Posts by r-mulder

Ik heb deze report afgehandeld alleen er ging iets mis vanaf mijn kant..

Ook het gebruiken van bugs zijn niet toegestaan op het Playstation network of games.

Dit topic blijft alsnog gesloten.

Ik zelf heb een paar weken een wii in huis gehad, toch vond ik de sports die er standaard bij geleverd zat echt geweldig.
    Dan praat ik over bowlen, tennis en golf :P
    Later Driver San Fransisco er bij gekocht en dat was ook echt een geweldig spel.
    Leuke gameplay en toch vond ik de besturing wel fijn.

Ten eerste, heb je er wel voor gezorgd dat alle systemen ook letterlijk in het zelfde thuisnetwerk zitten ?
    Je kan niet zomaar naar elkaar toe verbinden als je niks met elkaar deelt.
    Zoals ik het nu opmaak na aanleiding van je verhaal heb je het thuisnetwerk nog niet ingesteld en zou je ook niks kunnen doen, behalve pingen maar daar heb je ook niet veel aan.

Mocht je er niet uitkomen neem dan maar contact met me op :thumbup:

Heb alle delen van Call of Duty liggen (LEGAAL), zojuist Black ops 2 ook besteld.
    Vond de spellen altijd al leuk en dat is nog zo, en ja ik speel nog steeds alle delen :P

Wat je moet doen is inloggen op je control panel
    Vervolgens ga je naar Settings -> boot order: 1 cdrom, 2 hard disk.

Wat jou VPS nu namelijk wil is gelijk gaan booten via de hard disk maar er is geen besturingssysteem aanwezig.
    Je moet hem opstarten via de cdrom dus wel mounten :P en dan installeren.

Na de installatie kan je de setting terugzetten en de cd "unmounten"

:thumbup:

Huur gewoon een server bij Gerwim,

Ik spreek nu uit ervaring:

Had een server geprobeerd bij hem, de server liep nog geen 24 uur en heb gelijk een server gehuurd.
    Ik heb kennis over VPS server en dit is toch de beste die ik tot nu toe gezien en heb en ook nog eens spotgoedkoop !! :D
    Je kan er Debian, Ubuntu opdraaien en voor de liefhebbers uiteraard ook Windows (Dan moet je wel zelf een licentie regelen).

Dus mocht iemand overwegen om een VPS te willen dan raad ik echt de server bij Gerwim aan :thumbup:

Zoals al eerder vermeld ik wou dat hij aangaf of de server online was of offline.
    Wou ook graag zien hoeveel spelers etc er in zaten en wie.

Ik maak sowieso altijd gebruik van gametracker maar dan heb je alleen een banner en moet je er op klikken voor je de details gaat zien.
    Deze details komen onder de banners zo kan men gelijk zien wie er in zitten en wat er in/uitgeschakeld is.

Rechtsboven op de site wou ik graag hebben:
    War server: Online
    Fun server: offline...
    dat ie het zelf herkent zeg maar en dat werkt nu super :thumbup:

Met dank aan Brokentrack werkt die nu.. de eerste script werkte perfect maar Versio blokkeerd de poort.
    Heb het online gezet op me vps en hij werkte gelijk omdat die de poorten wel doorlaat :)

Super bedankt allemaal & Brokentrack !!

Dit topic kan wat mij betreft op slot. :thumbup:

Zoals al eerder aangegeven Gametracker scant hem wel :)
    Ip en poort kloppen.. Firewall laat hem door, als firewall uitstaat werkt het ook niet..

Het werkt wel op me webserver maar verder ook niet.

Wil gewoon kunnen zien dat me gameserver online of offline is.

Wat ik bedoel is zoiets als:

Als ik dat heb staan krijg ik de melding:

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 5.45.182.200:28960 (Connection timed out) in /home/ramonqd51/domains/grunnserver.tk/public_html/test3.php on line 6
    Als ik hem instel op de webserver werkt het wel..

Krijg melding: Error: Failed retrieving data from the server!

Server is wel traceerbaar want Gametracker vind hem ook..

Beste mensen,

Ten eerste nog een hele goeie morgen :P

Ik heb een vraag,, we kennen allemaal wel het "pingen" van een adres of poort zoals bijvoorbeeld http (80)

Nu zit ik echter met een kleine probleem, ik heb een paar Call of Duty 4 servers draaien maar hoe kan ik die server status opvragen / laten pingen.

Het gaat mij er voornamelijk om dat je op de website kan zien: Server 1 Online / offline, Server 2 online / offline, online in het groen en offline uiteraard in het rood.

Mocht er iemand zijn die me ook kan vertellen dat je de volgende gegevens er allemaal uittrekt dat zal ook mooi meegenomen zijn:

Server ip: xxx.xxx.xxx.xxx

Players : 5/20

Punkbuster: ja/nee.

Is er iemand die dit weet of dit eventueel zo kan maken ? :rolleyes:

Met vriendelijke groet,

Ramon.

P.S: Heb heel wat op Google rond gezocht en daar wordt men niet wijzer van :P

EDIT: Hier een voorbeeld van hoe ik het graag wou hebben.. http://portal.novacrew.eu/servers.php