Neem een andere indeling. Dit lijkt nog teveel op de huidige indeling van (OS)banditi. Of dit wou herenveen zo hebben, dat kan natuurlijk ook.
Posts by FreakALeak
- 

- 
					Bump op aanvraag van TS 
- 
					Extreme, 
 Er is wel een site offline gegooid, het spel van Jbouwen: Crimedias.
- 
					Wat zijn we weer lekker bezig.^o) 
- 
					Op http://sourceshop.nl kun je een bankoverval script vinden voor de Banditi source. 
- 
					Dan meld je dat toch? 
- 
					In elk browser getest, geen last van. 
- 
					Ik zou voor de Nike gaan, alleen de kleur bevalt me niet helemaal.  
- 
					Nogal rare sneakers, die blokjes. (xD) 
- 
					eeyk, 
 Hij wil dat je kunt bewegen met poppetjes, dus zo "text-basic" lijkt me dat niet.
- 
					Als je op het "Cpanel" zit, en de taal op Nederlands zet, dan zie ik dat het eigenlijk letterlijk vertaald is. Misschien veranderen? Voorbeeld: Je hoeft niet alle rekeningen,create nieuwe. :p 
- 
					Bump op aanvraag van TS.  
- 
					En er is geen online voorbeeld? 
- 
					[offtopic]Erg leuk allemaal, je plaats een layout als voorbeeld (helemaal niks mis mee) maar vervolgens wordt deze layout bijna regelrecht nagemaakt (meerdere keren). Lekker origineel allemaal weer..[/offtopic] Ik ben al begonnen met de layout, hoop dat ik hem af kan maken. Ik zal nog melden als ik er verder mee gegaan ben. 
- 

- 
					Heb je connection.php en config.php ook in de /v3 map ingevuld? 
- 
					@iSilverStar 
 Naam: demo
 Wachtwoord: demoKon je zelf ook wel bedenken. ;P 
- 
					Afgezonderd van de icons lijkt het er niet echt op. Doet me wel veel aan Maffiabaas.nl denken, vooral de stats van je account. Of ligt dit ook aan mij? ;P 
- 
					Ziet er inderdaad goed uit. Succes ermee;) 
- 
					Bump op aanvraag van TS.