Cas,
Bedankt voor je tips. Ik ga nu tutorials volgen:)
Posts by xxx
-
-
Citaat van larsisgoed9
Hij is een beetje t? blauw vind ik...
Probeer eens wat effecten toe te passen en meer kleuren te gebruiken.
Lars
P.S.
Onderaan staat basisschool de Wjingaard..
Het lag dus niet aan mij dat hij blauw was:$
Ik zal eens wat effecten gaan gebruiken.
Bedankt voor je tips. -
CP'ers,
Ik begon me te vervelen met scripten, dus ik ging maar een layout maken.
Dit is men eerste layout!
http://i570.photobucket.com/al…asisschooldewijngaard.png
Ja, ik weet het... Hij is niet echt mooi, maar ik zou graag willen weten wat ik eraan kon doen om hem mooier te krijgen.Alvast bedankt,
-
http://www.bol.com/nl/l/nederl…373+4294679703/index.html
Misschien kan dat je helpen -
Citaat van larsisgoed9
1) Ik wil het niet via DirectAdmin of via een externe cron service.
Ik wil het gewoon hoe ik het hier vermeld had.[offtopic]Is een topic lezen nu zo moeilijk? :S[/offtopic]
Zoals ik al zij: Sloop hem uit OSbanditi en bouw hem daarin -
Sloop hem uit OSBanditi, die werkt altijd ook als er niemand online is:cheer:
-
-
*Kijkt in de koffie*
Denkt dat je ergens een *beveiliging* teveel hebt staan -
-
-
Jannick, inderdaad... ik zie nu pas dat ik geen name meegegeven heb :$
-
Maar het werkt dus?
-
PHP
<select name="soort"> <input name="type" type="radio" onclick="this.form.total.value=calculateTotal(this);" value="35.00" checked="checked">Strict Xhtml <input name="type" type="radio" value="35.00" onclick="this.form.total.value=calculateTotal(this);">Xhtml Traditional <input name="type" type="radio" value="35.00" onclick="this.form.total.value=calculateTotal(this);">HTML5 <small>(word nog niet door alle browsers ondersteun </select>
en dan uitlezen met -
Auke,
Ga gewoon ergens anders lopen zeuren.
Ik weet, je bent hier nieuw...
Maar zelf kun je niks,
Daarom vroeg je op de echte bdt ook of ik alles wou instaleren en perfect werkend wou maken en unbuggen, voor respect:}
Je wilt gewoon net zoals andere velen mensen hier een eigen site, probeer gewoon zelf wat[offtopic]OSBanditi1.6 downloadlink werkt gewoon.[/offtopic]
-
Ik vind hem wel mooi, hij lijkt nog wel wat op banditi maar je hebt in ieder geval al een andere achtergrond. Dat vind ik al heel wat, aangezien de meeste mensen dan een ander poppetje nemen maar de rest hetzelfde laten.
:cheer: -
Ik kan je helpen,
Is het op de profile.php?
Zoja:
Verander dit:PHP
Toon Meer<? if($user->info != ""){ $user->info = nl2br($user->info);?> <div class="title_bg"> <div class="title">Persoonlijke pagina</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> <? echo $user->info; ?> <?$fake?> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <? } ?> <br> <br> <br>
Naar dit:PHP
Toon Meer<div class="title_bg"> <div class="title">Persoonlijke Pagina</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> </td></tr></table> <? $replace = $user->info; $replace = htmlspecialchars($replace); $replace = nl2br($replace); include("incl_ubb.php"); include("incl_smilies.php"); echo$replace?> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <br> <br> <br>
Dan werkt het;) -
-
Citaat van F.Remory
Ik zal deze opties voor een lagere prijs scripten
Waarom ga je hier reclame maken voor jezelf:| -
-