Posts by Shadowhunterr
-
-
Eergister hebben wij de nieuwe versie van http://www.mafiastar.eu gelanceerd. Ik zat een beetje rond te neuzen op het web totdat ik GratisPay tegenkwam.
Wat is GratisPay:
GratisPay is een website die het mogelijk maakt credits te leveren door de gebruikers enquêtes in te laten vullen en andere reclame te laten bekijken.Ik heb GratisPay geinstalleerd op mijn eigen game: http://www.mafiastar.eu. Als je je registreerd en dan naar credits bestellen gaat en dan naar het tabje: gratispay tip! dan krijg je een voorbeeld.
Wij installeren dit script voor je voor een aantrekkelijke prijs van €5, je kan het natuurlijk ook zelf installeren maar het is vrij gevorderd.
Mvg,
Shadow -
Dit beide werkt niet, ik heb het geprobeerd maar het word niet bijgeschreven.
Ik heb even een testcode gemaakt, zodat ik niet elke keer hoef te betalen om het uit te testen:
PHP
Toon Meer<?php require("includes/config.php"); { mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'15' WHERE `username`='{$data->login}'"); mysql_query("INSERT INTO `paylogs` (naar, hoeveel, bedrag, ontvangen) VALUES ('$data->login', '15', '0.70', '1')"); ?> <div class="box-xl"> <div class="box"> <h1>Gefeliciteerd</h1> Er zijn 15 credits op uw account bijgeschreven <?php } ?>
-
Dit is onze database:
-
Script/programmeertaal: PHP
Probleem (duidelijke uitleg vereist): Hij update de credits niet in de database
Code:
PHP
Toon Meer<?php require("includes/config.php"); $toegangscode = $_GET["toegangscode"]; $url = "http://www.mollie.nl/partners/api/micropayment/". "?toegangscode=".urlencode($toegangscode); $result = @implode("",file($url)); if ($result != "OK") { ?> <div class="box-xl"> <div class="box"> <h1>Er is een fout opgetreden!</h1> U heeft nog niet betaald <?php } else if ($result == "OK") { mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'15' WHERE `login`='{$data->login}'"); mysql_query("INSERT INTO `paylogs` (naar, hoeveel, bedrag, ontvangen) VALUES ('$data->login', '15', '0.70', '1')"); ?> <div class="box-xl"> <div class="box"> <h1>Gefeliciteerd</h1> Er zijn 15 credits op uw account bijgeschreven <?php } ?>
Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.
-
Misschien een screenshot?
-
+ dat de kosten enorm hoog zijn voor de specificaties zijn die jij aanbied
-
5 euro ofzo, 7 als ik hem voor je moet inbouwen
-
Ja, de OSbanditi source is gratis, maar het betaalsysteem is zelf gemaakt en hier vraag ik dus een kleine vergoeding voor
-
-
Ik heb een zelf gemaakt systeem met mollie.
Ik kan je deze aanbieden tegen een leuke prijs.
Voor meer info, stuur een pm -
Je leest het verkeerd, het is van dat hij het formuliertje invult en dan hij zegt van: "heb je de waarheid ingevuld: Ja, dat heb ik"
-
Wat denk je, dat als je bij mastaline een topic aanmaakt gerust ook nog ff zonder luisteren ook hier een topic kan aanmaken. En ga ook ff Nederlands leren.
Mvg,
Shadowhunterr -
Dankje dein
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.01.10 12:57:46:
Ok, Spinazie, kan je mij een pb sturen voor het overmaken van het bedrag, dan geef ik jou de controle -
Spinazie, uw bod van ?4 staat genoteerd
-
Ik wil je best helpen.
Heb zelf ook win7 -
Staat genoteerd
-
*BUMB*
-
Hallo, ik heb hier een domein te koop staan
Deze is geregistreerd bij EasyHost:ts3host.nl geldig tot : 14/01/2011
Startbod €3
Opbieden met €1Veiling sluit 24 uur na laatste bod
De betaal methode zijn : bank , paypal , micropayments (in meerprijs)
Mvg,
Shadowhunterr -
We zoeken nog steeds iemand, want de gene die het zou doen (stan) is het "vergeten" dus iemand die een leuke layout heeft en daar een website voor onze vereniging wil maken. Als je dit zou willen doen, neem dan contact op via een pb met je msn adres en dan voeg ik je toe.
Mvg,
Shadowhunterr