Posts by godborn

Hey kev,

Nou het zit zo, ik had heel wat projecten gestart en had zelfs 3 websites met dagelijks 2000-5000 unieke bezoekers. Toen had ik de e-mails van me hosting niet gelezen en kreeg ik een zeer grote boete thuis omdat ik zogenaamd bezig was met phising, ook me websites werden verwijderd. Toen ben ik maar gaan focussen op me hbo opleiding en ben weer competief gaan gamen (CS 1.6). Dit was alleen niet goed voor me cijfers, voelde me vaak depri etc, maar nu gaat alles perfect sinds ik terug ben! Heb zin om heel wat projecten te starten! Stuur ff pb want ik zit tegenwoordig op me personal msn.

NU ENKEL VOOR CP LEDEN SLECHTS 29,95 EURO! GELDIG TOT 20/04/2011!

Mijn collega en ik hebben momenteel op licentiebasis het volgende script te koop staan. Er valt zoveel te beschrijven maar wij raden dan ook aan om de demo versie zelf even te bekijken. Er geldt een vaste prijs per licentie en dat is 39,95 EUR.

Het script wordt vanzelfsprekend met een handleiding geleverd! Binnen 5 min is het script geinstalleerd.

==================================================
    Demo versie: http://www.trustedbrands.org
    Wachtwoord: admin01

Klant facturen pagina: http://www.trustedbrands.org/factuur
    Loginnaam: ajansen
    Wachtwoord: 806375

Klant creditnota's pagina: http://www.trustedbrands.org/creditnota
    Loginnaam: ajansen
    Wachtwoord: 806375

Bent u opzoek naar een programma waarmee u uw facturen eenvoudig kan regelen?
    Ik heb een vrij uitgebreid programma ontwikkelt waarmee dit mogelijk is.

Het programma is gemaakt om via je eigen website of thuisserver je facturen bij te houden.
    Het installeren ervan kan iedereen dankzij de handige installatie uitleg dat is inbegrepen.

Gebruikte programmeertalen: HTML, CSS, JavaScript, PHP en MySQL.

Officieel is dit programma gemaakt voor webmasters met een eigen bedrijf en 1 of meerdere websites.
    Maar door een optie in het programma is het mogelijk om het ook voor andere doeleinden te gebruiken.
    In punt 7 wordt hier meer over vertelt.

Een kleine greep van de functies:

1.0 › Wachtwoord beveiliging om toegang tot uw administratie te krijgen.

2.0 › E-mail bericht versturen naar klanten (HTML).
    2.1 › E-mail layouts (toevoegen, voorbeeld, bewerken en verwijderen) die u kan instellen als afzender.
    Met een e-mail layout kunt u een standaard ontwerp in HTML maken en opslaan voor een e-mail bericht.

3.0 › Statistieken: overzicht van alle inkomsten / uitgaven / 19% B.T.W. / winst. Sorteerbaar op maand/jaar.

4.0 › Creditnota's
    4.1 › Overzicht van creditnota's. Sorteerbaar op creditnotanr, klant en datum.
    4.2 › Statistieken: wat er in [sortbeerbaar op maand/jaar] uitbetaald is aan particulieren en bedrijven.
    4.3 › Creditnota toevoegen (+ verwijderen).
    Klant uit het klantenbestand selecteren.
    Creditnota layout instellen (bijna dezelfde werking als een e-mail layout).
    Creditnota automatisch inclusief of exclusief B.T.W. Ligt eraan of de klant beschikt over een K.v.K. nr/B.T.W. nr.
    Het totaalbedrag wordt direct berekend (inclusief en exclusief B.T.W.) zonder dat de creditnota opgeslagen is.
    4.4 › Klant heeft een eigen loginnaam en wachtwoord om zijn/haar creditnota's te bekijken via http://uw-bedrijf.nl/creditnota.
    4.5 › Creditnota layouts (toevoegen, voorbeeld, bewerken en verwijderen).

