Posts by godborn

1. Stanly, was jij niet die ene die kwam smeken omdat je niet meer dan 50 euro had voor die community systeem :((

2. Lancer, wie ben jij? Demo stond online tot de hoster wildcard de-activeerde, dwaas.

EN owjah patrick1992, je ziet soiezo dat ie geen interesse heeft, maar soort van uit van wel en dat ie geen geld heeft zie je aan z'n woorden.

Citaat van Lancer

Goh goh, professioneel verkoop topic godborn, ik ben ook uit 92, en ik ben dan ook maar een sloeber?

Denk even na voordat je wat zegt maatje :)
    [offtopic]Denk wel dat het topic kan gesloten worden aangezien er niks verkocht wordt, en geruzie't word en niet eens een voorbeeld online staat.
    Ik vind dat deze meneer even moet opletten wat er hier voor komt kijken, en dan hij alles klaar heeft staan ^^
    En als je kritiek wilt leveren op mijn verkoop topic, ik had screenshots e.d., meer dan jou om te checken =].[/offtopic]

Citaat van stan

Het feit alleen al dat je demo het niet doet.. bewijst hoe professioneel je overkomt (xD)

Wildcard foute instelling door versio dus ben op een andere host/domein aan uploaden en wachten tot de hoster wildcard instelt.

Nice try stanly

1. Een collega die heeft ook toegang tot mijn account en de topic is niet verwijderd?
    2. Als wij iets verkopen sluiten we de topic meteen zodat we enkel PB's krijgen, aangezien we echte kopers willen en niet van die kopertjes die alles vragen maar geen daden hebben. (Kijk voorgaande verkopen)
    3. Als je die andere website niet eens kent, kom dan helemaal niet praten, vergelijk de coding maar met die van hun en die van mij.
    4. Kijk de verschillen eens eerst.

Profesioneel startpagina script te koop.

Voorbeeld van een pagina: http://demo.team-inferis.org

Demo: Klik hier om de demo te bekijken.
    Pagina naam: demo - wachtwoord: test

* Het design is via 1 pagina aan te passen!
    * Er is een admin pagina, maar daar kan je alleen pagina's verwijderen.
    * Script is (bijna?) 100% W3C Valid en is netjes opgemaakt met TABs.
    * Koper krijgt het script en een database kopie.
    * Wildcard dient ingeschakeld te zijn op de server (subdomeinen).
    * Koper mag ermee doen wat hij/zij wil.
    * Het script werkt met een Template Parser waardoor vrijwel alles zo aanpasbaar is.
    * Koper dient nog wel wat aan het grafische werk te doen (b.v. ander/beter design).

Het script biedt een tal van mogelijkheden voor de leden. Wil je precies weten wat allemaal mogelijk is, neem dan even de moeite ervoor en probeer jezelf wegwijs te maken.

Script is zeer eenvoudig te installeren. 3 config bestanden aanpassen, SQL uploaden en gaan!

Prijs: Het is nog niet zeker of dit script per licentie of in 1 verkoop verkocht wordt. Wordt er een interessant bod via PB gedaan, dan wordt het script in 1 x verkocht en niet onder licenties.

Meer informatie, vragen of bieden? Stuur even een PB. PB's worden namelijk meer in de gaten gehouden dan topics!

Citaat van SkyNet

Ik bedoel met 'voorwaarden'...
    Hoef je niks te tekenen om dit in Nederland als website te hebben?

Stel je vraag dan duidelijker, tuurlijk hoeft dit niet, enkel als je studiefinanciering hebt en over de 13.000 per jaar hiermee verdiend, gaat je studiefinanciering weg.

In 2006 had ik een soortgelijke website liep goed, mensen belden 7K in ongeveer, helaas heb ik die stats niet meer, maar heb ze wel van in 2008 (+/- 2000 euro in die 3 maanden verdiend). Enkel serieuze bieders show ik wat, niet van die gasten die alles willen zien en dan van hun bod afwijken met een smoes.

Citaat van SkyNet

Zitten er voorwaarden aan om deze website te laten draaien ?

Gaat alles voor de eigenaar automatisch?

Voorwaarden zijn er enkel voor licenties... Deze kan je maar op 1 site gebruiken, dus niet meer. Je kan je eigen licentie door verkopen, maar dan mag je hem zelf ofcourse niet meer gebruiken.

Alles gaat geheel automatisch, enkel de uitbetalingen (einde v/d maand).

Als er serieuze interesse is, plaats ik wel stukjes coding.

Citaat van Joshua

Topic opgeschoond, enkel serieuze vragen - biedingen.

Mja, stan jammer dat je me zo beschuldigd? Als ik prijs 500 euro zet koopt niemand het? Je moet toch effectief omgaan? Ik maak er winst uit? Website was nooit commercieel bedoeld voor eigen doeleinden, enkel om direct te verkopen als licenties of compleet.

