Een maffiabaas wordt je niet zomaar je zal er veel
Posts by r-mulder
-
-
waarom zou ik dan een game willen kopen terwijl ik hem zelf kan downloaden?
jammer dat het illegale game's zijn anders had ik miss wel interesse

-
Het is nog steeds niet opgelost :p
Is het nog iemand die kan helpen ?
-
Wegens persoonlijke redenen was ik sowieso al niet veel meer online de laatste tijd..
Ik had alle script werk letterlijk aan de kant geflikkerd en heb eerst de rest een beetje op orde gezet.
Na RiiCk zijn aanneming hier op CP hebben we later besloten om voor onszelf verder te gaan.
Sindsdien ben ik dus weer begonnen te scripten en zijn we bezig met onze eigen projecten.Zoals er al vermeld is vinden we het wel zeer jammer haast geen tijd meer over te hebben en we hebben hier een super tijd gehad.
Ik bedank ook alle (crew)leden voor het begrip!
-
Om het duidelijk te maken dat RiiCk ook voor mij spreekt. Bevestig ik hiermee zijn bericht.
-
Opverzoek:
:slotje:
-
:slotje: + waarschuwing anovic-cww

-
Hier zijn inderdaad meerdere topics over geweest! en die er nog steeds tussen staan beantwoord en al!
-
Inderdaad het scripten ook van dingen.
Momenteel is Jasper ook al goed bezig met het helpen inbouwen en scripten dus die krijgt daarbij ook een admin status op de server :pVoor wat hoort wat (xD)
Naast degene die niet helpen met scripten kunnen wel helpen met mod / supporter zijn

-
Bedankt voor je bericht, pb onderweg! (xD)
Nog opzoek naar meer mensen :p
-
Nog liefhebbers ? (xD)
-
Ik heb nog nooit een crash gehad met gta sa :p
Heb al verschillende mods geprobeerd maar nu wil ik toch wat groters (xD)Hoeveel weet jij van gta scripting en ubuntu / debian ? (xD)
-
Anticheat komt er sowieso :p toch bedankt (xD)
Heb jij misschien ook interesse ?:p -
-
Beste Leden.
Ik ben van plan om een gta san andreas server op te gaan zetten met een real life (roleplay) mod.
Nu ben ik nog opzoek naar mensen die eventueel kunnen meehelpen.De mensen die meehelpen die krijgen ook een admin/support status (ligt eraan wat je wilt:))
Ik beschik al over een vps server dus de samp server kan ook zo online gezet worden

Hij staat wel al online maar bestaat nog uit de standaard mods/bijbehoren...

Wat kan de server zoal als die gereed is?:
-Bellen met telefoon
-Car ownership
-Shops
-Payday
-Gangs (teams)
-Politie, ambulance
-Werken
en ga zo maar door (xD)Hoop wat te horen!
Mvg,
r-mulder.
-
Op verzoek gesloten
-
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!(xD):cheer:
-
-
Dan staat er onbekend apparaat (Ethernet controller bijvoorbeeld) dan staat de merk en type er niet bij.
-
trusten voor de laatste keer :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.12.09 01:13:12:
Ben er ook vandoor :p
Trusten aan de rest en tot morgen!!!(xD)