Ik heb deze report afgehandeld alleen er ging iets mis vanaf mijn kant..
Ook het gebruiken van bugs zijn niet toegestaan op het Playstation network of games.
Dit topic blijft alsnog gesloten.
Ik heb deze report afgehandeld alleen er ging iets mis vanaf mijn kant..
Ook het gebruiken van bugs zijn niet toegestaan op het Playstation network of games.
Dit topic blijft alsnog gesloten.
Ik zelf heb een paar weken een wii in huis gehad, toch vond ik de sports die er standaard bij geleverd zat echt geweldig.
Dan praat ik over bowlen, tennis en golf
Later Driver San Fransisco er bij gekocht en dat was ook echt een geweldig spel.
Leuke gameplay en toch vond ik de besturing wel fijn.
Bedankt dat ik door mag zijn naar de proef periode !
Aan mijn Collega's ook heel veel succes !!!
Hopen dat we uiteraard allemaal doorgaan
Ten eerste, heb je er wel voor gezorgd dat alle systemen ook letterlijk in het zelfde thuisnetwerk zitten ?
Je kan niet zomaar naar elkaar toe verbinden als je niks met elkaar deelt.
Zoals ik het nu opmaak na aanleiding van je verhaal heb je het thuisnetwerk nog niet ingesteld en zou je ook niks kunnen doen, behalve pingen maar daar heb je ook niet veel aan.
Mocht je er niet uitkomen neem dan maar contact met me op
Lekker pilsjes drinken
Van mijn kant ook bedankt !
Zal ook mijn kunsten die kant opsturen
En uiteraard wens ik de rest ook alle succes en moge de beste winnen
Heb alle delen van Call of Duty liggen (LEGAAL), zojuist Black ops 2 ook besteld.
Vond de spellen altijd al leuk en dat is nog zo, en ja ik speel nog steeds alle delen
Wat je moet doen is inloggen op je control panel
Vervolgens ga je naar Settings -> boot order: 1 cdrom, 2 hard disk.
Wat jou VPS nu namelijk wil is gelijk gaan booten via de hard disk maar er is geen besturingssysteem aanwezig.
Je moet hem opstarten via de cdrom dus wel mounten en dan installeren.
Na de installatie kan je de setting terugzetten en de cd "unmounten"
Huur gewoon een server bij Gerwim,
Ik spreek nu uit ervaring:
Had een server geprobeerd bij hem, de server liep nog geen 24 uur en heb gelijk een server gehuurd.
Ik heb kennis over VPS server en dit is toch de beste die ik tot nu toe gezien en heb en ook nog eens spotgoedkoop !!
Je kan er Debian, Ubuntu opdraaien en voor de liefhebbers uiteraard ook Windows (Dan moet je wel zelf een licentie regelen).
Dus mocht iemand overwegen om een VPS te willen dan raad ik echt de server bij Gerwim aan
Zoals al eerder vermeld ik wou dat hij aangaf of de server online was of offline.
Wou ook graag zien hoeveel spelers etc er in zaten en wie.
Ik maak sowieso altijd gebruik van gametracker maar dan heb je alleen een banner en moet je er op klikken voor je de details gaat zien.
Deze details komen onder de banners zo kan men gelijk zien wie er in zitten en wat er in/uitgeschakeld is.
Rechtsboven op de site wou ik graag hebben:
War server: Online
Fun server: offline...
dat ie het zelf herkent zeg maar en dat werkt nu super
Met dank aan Brokentrack werkt die nu.. de eerste script werkte perfect maar Versio blokkeerd de poort.
Heb het online gezet op me vps en hij werkte gelijk omdat die de poorten wel doorlaat
Super bedankt allemaal & Brokentrack !!
Dit topic kan wat mij betreft op slot.
Zoals al eerder aangegeven Gametracker scant hem wel
Ip en poort kloppen.. Firewall laat hem door, als firewall uitstaat werkt het ook niet..
Het werkt wel op me webserver maar verder ook niet.
Wil gewoon kunnen zien dat me gameserver online of offline is.
Wat ik bedoel is zoiets als:
<?php
$host = '5.45.182.200';
$port = 28960;
$waitTimeoutInSeconds = 1;
if($fp = @fsockopen($host,$port,$errCode,$errStr,$waitTimeoutInSeconds)){
// It worked
echo "<font color='green'>Online</font>";
} else {
// It didn't work
echo "<font color='red'>Offline</font>" ;
}
?>
Toon Meer
Als ik dat heb staan krijg ik de melding:
Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 5.45.182.200:28960 (Connection timed out) in /home/ramonqd51/domains/grunnserver.tk/public_html/test3.php on line 6
Offline
Als ik hem instel op de webserver werkt het wel..
