Posts by godborn

Kijk wat je net allemaal typed? Dan zie je al dat je HET NIET WEET, je praat dikke bullshit, ga nou maar die site eerst goed is door lezen pff, toch geen moeite?

En wat kom ik net kijken? Ik ben er sinds 2002 al sinds dat crimescripter ofzo van mats, volgens mij stamt klasje daar ook van af en ik en amper nog iemand hier, Maikel en Niels K. ook.

Hoe kan ik ruiken hoe jij wilt gaan promoten? Ga daarom eerst goed lezen op de site zelf staat al genoeg uitleg maar je bent te lui om te lezen dan ga ik het ook niet uitgebreid uitleggen aangezien er geen korte uitleg bestaat. Je moet weten hoe je ermee promoot en dat weet jij niet.

Is te zien, Nederlands + Duits Verkeerd + Engels. Als je het niet goed kan houd het dan bij Engels.

Je komt zeker professioneel over :((

Maar ik kom nog een zeer uitgebreid community systeem te koop dat in 2006 een bekende webmaster community was maar na 1 jaar dood ging.

Het is eigenlijk een mix van:
    Sitedeals.nl + Wmcity.nl + Deviantart.com (mini versie dan) + Colorschemer.com.

Alles werkt netjes met een tplparser van templatepower maar dan met mijn eigen methods erin gebouwd dus nu is het ipv 13kb is het 7kb waardoor het nog sneller is.

PM maar als je interesse hebt.

Wie woopie niet kent is geen oldskooler in deze wereld, maar vond hem altijd een wannabee billenlikkertje. Maaruh dit is al oud nieuws wat hij had gedaan, de ekte mensen weten gewoon wanneer het was, hij heeft teveel geld meegenome van cclub etc. maarja domme fout van hem was het DDoS gebeuren

Dat je dit designen kunt noemen, tree, ik weet niet wie je bent maar jouw lay-out inclusief de andere falen super hard, enkel die van Maikel aka carneval jongen lijkt erop en toch snap ik niet wat die nog op CP rond hangt xd Ook al doe ik 2 jaar lang niks weet ik zeker dat ik nog 10 malen beter ben als je nu ziet.

Ik vind niet dat je een award mag geven genaamd 'Beste designer van CP', je geeft ze enkel valse hoop i.v.m. met de realiteit, maar anyways goodluck and have fun.

Stop dit bovenaan je .htacces:
    Options MultiViews

Als je server geen multiviews ondersteunt werkt het ook niet...

Gebruik dit dan in je config shit etc:

PHP
    array($m = explode('/' , substr($_SERVER['REQUEST_URI'], 1))

Beste,

1 maand voordat Crime-Club.com offline ging had ik een BOT gebruikt op hun website met ongeveer 24 leden.

Hoe werkt het?
    Ik heb niet veel zin om in de details te gaan, maar de BOT zorgt dus dat je de hoogste rank dus kan halen binnen 1 dag 00:00 - 00:00. Dit door misdaden, gta, woningen kopen/verkopen etc. Natuurlijk krijg je veel geld op je account.

Misschien dat je dit niet gelooft, zal mij een worst wezen, crime-club zelf zei, er bestaan geen cheats, helaas onwaar, maar ik ga de cheat niet publiekelijk maken ivm er dan weer een anti-cheat voor kan komen.

Je kan de BOT zelf installen voor QrimeClub.nl of crimecl.com en al die andere sources die er op leken, enkel moet je bij qrimeclub zoiezo preg matches changen, wat simpel werk is en bij crimecl nog niet naar gekeken.

Je kan users toevoegen via phpmyadmin, zo kan je bijv. echt geld vragen per user.

Je kan de scripts komen bekijken via teamviewer... Als iemand precies zelfde site als crime-club online heeft dus ook de pregmatches kan je het zelf testen.

Bied maar, geen idee hoeveel ik er voor zou kunnen vragen...

Je kan het btw ook ombouwen voor andere games met een beetje VERSTAND.

Screenshot:

Alle product namen in het Engels en beschrijving ook en de rest van de site is gewoon Nederlands... Zoals Maikelcarnavaljongen (:D) al zei, dealerextreme of andere int. webshops waar je copy/paste gewoon doet.

Mja, je moet het er wel voor over hebben he, en anders delete je gewoon alle users en doe je ze in tabel 'users_oud' en stuur je een massa-mail naar al je users uit 'users_oud'.