Posts by r-mulder

Hallo Allen,

Ik heb via mijn website een functie dat men een gratis Call of Duty 4 (Modern Warfare) server kunnen aanvragen voor 1, 2,3 of 4 uur.

De bestellingen komen prima binnen maar moet alle servers handmatig aanmaken en starten.. Hoe kan ik er voor zorgen dat als men een bestelling plaatst dat er gelijk een server automatisch wordt gemaakt?

Hopelijk kan iemand daarmee helpen :thumbup:

Hallo allemaal :D

Ik heb een windows server draaien en nu werkt mijn mail niet, hij registreert wel het aantal mails wat naar buiten toe gaat maar hij verzend helemaal niks..

Ik gebruik de hMailserver console die bijgeleverd werd met ZPanel, iemand hier toevallig ervaring mee? :)

Alles is vrijwel klaar dus kan het me niet veroorloven om geen mails binnen te krijgen en te versturen haha..

Alvast bedankt!

Dag scripters,

Ik ben bezig met een captcha script, deze werkt wel maar niet goed, heb hem aangeleverd gekregen maar op de een of ander manier werkt deze niet samen met hoe het moet.

Zou iemand even kunnen kijken en eventueel willen helpen?

Wanneer men de contactformulier invult en de captcha invult verzend hij.
    Wanneer men de captcha goed invult en de rest niet zegt hij de code is fout.
    Wanneer men de captcha leeg laat en de rest invult krijg je een leeg scherm.

Omdat het een ander zijn script is kan ik het niet online plaatsen, dit zal dus enkel via pb kunnen, hopelijk is er iemand die even kan helpen.

Goedemorgen allen,

Ik heb een Windows server draaien maar nu wil ik graag RDP lopend krijgen..
    Het vinkje waar je moet kunnen instellen of RDP toegestaan mag worden is uit en die wil ook niet aan omdat die grijs is..

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen want wil graag ook vanaf het werk met RDP erin kunnen komen..

Verder kan ik wel via het control panel in de OS komen maar alleen via het werk niet omdat java dit blokkeert om de 1 of andere reden ? Hij zegt time-out blablabla...

Alvast bedankt.

EDIT:

Na wat zoeken op Google ben ik er ook niet veel van wijs geworden, ben zelf gaan zoeken in de server en bij de standaard programma's stond RDP uitgeschakeld.. Deze heb geselecteerd als installeren, ingesteld en het werkt nu prima.

Hier kan wat mij betreft wel een slotje op :D

Dit ligt eraan of er een SD in zit of niet ?

Slaat de telefoon de apps op op de sd of op de geheugen wat er in zit ?

Het dit zelf met een HTC Wildfire S gehad dat hij aangaf dat de geheugen vol was terwijl ik nog genoeg over had.
    Kon toen makkelijk de applicaties etc automatisch oplaten slaan op de SD kaart en toen werkte het prima.

Ben het volledig met ZiraX eens,

Het ligt eraan wat je gedaan hebt en hoelang je erover doet om een tevoorschijn te komen voordat je jou komen halen.
    Zo gauw jij idd door een simpel smoesje op het bureau komt mogen ze je gelijk aanhouden ook al heb je je voet maar een meter binnen de deur gezet.

Als men moet komen voor een verklaring, houdt dit niet in dat je gelijk weer op vrije voeten bent (aangezien van wat natuurlijk) maar zoals ZiraX al zegt "Het kan".

@TS, heb je al enige stappen ondernomen of ben je al wat meer informatie rijker ?

Dit topic gaat op slot,

Dit is niet zelfgemaakt, enige wat ik zo zie is dat de layout is aangepast.
    Graag ontvang ik enige bewijzen en informatie van de TS :!:

Dan zal ik toch je router laten nakijken.

Heb dit zelf met een E-tech router gehad, zelf aangeschaft aangesloten werkte perfect.
    Tijdje later had ik hetzelfde probleem zoals jij vermeld, ben ermee naar de hoofdkantoor gegaan na een afspraak te kunnen hebben maken.
    Ze hebben terplekke de router nagekeken en bleek dat het toch aan de router lag en kreeg gelijk een nieuwe mee.
    Die heeft uiteindelijk 5 jaartjes gedraaid en toen was het afgelopen, weer draadloos.. lan werkt nog perfect :P

Hallo,

Ik heb net afgelopen week mijn Skype geupdate en daar zit het dan automatisch bij in.

Ben benieuwd hoe het gaat na de update :thumbup:

Met vriendelijke groet,
    Ramon Mulder.

Kweet wel al je gescheidenis aan hebt staan dat je je ping gesprekken erop heb staan.
    En whatsapp kan je een gesprek mailen.

Dit klopt idd maar daarvoor is het woord "geschiedenis" ook haha.
    Zolangs je whatsapp, messenger & browser etc leeggooid kwa geschiedenis vindt je hier niks van terug, dit geldt ook voor bestanden.

Dit is tot zover ik weet niet mogelijk.

Zelfs met een gejailbreakte iPhone kun je bestanden niet terugvinden die verwijderd zijn.

Ben benieuwd met watvoor antwoord diegene komt :p

Verstuurd vanaf tel.

Ten eerste snap ik niet dat als op een pc staat made for windows 7 dat men er Windows 8 op gaat draaien, in het begin mist er altijd wel iets.
    Mocht Windows 8 een poos uitzijn dan wil het meestal wel.

Zoals aangegeven hierboven of driver werken van windows 7 daar ben ik geen voorstander van want heb hier ervaring mee van verschillende os versies.

Je moet in win8 nooit driver gaan gebruiken van win7 dit geeft meestal een conflict tenzij anders aangegeven.

Wat betreft je moederbord moet je idd even op hun site kijken, als ik bijvoorbeeld een asis moederbord heb ga ik via google naar asus support en daar kanje dan alles weg halen.

Lees net dat er nog geen drivers voor jouwe zijn dus dan zal ik er persoonlijk ook nog noet aan beginnen.

Schat dat met een half jaartje er wel drivers beschikbaar zijn.

Geplaatst via tel.