Ben benieuwd
Posts by r-mulder
-
-
Hallo,
Zelf bied ik gratis hosting aan. En dat is ingewikkelder dan het lijkt. Als je niet veel van hosting af weet en zulke dingen raad ik dit af.
Anders kun je kijken naar BoxBilling welke ikzelf gebruik of iets wat professioneel is wat lijkt op de naam WHMC of zoiets, even Googlen.Mvg,
TimIdd ga ik daarmee in, er komt meer bij te kijken dan je denkt
Aanvulling op tim zijn aanrading:
http://www.whmcs.com/ de whmcs :p -
Ik moet zeggen had eerst nooit veel met Apple / iPhone maar toch sinds ik een iPhone 3gs 8gb had en nu een poos de iPhone 4s 16gb heb stap ik kwa telefoons niet meer over en blijf ik lekker bij Apple :p bevalt prima!
Lekker snel, gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand
-
Waarom laat je hem niet gewoon staan??
Ik plaats nooit een dag achter elkaar een advertentie op Martplaats het verkoopt vanzelf :p.Mocht je toch elke dag blijven plaatsen dan lijkt het me niet nodig om elke keer een nieuwe reactie te plaatsen met je link maar pas dan gewoon de startpost aan a.u.b.
-
De pc die ik naar Fils stuurde kan je zeker weten fantastisch goed op gamen enz.
Ik heb een pc staan die nog iets goedkoper is en draai alles op hoog en ja ook games zoals bf3
Je moet vooral kijken wat er in zit en ik heb er ervaring mee. Ik bestel niet zomaar een pc en ik zeg ook niet zomaar tegen Fils deze moet je nemen en vervolgens is het niks.
Fils je hebt een goede aankoop gedaan!!
Ps: niet letten op typfouten en de nl taal zit op me mobiel :p
-
Ben zelf in bezit van een iPhone 4s 16gb.
Je kan zonder itunes je telefoon updaten, enkel geeft die wel aan om aan het stroom te gaan
-
Sorry vergeten te melden, je kan beter mailen dan bellen omdat hij in de meeste gevallen alleen is geloof ik. Op mail reageert hij wel snel heb er ervaring mee.
-
Waarom kijk je niet even hier?
Een voorbeeld genomen:
http://tvdlcomputers.nl/produc…X550_Ti_1GB_DDR5/631.htmlKijk ook eens rond op de rest van mijn site. Ik heb daar in 4 maand tijd 2 pc's besteld een quad en eight-core en het draait echt geweldig.
Uitstekende service en snelle levering.
Mooiste is, ze zijn niet eens zo duur :p -
Beste ICTers,
Ik heb 2 Call of Duty 4 gameservers die worden bestuurd via TCadmin,
Nu wil ik graag de b3 Bot installeren (big brother bot) maar ik kom er niet uit.De bot geeft aan in TCadmin dat hij up is maar zie enkel niks verschijnen in de game.
Nu is mijn vraag, weet iemand van jullie hoe dit op te zetten is ?
Omdat het om persoonlijke informatie en gegevens gaat over de server geef ik niet alles bloot!!
Groet !
-
Op verzoek van de ts een slotje.
-
Dit topic gaat op slot omdat je de rechten niet bezit om de naam van Hosting2go in je layout te plaatsen.
Gelieve dit aan te passen dan mag het topic weer open.
-
Ik heb interresse !! Ik neem contact met je op voor eventueel msn gesprek ?
-
Deze source is niet toegestaan en daarom wordt dit topic ook gesloten.
-
Op verzoek van de TS gaat dit topic op slot.
-
Hierbij nog een update
-
Die ICT Lijkt een beetje horror achtig. Doet me gelijk denken aan een horror site. Verder zeer strak.
Me broer heeft het gelezen en vervolgens 2 nieuwe updates uitgebracht:
-
Hierbij de update:
-
Bij deze maak ik ook een inzending voor mijn broer grunn_nofear:
http://grunnserver.tk/images/icts/ict001.gif
Dit is een idee, definitieve komt nog.
-
Omdat het toch opgelost is sluit ik dan ook dit topic.
Victor, mocht je nog enige vragen hebben dan horen we het graag
-
Volgens mij kan deze op slot?
Zoals ik begrijp is dit product verkocht.