Posts by r-mulder

Er is ruim van te voren netjes aangegeven dat domeinen 45 dagen voor verlengdatum automatisch verlengd worden en hier dus een factuur voor zal worden aangemaakt, dit staat op hun website en iedereen heeft hier ook een mail over gehad.

Je hoeft ook niet dagelijks op je Vimexx account te kijken want toch elke dag krijg ik(en anderen) nog steeds netjes mail met verlopende domeinen, wel is het zo dat na het verlengen van een naam je deze even moet zetten als opzeggen bij verloopdatum, dan krijg je weer netjes mail en is er niks automatisch....

Ik zie geen problemen :)

Om nog specifieker te zijn, deze website draait inderdaad op Wordpress samen met de theme 'flatsome'

Alles is best makkelijk installeren en naar eigen wens en dergelijke te maken!
    Mocht je er eventueel niet uitkomen dan kan je altijd contact opnemen ;)

Goedlopende website te koop, betreft www.worldwidebudget.nl

Website gaat over het repareren, installeren en dergelijke van computer/laptops.

Website wordt verkocht inclusief domeinnaam (kan ook los van elkaar)

Zie foto's voor statistieken, wordt druk bezocht, klantenlijst aanwezig.
    (Net een gastenboek nieuw geplaatst, nieuwe contactpagina)

Site is kant en klaar.

Zie foto's voor statistieken. Mag voor een net bod weg, hoef geen hoofdprijs. Website kan ook voor andere dingen gebruikt worden :)

Te koop:

18+ Adult website.
    Gaat hier enkel om een werkende layout met HTML, de rest is nog te scripten, layout is compleet uniek, aangezien het hier gaat om adult website is een voorbeeld te krijgen via PB!!

Over de prijs worden we het wel eens :)

Ga hier ( wellicht uiteraard) geen code plaatsen, het is een vergelijkbare site als de bekende datingsites, en een betaalfunctie voor sms chat en alles erin, vergelijkbaar met de meest bekende zoals bc, maxpanel etcetera, heeft mij geen windeieren gelegd, maar zoals eerder genoemd heb i er gewoon de tijd niet meer voor, blijft booming business

Hierbij bied ik aan:

Een complete adult 18+ website.
    Professioneel gescript, unieke layout, complete database met video's en plaatjes en noem maar op.
    De site is voorzien van een eigen gemaakte forum.

Geen sql lekken/bugs of wat dan ook.

Omdat je niet alles openbaar op het internet zomaar kan zetten kan je via pb meer informatie verkrijgen en de website live zien.

Goedemiddag allemaal,

Hierbij bied ik een dedicated server aan, reden van verkoop: Geen tijd meer voor de projecten die ik erop had lopen.

De server toont geen enkele lag, geen downtime en is zeker beschermd tegen DDOS, ben er altijd te spreken over geweest!

Specificaties:

Core(s): 4 c/ 8 t @ 2.66 GHz+
    Hard Drive: 2x 2 TB SATA
    RAM: 32 GB ECC
    Dataverkeer: Onbeperkt en nee ook geen FUP!!

Server draait op Windows 2012 R2, is voorzien van uiteraard een hoofd IP en daarnaast zitten er nog 4 IP adressen aan vast gekoppeld.

Server is betaald tot aan Juni en is maandelijks opzegbaar!!!! Ook echt maandelijks opzegbaar, geen kleine lettertjes om het zo te zeggen :)

De server kost normaal inclusief Windows 2012 R2 + 4 IP adressen 88 euro inclusief btw, loopt tot aan 22 Juni door dus 3x88= 264 euro wat er al betaald is!

Richtprijs wat ik er graag zou voor willen hebben is een 150 euro. Server word geleverd met een schone installatie van Windows,
    bij de provider is het ook mogelijk om dit om te zetten naar Linux (wat uiteraard gratis is).

Prijs is bespreekbaar!

Hallo,

Ik verhuur gameserver zoals Call of Duty 4 (modern warfare) max 64 slots linux
    CoD: WaW
    Minecraft

Teamspeak 2 & 3

Meerdere servers op aanvraag, dit is een voorbeeld lijstje :)

Alle servers worden geleverd met TCAdmin panel & draaien op linux.

Voor meer informatie kunt u contact met mij opnemen.