Als ik dat zo lees gaan we de webserver kant weer op ?
Ip en poort kloppen uiteraard.. dubbel nagekeken
<?php
/**
*
* Serverstatus class
*
* Tested and working in PHP5, PHP6
* Only tested with Call of Duty serie.
* Connects to a server an retrieves the data.
*
* @throws ServerException
*
* Known bugs:
* - Sometimes (random) the server returns 'disconnect' as data.
* Then the script just dies for unknown reasons (???)*
*
* Version 2.0
* Class implementation
*
* CHANGELOG
* 1.0 - 5 May 2004
* Made by =(.T.T.B.)= Spikey (http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/145/)
* 1.1, 1.2 - 13 May 2004
* http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/146/
* 2.0 - 1 March 2008
* Class implementation. Totally rewritten 1.2 version.
* http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/1293/
*
* Mark van Seventer
*
*/
class ServerException extends Exception { }
class ServerStatus {
/* Server address */
private $ip;
private $port;
/* Server data */
private $cvar = array();
private $player = array();
private $score = array();
private $ping = array();
/**
* Constructor, saves IP and port
* Note that the IP does not has to be syntaxed as
* XXX.XXX.XXX.XXX. A host can also be entered.
*
* @param String $ip
* @param String $port
* @param boolean $autoConnect
*/
public function __construct($ip = '5.45.182.200', $port = '28960', $autoConnect = true) {
if(!isset($ip)) {
throw new ServerException('IP cannot be left empty!');
}
$this->ip = $ip;
$this->port = $port;
if($autoConnect) {
$this->connect();
}
}
/**
* Connects to server
*/
public function connect() {
if(!empty($this->player)) {
throw new ServerException('No need to connect to the same server twice!');
}
$con = fsockopen('udp://' . $this->ip, $this->port);
if(!$con) {
throw new ServerException('Failed connecting to the server!');
}
fwrite($con, chr(255) . chr(255) . chr(255) . chr(255) . chr(0x02) . 'getstatus' . chr(0x00));
fread($con, 4);
$status = socket_get_status($con);
if($status['unread_bytes'] == 0) {
throw new ServerException('Failed retrieving data from the server!');
}
$data = fread($con, $status['unread_bytes']);
//do {
// $data .= fread($con, 1);
// $status = socket_get_status($con);
//}
//while($status['unread_bytes'] != 0);
fclose($con);
$this->_handle($data);
}
/**
* Handles retrieved data
* @param String $data
*/
private function _handle($data) {
if($data == 'disconnect') {
throw new ServerException('Unknown error retrieving data!');
}
$playerData = explode("\n", $data);
/* Remove unnecessary items */
array_shift($playerData);//statusResponse
array_pop($playerData);//empty
$cvars = array_shift($playerData);
$cvars = explode('\\', $cvars);
array_shift($cvars);//empty
$this->_parseCvar($cvars);
$this->_parsePlayer($playerData);
}
/**
* Parses cvars
* @param Array $cvar
*/
private function _parseCvar($cvar) {
/**
* We want to achieve an array with:
* $cvar => $cvar-value
*/
$cvarCount = count($cvar);
for($i = 0; $i < $cvarCount; $i++) {
$cvarValueIndex = $i + 1;
$this->cvar[$cvar[$i]] = $this->_colorize($cvar[$cvarValueIndex]);
$i += 1;//skip cvarvalue
}
}
/**
* Parses player information
* @param Array $player
*/
private function _parsePlayer($players) {
$regex = '#([0-9]+) ([0-9]+) "(.*)"#';
foreach($players as $player) {
preg_match($regex, $player, $info);
$this->score[] = $info[1];
$this->ping[] = $info[2];
$this->player[] = $info[3];
}
/* Sort players */
array_multisort($this->score, SORT_DESC, SORT_NUMERIC,
$this->ping, SORT_ASC, SORT_NUMERIC,
$this->player);
/* Colorize after sort to avoid sorting on <span> */
$this->player = array_map(array($this, '_colorize'), $this->player);
}
/**
* Colorizes according to Call of Duty format
* @param String $string
* @return String $string
*/
private function _colorize($string) {
$string = htmlentities($string);
$colorcodes = array(
'^1' => '</span><span style="color: red">',
'^2' => '</span><span style="color: green">',
'^3' => '</span><span style="color: yellow">',
'^4' => '</span><span style="color: blue">',
'^5' => '</span><span style="color: cyan">',
'^6' => '</span><span style="color: purple">',
'^7' => '</span><span style="color: #CCC">',//white is unreadable
'^8' => '</span><span style="color: black">',//team color
'^9' => '</span><span style="color: gray">',
'^0' => '</span><span style="color: black">',
);
$string = str_replace(array_keys($colorcodes), $colorcodes, $string);
/* Fix the </span> in the beginning and add one at the end */
$pos = strpos($string, '</span>');
if($pos !== false) {
$length = strlen('</span>');
$string = substr($string, 0, $pos) . substr($string, $pos + $length);//remove first </span>
$string .= '</span>';//add trailing </span>
}
return $string;
}
/**
* Allow access to private variables
* @param String $var
* @return String private $var
*/
public function __get($var) {
return isset($this->$var) ? $this->$var : false;
}
}
?>
<?php
try {
$status = new ServerStatus('5.45.182.200', '28960', false);
$status->connect();//optional
/**
* The above is the same as
* $status = new ServerStatus('5.45.182.200');
*/
/* EXAMPLE */
echo '<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">' . "\n" .
