnement om soms eens een bezoekje te brengen. En kan al het nieuws wat er in het park is snel brengen.

Ik wil dus eigenlijk een echte fansite gaan ontwikkelen. Alleen wat voor iets hebben jullie ingedachte als je een FanSite heb. Wat moeten bezoekers op een fansite kunnen doen. Wat verwachten jullie als ik de vraag stel:

Wat verwachte jullie op een Efteling-fansite?

Ik hoor het graag van jullie!

met vriendelijke groeten,

Iets of wat lage kwaliteit van de plaatjes die je hier showt.

Wel een leuk begin, maar had het me begin toch anders voorgesteld. Ik heb een leuk begin liggen, weet niet ofdat het wat voor je is?

Post hem vanmiddag even als ik thuis ben.