5.0 › Facturen
    5.1 › Overzicht van facturen. Sorteerbaar op factuurnr, klant en betaaldatum en betaald.
    5.2 › Statistieken: omzet / 19% B.T.W. / winst [sortbeerbaar op maand/jaar].
    5.3 › Factuur toevoegen (+ verwijderen).
    Klant uit het klantenbestand selecteren.
    Factuur layout instellen (bijna dezelfde werking als een e-mail layout).
    Het totaalbedrag wordt direct berekend (inclusief en exclusief B.T.W.) zonder dat de factuur opgeslagen is.
    Mogelijkheid om 1 factuur aan te maken maar ook bijvoorbeeld 3 verdeeld over een kwartaal (3 maanden).
    5.4 › Klant heeft een eigen loginnaam en wachtwoord om zijn/haar facturen te bekijken/betalen via http://uw-bedrijf.nl/factuur.
    5.5 › Factuur layouts (toevoegen, voorbeeld, bewerken en verwijderen).

6.0 › Klanten
    6.1 › Overzicht van klanten. Sorteerbaar op contactpersoon, id nr, laatste herinnering, aantal facturen en openstaande facturen.
    6.2 › Zoeken naar klanten.
    6.3 › Klant toevoegen (bewerken).
    Verplichtte velden: aanhef, voornaam, achternaam adres, postcode, woonplaats, land, e-mail adres.
    Niet verplicht: bedrijfsnaam, k.v.k. nr, B.T.W. nr, rekeningnr, rekeninghouder, telefoonnr.
    Een soortvan opmerkingen veld waar u bijvoorbeeld bepaalde opdrachten/informatie van de klant kan in opslaan.
    Klanten een eigen folder toekennen waar de klant zijn/haar "project" kan volgen (http://uw-bedrijf.nl/klanten/[loginnaam]).
    6.4 › Klantprofiel met de standaard gegevens en een overzicht van zijn/haar facturen/creditnota's.
    6.5 › Handmatig of automatisch een herinneringsmail versturen als de klant een openstaande factuur heeft.
    6.6 › Klanten krijgen automatisch een loginnaam en wachtwoord toegekent wanneer hij/zij wordt toegevoegt.
    Met de loginnaam en wachtwoord heeft de klant toegang tot zijn/haar facturen of creditnota's.
    Hier kan de klant zijn/haar facturen/creditnota's bekijken en indien het een factuur is betalen.
    De klant kan hier ook zijn/haar instellingen wijzigen zoals n.a.w. en bedrijfsgegevens.
    U ontvangt altijd een e-mail bericht wanneer een klant zijn/haar instellingen heeft bewerkt.
    Er is een optie die u kan inschakelen zodat een klant zijn/haar instellingen (tijdelijk) niet meer kan bewerken.

7.0 › Index pagina.
    Eerder in het bericht is al vertelt dat het programma eigenlijk voor webmasters met een eigen website(s) ontworpen is.
    Nu staat er op de index pagina gegevens over eigen website/websites.
    Via de instellingen is het enkelvoud "Website" en meervouw "Websites" aan te passen in eigen woorden.
    Niet dat die functie gebruikt moet worden maar zo zou u het bijvoorbeeld ook kunnen gebruiken voor overige doeleinden.
    7.1 › Overzicht van omzet / uitgaven / 19% B.T.W. / winst (sorteerbaar op maand/jaar).
    7.2 › Laatste update: wanneer u voor het laatst aan de "website" gewerkt hebt. De datum wordt rood na ? dagen dat u zelf ingevult heeft via de instellingen.
    7.3 › Overzicht van uw eigen "websites" met de opties: "website" toevoegen en verwijderen (sorteerbaar op omzet, uitgaven, laatste update en titel).
    7.4 › Toevoegen (+ verwijderen) van inkomsten / uitgaven met een omschrijving en nota optie (.PDF, .JPG en .GIF bestand uploaden).
    7.5 › Statistieken wat er per "website" verdient is.

8.0 › Instellingen
    8.1 › Online uw administratie backuppen met 1 druk op uw muisknop.
    8.2 › Hoeveel klanten/facturen/creditnota's er per pagina weergegeven moet worden.
    8.3 › Hoeveel % belasting er over de bedragen gerekend moet worden.
    8.4 › Wachtwoord bewerken (wachtwoord dat nodig is om in te kunnen loggen in uw administratie).
    8.5 › Hoeveel dagen de klant de tijd heeft om een openstaande factuur te betalen.
    8.6 › Na hoeveel dagen een "website" weer geupdate moet worden.
    8.7 › Herinneringsmail wel of niet automatich na klanten met een openstaande factuur verzonden moet worden.
    8.8 › Standaard pagina (HTML en PHP mogelijk) voor de folder dat kan worden aangemaakt vooreen klant.
    8.9 › Standaard HTML teksten voor e-mail berichten over: herinneringen, facturen, creditnota's.
    8.10 › Een extra betaalwijze bijvoorbeeld via uw bankrekening.

