Posts by r-mulder

Koen gaat idd niet weg, er komt een soort van mede eigenaar in principe een project leider die de taken tot zover van Koen overneemt.

@puddinghoofd

Bedankt voor jou positieve reactie,
    er kan wel normaal gereageerd worden op CP:p

De andere mensen werden terecht bestraft en zijn ze het er ook nog niet mee eens..
    Maar ach.. het lijkt mij wel meer dan opgelost zo, de mensen die zeiden weg te gaan zijn nu weg...

@Koen:

Ik zal je zo nog even een screen laten zien over een topic.

De nieuwe projectleider neemt de taken over wanneer Koen zelf niet aanwezig is :)

Ben blij als dat kinderachtig gedoe compleet over is en gewoon lekker gezellig weer verder gaan :D

Een groot plezier doen door mij te bannen?
    Waarom een 2e account erbij maken om er even op te kunnen?
    Laten we gewoon kappen met dit onzin en gewoon weer vrolijk verdergaan.

Als je mij niet mag, zal mij een zorg zijn? dan ga je toch met iemand praten die je wel mag... ik ga je toch ook niet de hele tijd zitten afzeiken ?

Fold, nu lever je alweer enorm veel kritiek naar de crew en vooral naar Koen.
    Vloeken is niet toegestaan lijkt mij?
    Je werkt je zo wel enorm in de nesten terwijl we er ook gewoon zo met z'n allen uit kunnen komen?
    Nu solliciteer je gewoon naar weer een paar punten en die kun je krijgen (wat wel jammer zou zijn, terwijl het helemaal niet hoeft)

En dan voor de rest van de cf crew die zijn meegekomen, jij leest alleen de negatieve dingen omdat we nu banpunten aan het uitdelen zijn geweest.
    De positieve dingen let jij volgens mij niet eens op er zijn genoeg mensen die wij super graag willen helpen maar die dus ook normaal kunnen reageren.
    Want dit gedrag vooral op het laatste stuk wat jij hier plaatst is gewoon kinderachtig!

Beste mensen,

Gelijk maar met de deur in huis vallen dan...
    Ik heb jullie allemaal een ban gegeven (in de win prijs topic dan)
    Ik heb iedereen 1 banpunt gegeven, er was een persoon bij die ik 4uur heb gegeven.
    Wie de rest van de uren erbij gedaan heeft weet ik niet maar zal dus ook wel terecht zijn :)

Dus jullie hoeven niet onnodig zoals gewoonlijk een topic maken van "r-mulder of een andere crewlid gebruikt de admin gedeelte niet zoals het hoort te gaan en blabla" want de bans die ik uitgedeeld heb is 100% terecht verdiend.

Het ging er dus om wie jullie de 3aardigste vinden en niet om offtopic te gaan.
    Ook is het niet toegestaan dat jullie dus kritiek gaan leveren in de topic over mij, Koen Rens, Rick enz enz.

<title>Gran-Delato - Home</title>
    <meta name="Title" content="Home">
    <meta name="Author" content="Petytn">
    <meta name="Subject" content="Criminalsgame">
    <meta name="Generator" content="PhpDesigner 2008">
    <meta name="Language" content="nederlands">
    <meta name="Copyright" content="© Petytn">
    <meta name="Designer" content="Petytn">
    <meta name="Publisher" content="Petytn">

In de bron..
    :slotje:
    Pb als je het er niet mee eens bent!