Posts by Extreme

Jongens..

Jullie moeten nadenken dat een ddos iets heel anders is dan een aantal verbindingen die opengaan.

Jullie moeten op de netwerklaag al gaan filteren.
    Wij hebben dit gedaan door er een linux firewall op te zetten en die zo te beveiligen.

Als deze firewall een ddos krijgt zal hij de verbinding droppen. De aanvallende pc's zullen dan denken dat de server down is.

Misschien dat ik hier wel een topic over open.

Beste Cp'ers

Ik zoek hierbij teamleden voor de game
    http://extremecrime.nl

Wij zijn momenteel bezig met een nieuw taal systeem waardoor wij internationaal kunnen worden.

De teamleden zullen aan het einde van de ronde een vergoeding krijgen voor hun harde werk.

Deze game is opgebouwd vanuit niks en is nagemaakt volgends de oude crimeclub.nl game van vroeger.

Momenteel zoeken wij 1 Helpdesk en 1 FM

Graag willen wij je ervaringen weten en historie van andere games waar je speelde of modereerde.

Met Vriendelijke Groet,
    Extreme

PHP
    ALs je maar 1 unieke waarde wilt zien dus 1 ip hetzelfde en alleen maar verschillende ipv dubbbele gebruik je distinct

dus

mysql_query("SELECT DISTINCT * FROM users");

Nee.

ALs je openssl installeert komt er een dll bestand te staan.
    Deze dll moet je met de php.ini inladen.

Ik raad je wampserver aan omdat deze het automatisch voor je kan activeren.

Luister,

Als je een exit in je script hebt staan betekend dat PHP gelijk stopt met lezen en de output naar de browser send.

Als je dit wilt vermijden moet je netjes met if en else codes werken.

Als je dat netjes doet zijn er geen exits nodig in je scripts.

Jij wilt dus eens server gaan registreren waar je DDOS aanvallen mee kan gaan uitvoeren...

ja dat wilt iedereen wel.
    Script heb ik hier liggen. heb het eens voor de fun gemaakt. Ga er geen details over geven.
    Je hebt een master server die de commandos uitdeelt.

Als je dit gaat gebruiken zorg ik persoon ervoor dat jij opgepakt gaat worden!!!

Ten 1e is het load.

het ligt eraan wat je met cash wilt gaan doen
    Je kan bv een JOIN query gebruiken als je de id van de users wegschrijvt.

PHP
    $query = mysql_query("SELECT `systeem`.`id` FROM `systeem` LEFT JOIN `[users]` ON (`[users]`.`id`=`systeem`.`id`);

Waarom gebruiken jullie nog steeds [users] Haal gewoon die 2 blokhaken weg..