Posts by Dpm_x

Nee , en meestal waren die fouten op de bal behalve bij die rode kaart , die was wel verdiend

Valt niet op dat je een Nederlander bent , en als Robben zolang taffelt met de bal verdient hij het om neergehaald te worden:D
    En Brazilië werd veel meer neergehaald dan Nederland & zeker vanvoor

Haha maar lang niet zo laf als Nederland.
    Altijd zuivere fouten maken , duwen met gestrekte armen enzo

Brazilië speelde slecht in de 2de helft , maar ze werden ook altijd neergehaalt door een Nederlander.(laf)
    en Van Bommel had allang een rode kaar moeten hebben

GVD..
    Nederland heeft echt vuil gespeeld & had allang 3 rode kaarten moeten hebben , bij elke actie van Brazilië maakte Oranje een fout..

PHP
    <?
      $dbres2                = mysql_query("SELECT * FROM `settings`");
      $data2                = mysql_fetch_object($dbres2);

if($data->login == $admin || $data->admin == 1 || $data->hulpadmin == 1 && $data2->admin_1 == ja) {

?>

Idd , Italië stond/staat op 5 paar weken terug , klopt ook niks van..:p
    Ik ben zelf een italiaan maar ze laten echt niks meer zien , Lippi heeft wat fouten gemaakt maar de spelers zelf waren echt aan het slapen en de laatste 10minuten worden ze wakker van : "Ohnee , we gaan er echt uit liggen." en toen begonnen ze te spelen en scoorden ze 3x (1 was buitenspel)

dusja..:p
    Maar Brazilië zal wel winnen , en ookal onderschatten ze NL , ze spelen bijna nooit slordig

Citaat van Blackpower

Dpm_x Ik denk dat Brazillie niet veel kans nodig heeft om een goal maken kijk maar naar al westrijden van brazillie

Meschien heeft brazillie 1kans nodig om goal maken
    en dan weer dan staat het 2-0

Zo simpel gaat het met brazillie
    +brazillie heeft veel balbezit pak die maar is af

Wat heeft Brazilië met Duitsland-Argentinië te maken?8-|

Ik weet niet wie wint , want ze maken allebei even veel kans..
    Zal ervan af hangen wie zijn kansen afmaakt en wie ze laat liggen..(Duitsland maakt wel veel af.:p)

Citaat van W0utR

Italie is al meerdere keren wereldkampioen geworden he, ik heb ook niet gezegd dat het die van 4 jaar geleden is.

En ik wist zelf niet of het Italie was, er is een land dat er eerst bijna uitlag en toch nog wereldkampioen werden.

Ahja , dan kan het wel

was in 1982 dat ze 3x gelijk speelden in de groepsfase en toch nog wereldkampioen werden

Citaat van W0utR

Superior, die statistieken zeggen niet veel, ik denk toen Italië wereldkampioen werd lagen ze er bijna uit in de groepsfase.

Maar het gaat toch Brazilie worden voor nederland

Fout..

Italie won in de groepsfase 2x (van Ghana & nog ene) en speelde gelijk tegen de VS..

Daarna wonnen ze via een penalty in de 94ste minuut met 1-0 tegen Australië

Daarna wonnen ze van van Oekraïne met 3-0 in de kwartfinale

En in de halve finale versloegen ze de favoriet Duitsland met 2-0

En toen wonnen ze van Frankrijk:p

Citaat van SkyNet

Beide.
    Maar Cwcw moet al 75000 betalen door het loco source..
    Dus kan die 5 euro er ook wel vanaf :)

Lol 75.000 euro?

En Scarface , vraag eerst of hij hem eraf haalt & anders juridische stappen , zodat die cwcw ophoudt met zijn illegale gedoe..

[offtopic]Ookal is hij niet illegaal bezig volgens zichzelf , maar het is gewoon een oplichter aangezien hij zogezegt de ownage source verkoopt en het gewoon de zwarte vendetta source is:')[/offtopic]

Nee , want ze hebben wel een goede ploeg..
    Maar wereldkampioen worden ze niet , als chili van Brazilië wint(wat al een wonder zou zijn) dan wint Chili ook van Nederland..
    Zelfs Spanje had op momenten moeite tegen Chili..

Citaat van az

Als Nederland zo ten onder gaat zoals Superior zegt heeft NL grote kans wereldkampioen te worden!

NL wordt geen wereldkampioen..:z
    Geloof me maar , als ze tegen Brazilië moeten ligt NL eruit..

Lol grapje zeker?
    Een clone is een namaak , ze kijken naar de opties van de originele source op hun site en maken deze gewoon na..
    Dus jij weet niet waarover je spreekt , waarom zou je een clone maken als je een origineel hebt..