'<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">' . "\n" .
'<head>' . "\n" .
'<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />' . "\n" .
'<title>Agirre ServerStatus</title>' . "\n" .
'</head>' . "\n" .
'<body>' . "\n";
/* EXAMPLE: printing example header */
echo '<p style="font-weight: bold">Server status: ' . $status->ip . ':' . $status->port . '</p>' . "\n";
/* EXAMPLE: printing cvars */
echo '<table>' . "\n" .
' <tr>' . "\n" .
' <td style="font-style: italic">Cvar</td>' . "\n" .
' <td style="font-style: italic">Value</td>' . "\n" .
' </tr>' . "\n";
foreach($status->cvar as $cvar => $value) {
echo ' <tr>' . "\n" .
' <td>' . $cvar . '</td>' . "\n" .
' <td>' . $value . '</td>' . "\n" .
' </tr>' . "\n";
}
echo '</table>' . "\n";
/* EXAMPLE: printing player table */
echo '<table>' . "\n" .
' <tr>' . "\n" .
' <td style="font-style: italic">Player</td>' . "\n" .
' <td style="font-style: italic">Score</td>' . "\n" .
' <td style="font-style: italic">Ping</td>' . "\n" .
' </tr>' . "\n";
$playerCount = count($status->player);
for($i = 0; $i < $playerCount; $i++) {
echo ' <tr>' . "\n" .
' <td>' . $status->player[$i] . '</td>' . "\n" .
' <td>' . $status->score[$i] . '</td>' . "\n" .
' <td>' . $status->ping[$i] . '</td>' . "\n" .
' </tr>' . "\n";
}
echo '</table>' . "\n";
echo '</body>' . "\n" . '</html>';
}
catch(ServerException $e) {
echo 'Error: ' . $e->getMessage();
}
?>
Toon Meer
Krijg melding: Error: Failed retrieving data from the server!
Server is wel traceerbaar want Gametracker vind hem ook..
Omdat ik er inmiddels al achter ben dat het helaas niet zo gaat werken als poort 80 scannen
Dat heb ik idd ook gevonden maar het werkt helemaal niet of niet na toebehoren..
Beste mensen,
Ten eerste nog een hele goeie morgen
Ik heb een vraag,, we kennen allemaal wel het "pingen" van een adres of poort zoals bijvoorbeeld http (80)
Nu zit ik echter met een kleine probleem, ik heb een paar Call of Duty 4 servers draaien maar hoe kan ik die server status opvragen / laten pingen.
Het gaat mij er voornamelijk om dat je op de website kan zien: Server 1 Online / offline, Server 2 online / offline, online in het groen en offline uiteraard in het rood.
Mocht er iemand zijn die me ook kan vertellen dat je de volgende gegevens er allemaal uittrekt dat zal ook mooi meegenomen zijn:
Server ip: xxx.xxx.xxx.xxx
Players : 5/20
Punkbuster: ja/nee.
Is er iemand die dit weet of dit eventueel zo kan maken ?
Met vriendelijke groet,
Ramon.
P.S: Heb heel wat op Google rond gezocht en daar wordt men niet wijzer van
EDIT: Hier een voorbeeld van hoe ik het graag wou hebben.. http://portal.novacrew.eu/servers.php
Ziet er goed uit. Toppie !! Het is wel heel erg wennen