Zo zijn er nog meer opties maar die kunt u het beste zelf even bekijken via de demo versie.

Hieronder nog een aantal belangrijke punten dat ik even wil melden:

› Het betalen van een factuur geschiedt via iDEAL en u kunt zelf een extra betaalwijze (zoals bankrekening) invullen.
    › Facturen dat betaald worden via iDEAL worden uitbetaald door TargetPay B.V. (meer hierover op de instellingen pagina).
    › Wanneer er een factuur betaald is ontvang je een e-mail bericht en zo kan je bijvoorbeeld starten met de opdrachten van de klant.
    › E-mail berichten en e-mail/factuur/creditnota layouts werken met HTML.

Prijs: € 39,95 per licentie.
    Betalen via zowel bankoverschrijving, iDEAL (op de site zelf) of via PayPal.

Er is 1 voorwaarde wanneer u interesse hebt in deze software: u krijgt géén doorverkooprechten.U mag deze software dus niet aan derden verkopen en door betaling gaat u hier ook mee akkoord!

Er is ook een plugin beschikbaar waarmee u deze software kunt koppelen aan een website.
    Met deze plugin hebt u de volgende mogelijkheden:

- Controleren of een lid van uw website al in het klantenbestand van het boekhoudprogramma staat.
    - Leden van uw website toevoegen in het klantenbestand van het boekhoudprogramma.
    - Wanneer een lid van uw website zijn/haar account bewerkt dat het geupdate wordt in het boekhoudprogramma.
    - Een factuur/creditnota automatisch aanmaken voor een lid van uw website.

Vragen of interesse in het script? Stuur even een PM.

Met vriendelijke groet,
    Marko M.

Owjah Kevin, totaal vergeten, mja logisch, heb je al lang niet gesproken he haha :P

Nog steeds een bedrijfje met daride? Wat doen jullie tegenwoordig allebei?

@ Jannick
    LOL, de mensen als Daride en Rinna hebben wel deze community een boost gegeven, zonder de oplicht praktijken van Rinna leerden mensen er niks van en werden ze alsnog door iemand nu opgelicht.

Of Daride die vele bugs had openbaar gemaakt, ga zo maar door.

Maar echt lui als Daride, Niels, Rinna, ZeRoDeaD, GaLiL, mats, klasje, Supermonkey en zelf ik horen echt bij die oldskool lui. Daarom vraag ik hier of ze nog ergens rond hangen! :)

Ging jij toevallig om met Gerry? Zo Belgische jongen, die ook echt oldskool is sinds mats ze community, had ook ze eigen criminals.

Heeyy,

Ik vroeg me af wie hier van de oldskool community's zoals die van:
    - mats (weet de naam niet meer, dit is iig eigenaar geweest, weet dat klasje/lodewijk er ook op waren)
    - Crimefreakz (niet super oldskool, maar leuke tijd)
    - Criminalsfanaat (de 1ste versie dan)

En die community waar daride/rina ooit de baas waren, klasje zat ook in hun crew dacht ik??

Mja, post ff je oude nickname etc! Want ik mis die tijden ahaha, helaas zijn ze niet meer terug te halen.

Toch wil ik ff shoutout doen naar ZeRoDeAd, die volgens mij al lange tijd niet terug te vinden is op zulke community's, laatste was mats ze community dacht ik en zijn website http://www.EliteAvengers.org nog steeds online is, dit betekend dus dat die zo'n 6 jaar of meer online staat.

Ik was die vervelende kind die smooth-mafia site vroeger dood spammede haha.

Wat doen de oude eigenaars van criminalspoint nu dan, zoals die xylo of wat zijn nickname ook was???

Kan iemand MSN/Email versturen van zerodead in privebericht, lijkt me leuk hem weer te spreken!

Mvg.
    godborn / soeske / en nog veel meer!

