Posts by godborn

Shadowhunter, denk je nou echt dat ik ga vertellen hoeveel ik verdien op 10 man? Lees duidelijk, we bespreken een bedrag, als jij nou een bedrag had OPGENOEMD en dan hadden kunnen onderhandelen.

Maar vertel de rest dan ook gelijk maar? Mede-eigenaar worde, helft van winst etc.

Actief bedoel ik dat diegene dagelijks speelt, niet elke dag ofcourse, maar niet dat zo eentje die enkel aanmeld/inlogged en weer weg is.

Inkomsten?
    - Eigen zak
    - Andere sites

Spel aanslaat?
    - Bestaat al sinds 2003?
    - Echt maffia geen criminals shit?
    - Naamsbekendheid?
    - Internationaal
    - Trouwe spelers
    - Wat nog meer?

Beste,

Voor mijn spel dat binnenkort de lucht in gaat (domeinnaam zeg ik liever niet ivm SEO), zoek ik een reclame maker.

Wat versta ik daaronder?
    - Dat je ACTIEVE, met de nadruk op ACTIEVE leden binnen brengt.

Je krijgt per 10 ACTIEVE, met de nadruk op ACTIEVE leden uitbetaald, we bespreken wel een bedrag af.

Interesse?
    PM mij...

Mvg.
    god

Intel duo core E6750 2,66 GHz
    Club3D 8600GT 512MB (overclocked door fabrikant dus je hebt alsnog garantie)

Wat heb je aan 4GB geheugen, gebruik je toch niet.

Doe GEIL DDR-2 2GB 800MHz

Als HDD neem eentje van WD 500GB en ik zou voor de antec nine hundred gaan.

400 watt is al voldoende...

en een ASUS PK5 moederbord lijkt me het best...

Ik werk btw in logitstiek van alternate, heb korting op alles :P

lol, andytjuh en de rest menen jullie dit? Barafranca/omerta was 1 van de eerste 'maffia' games op internationaal gebied, mobstar was de eerste.

Maar even ter duidelijkheid, je hebt 'maffia' en je hebt 'criminals', criminals is gewoon vendetta shit etc. Die kennen het echte maffia gevoel niet, bij criminals is het power/click/aanval etc. Dat maakt het criminals en dat is naar mijn mening gaar.

Conclusies sluiten over dat ze vendetta hebben gebruikt, lul niet, vendetta is zelf uit criminals opgebouwd en kwam pas 2006/7 als ik me niet vergis.

Source kan je waarschijnlijk overkopen voor een xxx.xxx bedrag.

Kritiek op rickvbeek:
    Dat je dat zo serieus neemt zegt al genoeg, en ook dat je het al hebt over je raadsman doe normaal, logisch dat je wordt bedreigd als je je afspraken niet netjes na komt zoals geld schuldig zijn, ik heb je niet bedreig maarja.

2008: Het jaar dat iedereen een advocaat heeft
    2009: Het jaar van contracten en raadsmannen

@ Pim
    Is niet moeilijk als enige CRIMINALScommunity om hoog in google te staan?? Dat was dus best domme opmerking..

@ Joshua
    Ja en google bot komt ook lekker elke dag, die kome 1x in 2 weken ofzo, is verschillend.

Zozo jij hebt veel verstand, 1 week terug op je websiteje scriptingstart vond ik al 4 basis beveiligingslekken in 1 minuut, terwijl je vriendje melvin zo trots over jullie skills zat te praten dat jullie elke site kunnen hacken etc en dat het mij niet zou lukken een lek te vinden op jullie site. maar geluk met je vaardigheden.

GEEN BAN, DIT IS ENKEL DAT IE NIET MOET OPSCHEPPEN.

Die statistieken he, die zijn gemanipuleerd en ik wil geen ban hiervoor, hier komt mijn uitleg:

Kijk is hoeveel 'nieuwe leden' er per dag bij komen, kijk is hoeveel gasten er altijd online zijn, gasten hebben geen mogelijkheid iets te downloaden of dergelijke, enkel forum bekijken, maar de kans is vrijwel zeer klein dat 'echte gasten' op deze site komen om enkel de forum te checken, dus die gasten statistieken zijn gewoon gemanipuleerd. Zelfs om 5 uur in de ochtend zijn er nog aardig wat gastjes.

Ja dat is hem, thnx :D oldskoolers hier zeg :D hij was moderator ook op crime-scripter net als ik xD dacht dat het evilavengers was hahaha, nice, thnx boys!

2003/2004 was mats er dacht ik? Ik zoek een persoon uit die tijd met crimescripter genaamd ZeRoDeAd, iemand die hem kent, neem contact op met mij.

lol, 500, hoorde dat dat enkel een roddeltje was tussen oplichter dominicje en koen.. Domeinnaam ga ik niet boven de 100 euro, zoveel is het niet eens waard. Heb al zelf complete community systeem klaar liggen die ik kan gebruiken, bugloos en wel, sommige hebben hem al gezien zoals Niels, mja.

Citaat van Superior

godborn
    Dan mag je dus van geluk spreken als koen ooit keertje online komt.
    Je ziet hem hoogstens 1x per 2 weken op cp verschijnen om wat nutteloze updates te melden.

Ok sorry, zulke dingen wist ik dan weer niet.