Daarmee bedoel je dan de osvendetta die hier te download staat?
Posts by Extreme
-
-
Beste leden,
Een tijdje geleden was ik al bezig met het unbuggen van 1 game.
Deze source zal dan beschikbaar worden gesteld op CPIk wil hierbij een basis source gaan maken voor cp leden die vanaf 0 een eigen game willen starten.
Wat er dan in zal komen is een grote class voor beveiligingen. Database class + Hele uitgebreide documentatie.
Hierdoor is het voor iedereen makkelijk om de class en functies aan te roepen omdat het duidelijk uitgelegd is.
Iemand een voorkeur om welke game als basis te gebruiken?
-
-
Avast en AVG zijn goede programmas. Je moet echt een vreselijk geinstalleerde pc hebben om jouw pc ermee langzaam te krijgen.
Wat ik zelf aanraad : Eset Smart Security
Deze heeft een network analyzer Dus real life je firewall updaten.
V.B. Nieuw programma geinstalleerd ? Wilt verbinding maken? eerst toestaanDat is ideaal. Active scanning. Open je een bestand? eerst scannen maar.
ga zo maar door
-
CHMOD is het commando om je rechteninstellingen van je serveraccount aan te passen.
0777 is Read Write en Execute voor iedereen. Dat betekend dat elk php bestand in jouw script toegang heeft om elk script aan te passen op je hele site.
Dat als kort voorbeeldje. Het kan nog veel erger. Je complete configs kunnen worden uitgelezen etc.
Houd daar goed rekening mee.
CHMOD alleen de bestanden of mappen die nodig zijn. -
-
Ik snap het niet. Je kan ons toch gewoon even een seintje geven?
Zet het ergens op een pagina neer of voordat je een topic opent?
Omdat ik concurrentie wordt mag het niet?
-
Wat zijn dit voor kinderachtige acties?
2x een topic verwijderen zonder maar ook 1 keertje contact op te nemen met te zeggen van ja het mag niet of nee je mag dit niet starten.
Omdat ik een mijncrime/mijngame wil starten???
Nee gewoon verwijderen en niks laten horen.
Nou bedankt!Waarom mag ik er niet over praten?
Omdat Klasje kennelijk ook zon site draait?Dat zal dan concurrentie zijn? Bang voor een beetje concurrentie?
We zitten hier op een forum waar we elkaar helpen en tegen elkaar concurreren toch? Want iedereen hier bouwt een criminals game of iets anders. We zijn allemaal concurrentie van elkaar.
Waarom ga je dit dan niet toelaten?
-
-
Ik raad je aan JBL speakers te gebruiken.
Neem dan ongeveer speakers van 600 watt rms vermogen tot een peak van 750/800.
Heb er al 2 van gemini opgeblazen.
-
Wat je doet is je queries echoen als je problemen hebt.
Dan zie je hoe de querie wordt opgebouwd. -
Een template parser zodat programmeurs of designers templates kunnen maken????
Als ze iemand kennen die het wel kan? Zou wel handig zijn.
-
HTML editor(fckeditor,Richttexteditor)
PaginaBeheer
Template Parser. -
Als je idd een KVK hebt. Dan kan je algemene voorwaarden meeverzenden met het product.
Dan kunnen mensen altijd het bedrijf contacteren als er toch iets fout.
Lijkt me dan ook dat jij dat hebt tukkie
-
Beste leden,
Pas goed op met het hosten van jouw crimesite op een gratis hosting.
Zeker personen die hier aanbieden gratis hosting weg te geven.Er kan een kans in zitten dat jij onwijs hard voor je site hebt gewerkt en het dan gewoon geript wordt door de serverbeheerder.
Als je het kan veroorloven. Pak gelijk een betaalde hosting en kijk goed in de algemene voorwaarden.
Mensen bieden niet zomaar gratis hosting aan.
Ik trek niet iedereen over 1 lijn hoor.Mensen die het aanbieden voor hulp echt harstikke gaaf dat jullie dat doen.
Maar er zitten ook de verkeerde personen tussen.
Houd er rekening mee. Je wilt zeker niet dat jij keihard gewerkt hebt aan een website en deze gewoon op een andere server ineens zichtbaar is.
Dit is alleen een waarschuwing. Geen beschuldiging.
Succes allemaal
-
oh je bedoelt die login links hierboven?
Ze rewriten de links met hun htaccess. Het zijn gewoon php bestanden die ze aanroepen hoor
Als jij in je index.html een <form action='login.php' doet gaat die er in ieder geval heen.
Dan ga je kijken waarom die niks laat zien.
Ben je ingelogd? dan stuur je gewoon de header. Om terug naar de index te sturen. -
Heeft iemand een script liggen.
Waar er een map is met gebouwen.
Op deze vakken kan jij gebouwen bouwen en natuurlijk upgraden.Of er een variant van.
Wordt hier ook mee het "de stad" script van banditi bedoelt?
Zoja kan iemand die uploaden. Alle links zijn dood.
Het is zullen we maar zeggen de bovenkant van een map.
Je moet maar denken een map zoals de sims.
je had wegen ertussendoor en huizen die je kon bouwen. -
-
Als je zegt dat je een login kan maken
Waarom stel je dan hier de vraag?:P
-
Zet eerst error reporint aan op E_ALL
Staat dat al aan?
haal het bestand leeg. Nogsteeds een error? dan werkt de include niet goed.
Zonee kijk naar een exit of een statement die iets stopt van lezen