Posts by godborn

Bijvoorbeeld voor statistieken pagina op te vullen met om even dom te zeggen: Top 15 posters, is toch niet moeilijk, je levert het dan in bij Koen en die past enkel de gegevens die uit de db moeten worden gehaald aan en include het in de lay-out en klaar.

Citaat van godborn

Trouwens ze kunnen heus wel aan de slag met scripten hoor, enkel wat tabelletjes/rijnamen nodig, je hoeft heus niet toegang te hebben, als dit die scripters als excuus gebruiken hebben ze totaal geen kennis.

Wat is je IQ? OMG...
    Ik zeg toch, dat is helemaal niet nodig, enkel als Koen paar gegevens vrij geeft, voor wat ze moeten includen, tabelnamen, rij namen van tabel etc. Meer heb je echt niet nodig, dan ben je enkel uit op het stelen van de source of je hebt totaal geen kennis.

Trouwens ze kunnen heus wel aan de slag met scripten hoor, enkel wat tabelletjes/rijnamen nodig, je hoeft heus niet toegang te hebben, als dit die scripters als excuus gebruiken hebben ze totaal geen kennis.

Hey,

Na deze post krijg ik wss een ban, maar dikke care.

@ Pim
    IP-BAN, als je beetje doordenkt, gemiddelde mens kan zo IP veranderen of ze gaan gewoon proxy. Geen nut dus.

@ Andere admins
    Tbh ken ik alleen lodewijk (als dat supermonkey ofzo vroeger was), darrstar en pim die wat later op CP pas actief werd met de anton versie, mja die rmulder etc gedragen zich o zo pro wat ze niet zijn. Killingdevil beschikt de kennis maar zijn manier van handelen werkt niet, delete die ontopic posts en banned die mij mja.

Ik zie trouwens amper wat veranderd in deze versie dan de oude versie?
    Enkel lay-out en wat super kleine dingen, dan heb ik het over de categoriën etc. Geen haat, maar het betekent wel dat er te weinig aan gedaan word.

En nog een tip, 10 beheerders, 10 eigenaren, 10 moderators werkt niet, maak van elk groep 2 of 1 persoon. Ik stel voor: Darrstar - Lodewijk - Niels en Pim, verder geen crew, teveel, teveel abuse, teveel gezeik.

Dit is gewoon een dikke offtopic post in een dikke offtopic topic, dus ban me niet een keer, want heb schijt hekel om steeds voor onzin worden te banned van rmulder.

Nu is de vraag, kan hij wel wat doen, ik bedoel, ik ken hem van vroeger wel, die 1ste community van mats voor criminals, maar nooit geweten of klasje wel enig kennis bezitte kwa developpen, maar dat is mij een zorg.

Hoop gewoon dat Anton het weer overneemt.

@ stan
    Wat heeft het nut om zo gevorderde plaats te maken, hoe help je de beginnende webmasters? Als ik me goed herrinner was jij die belg vroeger die ook niks wist en amper ABN kon schrijven, als ik me vergis, excuus.

Ja het was beter met anton en mitch, daar had je de gezelligheid, maar die tijd is voorbij.

Ik snap zoiezo niet hoe die gamecoll gasten 2 community's actief willen houden die bijna op hetzelfde zijn gericht? Criminalspoint en webscripters heb ik het dan over.

Citaat van Jellev2

Tevens heb je kvk nodig om hosting te verkopen weet niet of je dat hebt?

edit door rick:
    tevens heb je geen kvk nodig om webhosting te verkopen. Als je onder de 3000 euro verdient per jaar aan je bedrijf. Neemt de kvk je niet echt serieus. Spreek uit ervaring.

Daar heeft Rick gelijk in, enkel als de eigenaar stopt met zijn bedrijf, zijn de leden niet verzekerd van hun betaalde hosting.

Staat er in de regels dat je 25% afgemaakte lay-outs mag laten checken?

Zo ja:
    1. Kleurgebruik, standaard voor poker, maar je kan er altijd nog iets unieks voor maken.
    2. Je header tekst, gewoon witte letters met zwart randje, dan kan je het gelijk beter standaard laten ipv kleine moeite te doen.
    3. Content, die zie ik niet? Owjah die heb je niet gemaakt, maak wat content en vul het op met lipsum.com

Welke programma heb je hiervoor gebruikt, aangezien dit ook via paint nog kan.

Header:
    Het is geen blije kermis? Maak het clean, strak, aantrekkelijk.

Login box:
    Ik kan daar amper iets lezen DOOR het kleurgebruik.

Content:
    Zelfde probleem als bij 'login box', wat voor nut heeft het als je zoveel ruimte tussen content en menu's doet??????? Het maakt het alleen lelijker.

Footer:
    Doe een normale footer ipv een lelijk vierkantje.

Conclusie:
    - Kleurgebruik slecht
    - Ruimte verdeeld slecht
    - Header slecht

Saaiheid overheerst, ik zou niet eens durven aan te melden op die game.

Het is kritiek, moet je tegen kunnen? De ts vraag zelf om beoordeling, ik spreek enkel uit ervaring. Jouw cijfer zegt genoeg over dat je medelijden hebt met de ts.

[offtopic]
    Ik zat al op zulke forums toen jij nog in je luiers zat, als me niet kent stil dan. (godborn/soeske, ja ik ben opgelicht door rickvbeek die zogenaamde persoon die netjes praat maar iedereen oplicht. Maar ok je wilt wat van mij zien toch? Dan ga ik even wat maken na 2 jaar droog te hebben gestaan.
    [/offtopic]

Plus meneertje kan niet tegen kritiek? Leer dat maar eens eerst...

Blijf nog ff een jaar lang designen en doe dan je 2de check. Het is gewoon echt lelijk, echt je 1ste lay-out ofzo, dat je zulke checks durft te tonen, geen haat ofzo, maar ga maar eerst nog ff jaartje designen en doe dan je 2de check.

Al doe je kleurgebruik slecht zegt al genoeg.

Dus het is in ware een gratis game die iedereen kan krijgen door zich aan te melden bij mijnmaffia.nl, mja ik wens je veel succes, maar dit gaat niet lukken denk ik.