Datum registratie: 18-06-2010 09:31
    lekker1900

Hoe triest kan een webhoster zijn...

Citaat van mausje

met coding ben ik echt super slecht (xD).
    Mooie game :D.

Veel valt er niet meer aan te doen... Beta versie was ooit online, bugs uitgehaald, 1000+ leden bereikt in korte tijd etc.
    De website bestaat al langere tijd en heeft vooral vaste leden uit Benelux/VS/Canada/UK, dus 1 nieuwsbericht en het zal de website weer goed doen.

Stuur maar prive bericht als je interesse hebt in bijvoorbeeld een demo account.

Een nieuwe lay-out zal zeer eenvoudig zijn in te voegen door de tplparser.

http://bit.ly/bV621X

Als je interesse hebt geef ik je toegang...
    Kwaliteits coding met een unieke snelle tplparser, let me know.

PS: Dit is niet opgebouwd uit een criminals, beter nog het is geen criminals, dus met kliks enzo.
    Het is een echt 'mafia' spel zoals vroeger uit 2000-2004... De domeinen .nl/.com zijn al best oud dus goed voor je google bijvoorbeeld.

© Copyright 2005-2010 Criminalspoint, powered by DiMoWeb

1. Hoofdsponsor toch?
    2. Toch wel reclame stunt?
    3. Of komt footer-ultra-protected-unique-hash-security.php update nog?

Waarom iets showen wat precies zo tekoop staat op sitedeals met licenties tekoop? Volgens mij heb je totaal er niks aan veranderd? De database met landen kon je er zelf bij krijgen.

Dat de crew nog moeite neemt om uit te leggen waarom een lid verbannen is...

Net alsof politie vertelt waarom iemand in gevangenis is aan iemand die er totaal niks mee te maken heeft?

Citaat van Lancer

Beste, waneer verwacht u dat de demo online komt?
    Hoor spoedig van u ;)

Met vriendelijke groeten,
    Lancer.

Morgen na 18:00, aangezien ik moet werken, de hoster zal het wel ergens in die tijd morgen hebben ge-activeerd.

Lancer omg, voorbeeld was er toch eerst, ik moest toch van hosting wisselen, lees eens? typisch cp, nooit goed lezen en die berichten van WoutR neem ik niet eens de moeite, aangezien het toch bullshit is.

Ik neem niet eens de moeite jouw verhaal te lezen WoutR als je niet eens weet van viral is man. Jij denkt dat je het kan laten gaan... Je gaat te offtopic...

LANCER ALS JE SLIM WAS WIST JE DAT DE HOSTER ENKEL IN APACHE KON EN NEE DAT KAN IK NIET, DUS HET IS AAN HUN OM HET TE ACTIVEREN

Citaat van Lancer

@Allemaal;

Ik ken stan niet, maar neem het wel voor hem op aangezien een verkooptopic professioneel hoort te gaan, meneer doet gelijk een woordenwisseling, en dat is niet zo pro toch?

En de feiten spreken voor zich, maar veel succes met je *kuch* verkoop :D (Hou nog steeds van je hoor (L))

Topic kan net zo goed gesloten met dit soort kindjes die zogenaamd interesse tonen...

Stanly, voor de zoveelste keer, lees eens goed? Ik noem jou geen schooier, maar het is wel op te merken aan jouw berichten. Voor biedingen van 50 euro doe ik niet eens moeite om door te lezen.

PM maar voor stukje code...

Stanly dat jij geen account hebt op sitedeals, wat beweer je dat ik niet te vertrouwen ben?
    12 positieve deals
    0 negeatieve deals

Heb veel deals daar gedaan, maar veel ook zonder iTrader.

Stanly waar zie je dat ik jou een schooier noem? Jij bemoeit je er opeens mee dus ik zet je eff op je plek door die PM, maar het klopt uit die PM met jouw bod kan je wel zien dat je een schooier bent ja.

haha, ik laat me zo wel is gaan haha

Maar stan moet ik eff screenshot maken?
    WoutR was ik niet diegene die jouw als eerste contacteerde na die sluiting van topic? Verder heb ik niks van jou gezien op 1/2 berichten na in me inbox, owjah je was boos omdat ik je de feiten in die pb liet zien right mr. i know everything?
    Lancer ga +1en op dumpert waar je thuis hoort