Posts by Shadowhunterr

Hallo,

Voor mijn moeders verjaardag wil ik als extraatje een stem voor op de tom-tom inspreken, ik wet al hoe dit allemaal in zijn werk gaat, maar ik zoek nu nog een programma om de ingesproken bestanden mooi uit te knippen.

Dus dat je niet van die lange stukken ertussen krijgt tijdens de route.

Dus dat je aan het begin een klein stukje eraf kan halen en aan het eind.

Weet iemand hier een gratis programma voor.
    Post het hier dan alstublieft.

Mvg,
    Mark Remijn

Citaat van patrick1992

Mischien nog een leuk idee,
    Dat je niet alleen VANAF schiphol kan vliege maar ook VANAF Rotterdam Airport.
    Mischien meer opties met credits uitgeven.

Ook even een vraagje als je Premuim acount koopt wat krijg je nog meer dan alleen hangars handelen ?

Idee 1, niet mogelijk omdat we dan van 307 vliegvelden de afstand moeten gaan berekenen

En er worden nog meer premium opties gemaakt

We zijn alweer een weekje verder en inmiddels nog steeds druk.
    We hebben vandaag zo'n 200 nieuwe vliegvelden toegevoegd:cheer: en ook hebben we nog andere dingen toegevoegd zoals:

*Wereldsysteem: Als de wereld heel druk begint te worden zullen wij besluiten een nieuwe wereld aan te maken, dit gaat makkelijk met 1 druk op de knop

*(Online)ledenlijst: Je kan nu een ledenlijst bekijken en ook de mensen die online zijn

*Profiel: Is nog niet helemaal af, maar de statistieken van spelers zijn te bekijken

*Forum: Wij hebben nu een forum waar een je kan praten, bugs en idee?n melden, en nog allemaal andere dingen

De layout is gister gesliced dus zal vandaag/morgen op het web staan.

Nogmaals, de website is te bekijken op http://planemania.nl

Met vriendelijke groeten,
    Mark en Lars en Fekri

PS: Zouden jullie een waardeschatting kunnen doen (niet dat wij hem gaan verkopen hoor 8-|)

Stan, Nick en ik zijn bezig met een project om een eigen forum te schrijven. We zijn nu al redelijk ver, maar we zoeken nog een scripter die ons team kan versterken. Ben jij een ervaren scripter en kan je ons helpen met het schrijven van het forum. Dan zijn wij op zoek naar jou.

Stuur een privebericht naar mij (http://www.criminalspoint.com/pb/nieuw/10558.html]Shadowhunterr) met daarin je msn adres.

Stan, Nick en ik

PS: Dit alles is op vrijwillige basis

Citaat van devlover

matthias.one2xs.com/portfolio/grandgangwars

Layout is inderdaad niet wat het moet zijn maar het is ook maar een VB

Dit laat dus wel zien dat je er erg gemakkelijk over doet.
    Je moet met een goed voorbeeld komen voordat wij jou kwaliteiten kunnen ontdekken.

@Killingdevil: Het doel is om zo veel mogelijk geld te hebben, waarna je dus steeds meer vliegtuigen kan kopen en steeds meer ervaring krijg en het steeds drukker krijgt

@De andere mensen: welke opties zouden jullie er dan nog in willen, want wij zijn een beetje inspiratieloos.

Beste,

Ik (Shadowhunterr) en Lars (larsisgoed9) zijn samen bezig geweest een uniek spel op de markt te brengen. Wij hebben een spel gemaakt waarbij je je eigen vliegtuigmaatschappij kan beheren. Het spel is vandaag publiekelijk geopend en we willen jullie meningen:

PHP
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Cijfer: 1/10

Bij minpunten niet de layout meerekenen, die is iets later dan geplant.

Graag horen wij ook als u nog ideeën heeft voor Planemania.

Link: http://planemania.nl

Demo account:
    Inlognaam: demo
    Wachtwoord: demo

Mark en Lars

Citaat van tukkie

Met of zonder domein?

En hoeveel bezoekers heb je op je site?
    Graag stats.

Groeten!

We hebben nog geen stats.
    Omdat we nog in aanbouw zijn.

Maar ik wil niet alleen hosting krijgen. Er moeten ook andere prijzen zijn.

Hallo,

Wij van toto4free zoeken nog sponsors die wat kunnen missen.

Denk daarbij aan:

*Geld
    *Hosting
    *Tastbare prijzen

Wat krijg je ervoor:

*Een reclame balk op onze website (468 x 60)
    *Af en toe een pop-up met uw reclame

Dit is de site: http://toto4free.com/ (er word nog aan gewerkt)

Mvg,
    Mark