Ach, het zal meer voordelen hebben dan nadelen. Nu wordt PaySafeCard ook nog bekender.:p
Posts by FreakALeak
-
-
Ga bij Photoshop naar 'Window' (als je de Engelse versie gebruikt) dan moet je op 'Animation' drukken. Wat experimenteren en het lukt je vanzelf.
-
-
Ik versta er geen klap van, maar dat komt omdat ik het Limburgs nog maar net kan verstaan, dus laat staan zoiets als dit uit België.
De clip zelf ziet er goed uit.
-
-
Citaat
7.C.4 Wanneer een lid een bod plaatst, wordt het lid daarmee verplicht dit bod uiteindelijk ook te betalen aan de verkoper. De enige manier om een bod ongeldig te maken is door dit aan te vragen met opgaaf van reden bij een crewlid. Wanneer een bod zonder geldige reden wordt ingetrokken, kan de toegang tot de marktplaats aan het desbetreffende lid geweigerd worden.
-
-
Logitech speakers e.d. schijnen ook niet echt van hele goede kwaliteit te zijn. Althans, dit las ik op internet.
-
Misschien dat de balkjes van rankvordering, levens en power en andere style krijgen? Dus met de inner shadow e.d. Dat het dus niet zo saai rood en groen is.
-
Meestal moet je het in style2.css aanpassen/toevoegen/
-
Citaat van BrokenTrack
[offtopic]Verkeerde quote, sorry. Moest die van reakALeak hebben.[/offtopic]
Het is FreakALeak.Tevens is het gezegd door de admins. We weten dat ze bij OTG nogal lui zijn, dus geen idee of het echt zo is of ...
Ze hebben gezegd dat er een nieuwe zou komen.
-
Was dit script niet illegaal? Of je bedoelt een ander script die ook 'De stad' heet..
-
Citaat van SkyNet
Haha grappig. De tijd dat ik daar moderator was heb ik volgens mij het idee gegeven van die optionele knoppen.
Ik kan je nu ook vertellen dat de admin / beheerder chat er nu geheel anders uit ziet, in ieder geval met andere knoppen en functies.
Die chat is niet aanpasbaar, is zelf gezegd. Er is dus niks aan veranderd. -
Mijn favoriete kleuren. :cheer: Het zijn maar kleuren, zo kan je het ook bekijken..
-
Ik heb geen kritiek. Naar mijn mening is hij prachtig. (h)
-
Ziet er vet uit man!
-
Bovenaan in admin.php (in de v3 map) staan 3 codes. Dit zijn de wachtwoorden. Om in te loggen op het paneel moet je bij 'code' een van de 3 codes in voeren en bij 'wachtwoord' het wachtwoord van je account.
Het wachtwoord van het paneel verander je dus d.m.v de één van de 3 codes in admin.php aan te passen.
-
Natuurlijk, Bryan Adams - Summer Of '69
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
1. Bij de Bank, kluis en de Zwitserse rekening, doneren in de familie, bij de familie bank en de familie shop kun je de +- bug gebruiken. Bij de dodenlijst kan je als het goed is ook de +- bug gebruiken.
2. Je kan een familie geen naam geven (spatie drukken en dan aanmaken)
3. Als een speler dood is, kun je hem blijven aanvallen. (Je zou dus een check kunnen doen dat als hij dood is dat je hem dan niet meer kunt aanvallen). Hierbij krijgt hij per aanval 1 vermoord lid erbij. Een dood lid dus 10x aanvallen en je hebt er alweer 10 vermoorde leden bij.
4. Mocht ik me vergissen, corrigeer me dan: Leden die zich hebben aangemeld kunnen nog wel eens automatisch geaccepteerd worden in de familie. Of als dit niet het geval is, mensen die op de wachtlijst staan kunnen profiteren van jouw familie power aankopen. Dus als je je in de familie aanmeldt, de familie familie power koopt, dat jij dan ook power krijgt. Ook al sta je op de wachtlijst.
Zijn er nog meer?
-
Is te vinden op: http://sourceshop.be/view_product.php?id=9