Jep, er zit wel een kleine vergoeding aan, hoeveel weet ik nog niet. Maar het hoeft iig niet meer gratis.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.05.10 09:57:35:
Wil je me anders ff op msn toevoegen, dan is vragen beantwoorden makkelijker
Posts by Shadowhunterr
-
-
Tijdens een wedstrijd speel je altijd 3 mensen, je speelt dus ook 3 wedstrijden en je kan er dus ook 3 winnen. Heb je er 3 gewonnen heb je 100%. Maar sommige teams zijn 4-mans teams, dus het kan soms ook zijn dat je een wedstrijd niet hoeft te spelen, dit gaat dan niet van je aantal % af
-
Ok, het moet er een beetje zo uizien: zoals het nu op onze website staat alleen dan een geautomatiseerd systeem die dat allemaal berekend: http://ttvrega.eu/uitslagen_jeugd.htm
-
Luc, zou jij dit script een beetje kunnen ombouwen zodat het er toch het zelfde uitziet. Of gewoon vanaf 0 beginnen en tegen een kleine vergoeding
-
Het nieuwssysteem is eigenlijk nog niet zo heel nodig. Het gaat er eigenlijk alleen om het standen invoeren. Zo moet het er ongeveer uit komen te zien: http://www.nttb-midden.nl/fram…comp/2010v/j/vic-pj13.htm
-
Er moet een systeem worden gemaakt van het nieuws, maar belangrijkste optie is het invoeren en het laten berekenen van de standen die gespeeld zijn door de teams
-
Freewebs is geen optie, er moeten veel dingen gescript worden.
Misschien dat we het voor een kleine betaling kunnen laten maken, stuur maar een bericht als je interesse hebt
-
Beste,
Een paar weken/maanden geleden had ik aanvraag gedaan voor een website voor mijn tafeltennisvereniging. Helaas is hier niets van gekomen maar zoeken wij nog wel naar iemand die gratis voor ons een website wil maken.
We kunnen misschien nog wel wat regelen om bijvoorbeeld een advertentie in ons clubblad neer te zetten. Maar wij hebben niet echt een budget.
Het is misschien raar dat ik vraag of dit gratis gedaan kan worden, maar als je dit niet wilt doen, reageer dan gewoon niet in dit topic.
Dit is misschien ook wel uw kans op je portfolio op te vullen.
Contacteer mij via een privé bericht voor mijn msn adres indien je interesse heb.
Mvg,
Mark Remijn -
Mijn website is zo gemaakt.
Je betaald ?10 voor het hele wk. dan vul je voor het hele wk de score in die het gaat worden volgens jou. is het goed dan krijg je punten. is het niet goed krijg je geen punten.
Degene die aan het eind van het wk de meeste punten heeft wint de totale prijzenpot
-
Hallo,
Ik wil een site maken waarbij mensen voor geld kunnen wedden om voetbalwedstrijden van het wk.
Mag ik dit zomaar doen of niet?
Mvg,
Mark -
We zullen afwachten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.10 20:50:17:
Veiling gesloten.Verkocht aan tcbhome voor ?15
-
Totdat dit bedrijf stopt, maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Maar Farhatje, stop je met bieden? -
Citaat van Ferhatje
Hoelang is die licentie geldig?
Zoals tcbhome al zei zijn beide licenties oneindig geldig
(bod van ?15 genoteerd (veiling eindigt 02-05-10 19:37))
-
Bod genoteerd (veiling eindigt 02-05-10 19:35)
-
Ja, er zijn veel layouts, er zitten er 4 standaard in.
Sommige layouts zijn gratis te downloaden en sommige zijn betaald.
Je upload de layout en selecteerd deze in het admin paneel.Mvg,
MarkBod genoteerd btw (veiling eindigt 02-05-10 19:25)
-
Jullie hebben beide bericht
-
Sorry, vergeten bij te zetten.
Alleen overschrijving -
Hierbij probeer ik nogmaals mijn CubeCart licentie kwijt te raken. CubeCart is een geavanceerd webwinkelsysteem en is makkelijk en gebruiksvriendelijk.
Een demo voor gebruikers is hier te vinden: http://demo.cubecart.com/cc4/
Een demo voor het administratie paneel kunt u aanvragen via een privé berich omdat ze deze niet op de site zelf hebben en ik dus gegevens moet geven van mijn eigen geüploade versie.
Bij deze verkoop zit ook een copyright remove key zodat je de © in de titel en onderaan de pagina zit verwijderen.
Dit alles kost normaal bij elkaar €130.
De veiling start met €10
Opbieden met €1
BIN: €20Mvg,
MarkBewijs van aankoop:
-
Citaat van giotjuh
haha xD ik vraag het eerst effe
Lars is een week met school op vakantie.
Ik ben rl vriend van Lars, maar denk dat ik zijn antwoord al weet.
Ik geef hier geen toestemming of ook juist niet!Jij kan je niet zomaar nieuwe owner van osbanditi noemen. Wel kan je gewoon jouw ideeën doorvoeren en deze online zetten
-
Voor altijd