Posts by Extreme

De site is nog steeds online.. Als jij gaat zitten flooden blokeert de server jouw ipadres.

Dit omdat er een hardwarematige firewall voor staat.
    De server krijg je alle toegang toe. Je krijgt niet het recht om het uit het rack te halen.

scripts mag je mee doen wat je wilt. Ik verwijder ze dan van mijn pc. De server staan in een rack. Deze is geinstaleerd en geconfigureerd voor ec. Dus daar mag je hem ook voor gebruiken. Deze server is van mijzelf. Maar mag je vrijblijven gebruiken voor projecten etc.

Wacht..

Je draait windows server 2003 met apache?... omg..
    Als je windows server 2003 draait moet je ook gelijk gaan werken met IIS(Internet Information Services) Er zijn genoeg tuts hoe je goed een windows webserver kan opzetten.

Anders gelijk overstappen naar linux (Centos bv)

Scheel heel erg veel in load verbruik.

Je moet zo denken.

Een functie of een class is een geisoleerde omgeving.
    Alles wat je daarin wilt gebruiken moet je erheensturen of definen (superglobal of een define();

Zoals jij bij de bovenstaande code dat niet doet.

Wat je beter kan doen is dit!

Het kan zijn dat hun php anders hebben gecompileerd.Wat je kan doen is een ticket openen bij je host.

Die kunnen je vast wel een antwoord geven of de functie staat uitgeschakeld of niet.

SkyNet.
    Ga niet zomaar zitten roepen om een andere host te nemen.
    Mensen betalen geld voor een server en daar wordt dan wel van verwacht kwaliteit service te krijgen.

Als het in het contract staat of voorwaarden dat er geen mail verstuurd kan worden is het anders.

Is dit soms die devana source?

Het idee is idd wel een beetje achterhaald.

Als je de graphics wat beter kan maken zal je game er gelijk een stuk beter uitzien.
    Hierdoor zal ook de gameplay verbeteren.

Niels nu zit jij weer fout :)

Gaat leuk worden :)

als je een connectie maakt en die een variable naam geeft is dat de resource link identifier.
    Als je dan een query doet zie je normaal een resource identifier

PHP
    mysqli_query("QUERY",$mysqli);

zo kan je bepaalde querys aan een andere database connectie hangen.

mysql hoeft standaard niet worden gedefineerd met een variable.
    Mysqli wil dat kennelijk wel.

$mysqli is geen variable maar een functie.

Bij php kan je connecten naar een mysql,mssql of mysqli database.

uiteraard naar meer maar dat even terzijde.

Als je naar mysql connect doe je mysql_connect("De query");

Bij mysqli : mysqli_query("de query");

Tussen 2 verschillende database zitten andere functies en regels.
    het is aan de programmeur daar een keuze uit te maken.

De source van crimecl is inderdaad gehackt geweest.
    Inderdaad heb ik ook deze source in bezit.

Omdat ik met een schone lei wil beginnen heb ik vanaf niks een crimeclub source geschreven. Dit heeft mijn ongeveer 3 maanden gekost.

Mafiabase ik ken jouw wel van cf.

ook ben ik oud eigenaar van cf. Dat klopt.

En idd zijn er ddos geweest maar die hebben wij met ons eigen systemen kunnen afvangen.

Rechtzaken zullen er niet komen en ddossen mogen komen maar zullen niks aanrichten.