1. WoutR - Vandaag al 3000 +- bezoekers met 3x zoveel hits
    2. vergeten - Pardon? Aan je woorden zet je heel CP voor schut ivm sitedeals.nl? Ik heb dit criminals wereldje en dat sitedeals wereldje allang gehad, ik zit gewoon bij me oude roots weer op te scheppen ja. Mja hoe zou jij viral content anders willen omschrijven dan sukkel, niemand heeft je gevraagd te reageren? Zoals ik al eerder zij weet ik van mezelf dat het geen cheap-traffic is, als ik volgens jou daarom lieg wie help ik hiermee dan?
    3. Willem - WoutR begint van 'je kan niet zien of je campagne is gelukt, pas over een week', wie heeft uberhaupt hier gezegd dat ik zei dat me campagne was gelukt?????

Citaat van cwcw

Zeer mooi!

Heeft u bewijzen dat deze van u zijn :)

(via pm graag en wat u voor mij hebt)

Die websites die ik hier boven heb genoemd zijn allemaal ruim boven je budget...

Bewijzen, tja je kan via teamviewer.com komen bekijken? Hier trouwens mijn Sitedeals.nl feedback: http://www.sitedeals.nl/itrader.php?u=2120

Ja, sinds 2006 al daar actief, al eerder, mja toen was de oude database/website deleted. Misschien kennen sommige me hier van webfanaat-sg.nl vroeger toen die net opgestart was (2002).

Citaat van mrmike

godborn zie dat je veel reageert op design topics. Echter ben je een nieuwe gebruiker. Heb je een paar voorbeelden voor ons.

Zo maak je te minste ook goede vertrouwen bij sommige gebruikers.

MVG Mike

Maar hier mijn sites, enkele voorbeelden etc die tekoop staan ook:
    - http://bit.ly/cXO6Yh
    - http://bit.ly/dqC1DT
    - *** (adult)
    - http://bit.ly/bmt5Oc

Zo heb ik er nog veel meer, maar ik voel me niet geroepen om mezelf hier nog meer te bewijzen.

Edit by Killingdevil: Even wat gecensureerd. Zet er trouwens ook even bij dat iets adult is als je dat post als voorbeeld... Niet iedereen zit op adult websites te wachten.

Ik heb nog een uniek ledensysteem + nieuwssysteem + forumsysteem voor je... Ze kunnen alle 3 apart werken maar ook alle 3 samen werken, dus je kan 4 aanbiedingen doen (4de pakket = alles).

Maar als je 50 euro er voor over hebt upload ik het wel voor je.

Citaat van W0utR

1. Het is niet dat iedereen technieken uitvind, elk reclame bureau gebruikt zelf meestal dezelfde technieken
    2. Weet jij uberhaupt wel wat het is?
    3. En je punt is, statistieken zijn gebaseerd op het gemiddelde, en je gemiddelde is dus 3 kliks per bezoeker ...

In plaats van zo aanvallend te reageren zou je beter mijn reactie's lezen, het feit dat ik hier zelf nergens een url zie staan naar je site is al heel raar.
    Je zegt zelf niet over wat voor site het gaat, dus echt spectaculair is het niet.

En ja, ik weet uberhaupt wel wat viral content is, je bent dus niet de enige die een vak als marketing op school krijgt ...

Je zet jezelf keer op keer voor schut he? Ik weet echt niet wat jij onder viral content verstaat? Ook al zou ik een URL plaatsen, kan ik dit doen, maar wat betreft SEO? Ja ik kan url verkorter nemen, maar geen zin? Hoezo wil je de website zien terwijl ik al aangaf dat het VIRAL CONTENT beschikt? Dan weet je toch al genoeg?

Ga buiten knikkeren plssss

1. Niemand gaat ze technieken vertellen, traffic = geld, dwaas.
    2. Weet je uberhaupt wel wat viral content is?
    3. Je ziet toch dat het unieke bezoekers zijn, en 1 bezoeker kan 100 x geklikt hebben op de site terwijl de ander 1 x, denk is na en niet gelijk evenredig delen.

Ga eerst is paar keer lezen wat jezelf zegt.

Citaat van W0utR

En wat stel jij je voor bij promoten?

Aan je stats te zien lijkt het eerder dat je op dag 5 & 6 is goed hebt liggen spammen op verschillende andere websites.

En dan nog is het nu al veel te vroeg om conclusies te trekken, het gaat er niet om hoeveel bezoekers je hebt, het gaat erom hoeveel bezoekers terugkeren naar je site.

Ach ach ach wel snel zo conclusie trekken... Ik moet maar eens screenshot maken van de bezoekers hoelang ze gemiddeld op de website blijven, dan zie je dat het quality bezoekers zijn.

En zoals ik al eerder aangaf 'viral content'. ;) Dag 6 laatste update was om 06:00 AM dus morgen 06:00 zie je daadwerkelijk de statistieken van dag 6.