Posts by TUAG

ik heb een layout gesliced maar ik zoek iemand die dit kan omzetten naar php-fusion theme

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.12.09 20:52:47:
    Gezocht: Iemand die geslicde psd n+aar php fusion kan omzetten

ik heb hier een probleem klik ik wil dat de site nu mooi in het middne komt en dat de witte omkaddering zwart wordt

Mvg,

Fl-ii

Nee , er is voor elke console een categorie bv: pc , psp , nds , Xbox , PS3 , Wii .
    en dan een "subcategorie" bv : revieuws , nieuws , Realeses , de prijsvraag .

Ik wil graag het script kopen van cp of laten maken door iemand die goed kan scripten . Het gaat om een game community . Er moeten revieuws enzo kunnen gedaan worden ik stuur morgen of vanavond nog
    de layout die ik nu maak voor m'n site .

PM me voor meer info of msn

Mvg,

Fl-ii

Hi,

ik speel tf2 en ik wou graag mijn eigen server hosten die 24/7 draait daarom wil ik een pc kopen enkel daarvoor wat is het best welke behuizing welk moederbord welk ... Hij moet zeer weinig verbruiken . Of is het beter iets anders te doen . Weet ik niet ik vraag het jullie .

Mvg,

fl-ii

check pm . en veel succes ik weet zeker dat het jou lukt want je hebt meer tijd en je bent veel online op cp en je bent al redelijk mod daarna promotie en daarna LEIDER . dus SUCCES

bekijk eens de susteemvereisten en kijk of ze overeen komen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 15:15:13:

check pm

Ik zoek een (2de hands) Apple laptop . Waarom? : omdat ik iPhone design en development leer en ik gebruik de laptop alleen daarvoor . De laptop moet minsten's mac os 10.5.3 draaien (liefst meer) indien dit niet is zet ik er zelf mac os x snow op . Er wordt enkel SDK op gedraaid dat is xcode enzo ... Hij moet ook minstens 1 gb ram hebben . Mijn maximum prijs is 300€ indien hij niet de mminimuvereusten doet van software verlaagt de prijs . Heb jij wat ik zoek of wil je nog meer info ? PB me !!

Mvg,

Fl-ii

hij is nu volledig uit ik host namelijk in decembemer n eigen server er izjn enorm veel updates gekomen ik was ook gestopt omdati k het lang laden vonde enzo ben opnieuw begonnen en ik vond het veel verbeterd