Posts by godborn
-
-
Hierbij verkopen wij op licentiebasis het volgende script: http://www.startpagina.in/
Het betreft een startpagina site waar bezoekers hun eigen startpagina kunnen maken. Er is netjes een overzicht met alle startpagina's en de bezoekers kunnen de startpagina's beoordelen.
De eigenaar kan ervoor kiezen dat leden hun eigen advertenties stoppen in hun startpagina, of als de eigenaar slim is verkoopt die een advertentieplek die op al je dochter pagina's te zien is.
Demo wanneer iemand startpagina aanmaakt:
- http://demo.startpagina.in/Lay-out/design kan volledig worden aangepast naar eigen smaak door de gebruiker!
Dit script is puur voor de verkoop ervan gemaakt. Een licentie kost: 49,95 EUR.
Voor volledige overname, dus alle rechten en inclusief de domeinnaam: 249,95 EUR
* Verkoop is inclusief database / script / design.
* Koper mag dit script niet doorverkopen mits koper de hele website van de hand doet.
* Verkoop is exclusief domeinnaam/webhosting.
* Betalen is mogelijk via een bankoverschrijving en PayPal.Heb je vragen of interesse in een licentie? Stuur dan even een PM.
Voor andere scripts/websites, kijk:
- Boekhoud/administratie script (veel opties!)
- Beltegoedcashen orgMet vriendelijke groet,
godborn -
-
Test gewoon door direct aan te sluiten op je moden? Dan zie je of de modem wel goed loopt of niet...
-
Hoi,
Ik zoek graag informatie over het door verkopen van stream abonnementen, denk hierbij aan Eredivisielive.nl etc.
Ik hoorde wel dat zoiets moest via tradetracker, heeft iemand hier ervaring mee en kan mij daar over het een en ander vertellen? Dus denk hierbij hoe je het moet installeren en de winst per verkoop etc.
Dit allemaal omdat ik 3 top.nl domeinen bezit voor dit concept en er graag iets mee wil doen... Design gedeelte is er al klaar voor en heb al een twitter account opgebouwd met doelgerichte voetbal fans.Thnx alvast!
-
Probeer de playstation direct op de modem aan te sluiten, als ie het dan wel doet dan ondersteunt je router gewoon de playstation niet of heb jij de poorten niet goed open gezet.
-
Tegenwoordig zijn ze plug n play, heb je gekeken welke OS ondersteuning het heeft?
Doe het volgende:
1. Alle PC's uit
2. Steek de kabels erin en in de nieuwe router etc.
3. Doe 1 PC aan
4. Haal ROUTER adapter kabel uit de stekker
5. Doe PC uit
6. Haal MODEM adapter kabel uit de stekker
7. Wacht 1 minuut
8. Stop ROUTER adapter kabel in de stekker
9. Stop MODEM adapter kabel in de stekker
10. Wacht 1 minuut
11. Doe je PC aan
12. Internet doet hetZo ging het bij mij, heb ondertussen 7x router gewisseld, 7x nic's, 7x hdd's
Alles ging goed bij me...
En anders probeer je even een REALTEK driver te dlen voor je NIC, ff updaten ofzo.
-
PHP & MySQL voor dummies.
-
Ik had http://bit.ly/eBFXMv zitten opbouwen 6 maanden lang.
1ste maand: 500 bezoekers p/d
2de maand: 1000-1500 bezoekers p/d
3de maand: 1500-2000 bezoekers p/d
4de maand: 2000-3000 bezoekers p/d
5de maand: 3000-5000 bezoekers p/d
6de maand: 3000-5000 bezoekers p/dDe site is offline, maar er komen dagelijks nog 300-1000 bezoekers.
Ik verdiende aardig wat met adsense/advertenties, maar wordpress had een lek, ik had mijn WP niet upgedated en toen kwam er waarschijnlijk een hacker langs die een phishing site op me host had gegooid, waardoor VERSIO alles had gedeleted.
-
Hou het gewoon zo, paars komt niet vaak voor, tevens is het donkerpaars in combi met zwart, dus het kan echt gewoon, uniek... Geel past ook best bij paars hoor.
-
-
Het gaat erom om mensen te waarschuwen zijn programme te downloaden.
Misschien is er geen gevaar, maar ik kreeg opeens wel virus melding, mja.
-
Stuur even info om welke website het gaat en welke opties erbij moeten worden gemaakt.
-
Oke bedankt, maar volgens mij zit er zelf een virus op de bot... Virustotal.com geeft in ieder geval een rare melding.
-
Hoezo is gerwim gebannen?
Ik kijk nu net op virustotal.com en zag dat DL Bot een backdoor bevat.
Is het hierdoor of?
-
Voordat ik moeite ga doen wil ik mensen die aan me eisen voldoen. Zoals net iemand die geinteresseerd is maar net een beginnende site heeft.
Daarom dus
-
Beste,
Ik ben op zoek naar iemand die een RPG spel online beheert. Het maakt me niet uit hoe slecht de website is ge-code of dergelijke.
Eisen:
- Actieve website, de site moet actieve leden hebben
- Actieve crewWaar kan ik voor zorgen?
- Extra features
- Design
- PromotieVaadigheden:
- PHP / MySQL / HTML / CSS / JavaScript
- Webdesign (kwaliteit)
- SEO / SEA / SEMVoor promotie ben ik vooral van plan social media erbij te betrekken, denk hier aan:
Twitter, Facebook en Hyves.Winst verdeling? Bespreken we samen wel.
Neem alleen contact op als je aan de eisen voldoet! Dan laat ik wel een uitgebreid portfolio zien.
Mvg.
godborn -
Ik zou hem iig niet kopen! 100den websites hebben het al en het is gewoon een flut spel.
-
Bekijk je PM
-
Ik wil alles kopen! Stuur privebericht met je MSN/dergelijke contact gegevens!