Hoe valt er te betalen ?
Posts by r-mulder
-
-
Beste CP leden,
Ik ben opzoek naar iemand die een layout voor me kan slicen.
Heb er momenteel geen budget voor dus het liefste gratis..
Wat staat er tegenover:
In de bron code komt te staan "Sliced by yourname"
Overal gratis advertentie ruimte en je komt ook in de linkpartners lijst te staan.Met vriendelijke groet,
r-mulder.
-
Tip:
laat ff een printscreen zien van de stats..
komt geloofwaardiger over
-
Alle Grand Thef Auto games
Alle Need for Speed games
De gehele Call of Duty serie (Behalve Black Opps)
Medal of honor
Splinter cell games
World of WarcraftEn zo kan ik nog wel ff doorgaan.... :p:p
Alles op de pc :cheer:
-
Zoals hij zegt.. is de telefoon al simlock vrij gemaakt ?
Wat je kan doen is naar de site van kpn gaan of met hun bellen en vragen of ze de internet intstellingen kunnen sturen.
Het moet ook per sms kunnen (gratis) maar weet zo ff niet meer met wat en waarheen.
Succes.:cheer:
-
Youtube is toegestaan, echter mag je geen gewone mp3 bestanden aanbieden via downloads ( ook al zijn jou downloads gratis )
Volgens mij is het ook niet toegestaan om bijvoorbeeld een liedje te pakken van Marco Borsato en vervolgens er een tekst bij te plakken.. het is en blijft Copyright.
-
verstuurd
-
Heb je echt serieus 10Mbit upload ?
Dan moet 20 mensen makkelijk lukken. -
dan is het dom om ook een vraag te stellen ?
aangezien wij niet weten hoe jij de scripts / code gebruikt -
Het gaat niet alleen om je pc.. maar ook aan de upload snelheid van je internet verbinding

-
Waarom word er dan een topic geopend om dit soort onzin te bespreken ?
De moderators / admin kunnen het zelf wel oplossen.
-
Het is niet eens af en het zuigt ook nog eens.. zitten bugs in :p
En hoezo prijzen goedkoop ? dat kan nog goedkoper. -
PHP
Toon Meer<?php echo' <SCRIPT>var actuele_datum = new Date(); var actuele_uur = actuele_datum.getHours(); if ( actuele_uur < 6 ) document.write("Goedenacht,"); else if ( actuele_uur < 12 ) document.write("Goedemorgen,"); else if ( actuele_uur < 18 ) document.write("Goedemiddag,"); else if ( actuele_uur < 24 ) document.write("Goedenavond,") </SCRIPT> </b>'?>Net als dit lijkt me ? maar dan met dagen..
-
Die 5 euro per jaar is dat voor CP leden elk jaar gewoon 5 euro of word het na een jaar wel duurder ?
-
-
-
link ?
-
Dat is dan jou ervaring !
Tuurlijk is het niet fijn om daar achter te komen..Maar de TS vroeg om welke antivirus software het beste was en laten we nou ON-TOPIC blijven..
Ik raad je nog steeds Avast aan.
-
-
nja.. dan hebben jullie een andere versie ? die van mij laat NIKS door!