Posts by r-mulder
-
-
@Parry dat spreekt voor zich..
hij snapt het wel ja, ff snel uitgelegd :p@TS wat wil je nou nog precies ? :p
-
En anders het Office pakketje installeren, zit ook mail etc in

Maar zoals patrick al zegt: je kan in de installatie windows live mail aan / uitvinken.
-
var _gaq = _gaq
[]; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-11450773-16']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();Dat staat bovenaan de pagina..
Edit: paste niet mooi tussen de [ code ] tags
-
-
Ben benieuwd :cheer:
-
Dat is omdat op site.nl/vacation.php niet gaat werken..
Het loopt altijd via site.nl/v3/vacation.php :pLogisch en waarschijnlijk zoals ik al zei staan je database gegevens verkeerd.
-
Je database gegevens staat niet goed.. kijk es in je config.php / include_config.php en in vacation.php op lijn 3.
-
Is niet moeilijk toch ?
product
categorie
prijs etc invoegen.. ? -
[offtopic]Voor watvoor doeleinden wil je het gaan gebruiken? Want er staan lijkt me wel weer rechten op, dus dat je het niet gaat gebruiken voor de verkoop.[/offtopic]
-
Het beste lijkt me om het via de database te laten lopen, is sneller te bewerken dan steeds het script te veranderen en te uploaden :p
Tevens daarnaast ook een admin paneel te laten lopen via de database met uitgebreide beveiliging voor login.
-
Misschien meer info ?
Wat zijn je bedoelingen, wat wil je verkopen ? -
Geen dank :cheer:
Laat me weten of het gelukt is -
Hij vraagt om een vakantie script, duidelijk genoeg..
Hij zegt, ik hoor net dat ik dus OSBanditi PRO v2.2.2 heb..
Hierbij de vacation script:
PHP
Toon Meer<? if($_GET['x'] == go){ mysql_query("UPDATE `users` SET `vakantie`='7' WHERE `login`='$data->login'"); ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup" align="center"> <tr> <td> Je account is nu op vakantie ingesteld en je zal uitloggen. Over een week kan je pas weer inloggen. </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="login.php?x=logout" class="msg_ok">Klik hier indien je niet automatisch verder gaat.</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> <script language="javascript"> setTimeout("document.location.href='login.php?x=logout'",(4000*2)); </script> </div> </td> </tr> </table> </td> <?} if($_GET['x'] != go){ ?> <div class="title_bg"> <div class="title">Vakantie</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> Mocht je in het echte leven op vakantie gaan of om een andere reden (tijdelijk) niet kunnen spelen, dan is het wel zo makkelijk om tijdelijk je account 'uit te schakelen'. Je kan dan niet aangevallen worden en op je profiel zal te zien zijn dat je op vakantie bent.<br /><br /> Hier zijn echter nog wel een aantal andere voorwaarden aan verbonden. Zo zul je, als je jezelf het vakantiestatus hebt gegeven, niets op de site kunnen doen en is er een <b>minimum van één week vakantie</b>! Als je dus aangeeft dat je een week weg bent, dan zul je dus niet op je account kunnen inloggen!<br /><br /> Wil je op vakantie gaan? Klik dan op de knop hier onder om je account voor een week uit te schakelen. Na een week zul je automatisch weer kunnen inloggen en kun je er desnoods nog een week bij aanplakken. <br /><br /> <input type="button" name="submit" value="Klik hier om voor een week op vakantie te gaan!" class="mod_submit" onclick="askAgain('Weet je zeker dat je je account op vakantie wil instellen?','vacation.php?x=go')"> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <script language="javascript" type="text/javascript"> function askAgain(pQuestion,pURL) { if(confirm(pQuestion)){ document.location.href = pURL; } } </script> </div> </td> </tr> </table> </td> <? } ?> Deze zal moeten werken. -
Numer on ? of number one ? :p
en zoals willem al vraagt.. met of zonder slice ? :cheer:
-
Niks van geloven !! had een keer een blanco pagina online gezet met 1 regel... en jaja paar duizend euro waard :cheer:
haha
-
Hoe het word aangegeven nu klopt !!
Het is opgelost dus :slotje: lijkt me ?
-
TS = Topic Starter.
-
Nog steeds wachtende op PM..
-
Is goed, dankjewel !! :cheer: