2006 ergens gemaakt die tutorial (site is niet eens online, geen zin in, daarom)
Posts by godborn
-
-
-
-
Hoi,
Ik vroeg me af wat jullie behaalde resultaten zijn met bezoekers op websites...
Ik heb met een website die slechts 5 dagen oud is gister een perfect resultaat gehaald (binnen 5 dagen). De 6de dag (6 juni) was 's ochtends om 6 uur ge-update, dus morgen om 6 uur 's ochtends is er een nieuwe update, maar alsnog 400 bezoekers in 6 uurtjes.
Screenshot:
Het is allemaal real-human traffic, geen cheap traffic als (dutchleader.nl).
Ik heb nog meer websites, maar daar ben ik vooral aan het experimenteren met promoten.
Mvg.
GodBorn -
Citaat van -Nick
Godborn ik laat u vandaag of morgen ochtend nog iets weten via PM of ik heel de site overneem moet even praten met mijn Rechterhand...
PS: Moet je hiervoor een Gok Attest hebben of hoe het ook noemt?
Nee, geen vergunningen of dergelijke nodig.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.06.10 13:25:05:
Bump
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.06.10 22:42:51:
Bumpje -
Citaat van F.Remory
Wat zijn de winsten, want daar staat geen informatie van vermeld.
Lees goed aub en zoals ik ook al had vermeld heb ik weinig aan promotie ervan gedaan.
-
Citaat van F.Remory
Wat vraag je voor startbod?
Licentie prijs: 200 euro
Volledige rechten: 500 euroWebsite is netjes gemaakt met behulp van een template parser van templatepower, maar door eigen technieken te gebruiken is de tplparser nu 7kb i.p.v. 13kb, waardoor de website nog sneller laadt.
-
Hoi,
Zijn er gegadigden aanwezig die interesse hebben in overname van: http://www.win-een-prijs.nl ?
Het betreft een website waar men (geld) prijzen kan winnen door middel van het verzamelen van credits. Er zijn 3 verschillende categorieen (50/100/150 EURO) waar men in kan spelen en degene met de meeste credits wint.
Het script vergt vrijwel geen onderhoud (gaat allemaal automatisch) op het verzenden van prijzen en promoten na.
Men kan met verschillende activiteiten credits verdienen waaronder ook een betaalde activiteit en dat is credits bestellen via iDEAL/telefoon of een VIP lidmaatschap. Gemiddelde winst is 25+ EUR per ronde. Webmasters kunnen ook adverteren op de website en dan komt zijn website in de "Startex".
Test account:
Login naam: test
Wachtwoord: 123456
Screenshot: http://img529.imageshack.us/img529/8779/wep.gif
Stats: http://www.win-een-prijs.nl/stats* Website bestaat sinds: 31/05/2009, maar niet tot weinig onderhouden/gepromoot.
* Script is (bijna?) 100% W3C Valid en is netjes opgemaakt met TABs.
* Koper krijgt de domeinnaam, het script en een database kopie met 77 leden.
* Koper mag ermee doen wat hij/zij wil.
* Betalingen van het script geschieden via TargetPay.nl
* Het script werkt met een Template Parser waardoor vrijwel alles zo aanpasbaar is.
* Wat er tot nu toe ongeveer mee verdient is is niet bekend. Zullen waarschijnlijk maar een paar tientjes zijn.Dit script heeft eerder te koop gestaan als licentie maar dat zette ook geen soden aan de dijk.
Voor vragen gelieve contact op te nemen via pb. Hopelijk vinden wij zo iemand die er hard mee aan de slag wil..
Met vriendelijke groet,
Marko M.
-
1. Achtergrond
2. Wat boxjes maken met simpele gradient effect
3. Opvulling
= Heb je zo'n lay-out... Mja voor 10 euro verwacht ik ook niet veel. -
-
-
Volgens mij is die pattern/lay-out door 'Soeske' gemaakt in een battle op wmcity.nl paar jaar terug
-
Klachten:
- Gewoon mensen streng aanpakken die zelf geen moeite doen om te zoeken of om een site goed door te lezen net als dat google adsense topic. -
-
-
Citaat van CrimeXL
Jammer van je R&R, dat kan echt niet
-
-
Citaat van sloosmedia
dit kan / wil ik doen voor: 60 euro.
Hoezo start je een design contest voor je eigen site??
-
Citaat van Project B
Dat niet, maar er is wel MobStar v1. Prachtige engelse source enkel layout is niet zo mooi.
Dat was echt niet de V1...
Maar die source zitten veel bugs dus als je er geen verstand van hebt begin er niet aan.
Edit by Killingdevil: Heb je bericht aangepast, let een beetje op je taalgebruik, je kunt ook iets anders verwoorden.
-
Theme of the game / od igre?