Posts by Dpm_x
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Idd , Italië stond/staat op 5 paar weken terug , klopt ook niks van..:p
Ik ben zelf een italiaan maar ze laten echt niks meer zien , Lippi heeft wat fouten gemaakt maar de spelers zelf waren echt aan het slapen en de laatste 10minuten worden ze wakker van : "Ohnee , we gaan er echt uit liggen." en toen begonnen ze te spelen en scoorden ze 3x (1 was buitenspel)dusja..:p
Maar Brazilië zal wel winnen , en ookal onderschatten ze NL , ze spelen bijna nooit slordig -
Citaat van Blackpower
Dpm_x Ik denk dat Brazillie niet veel kans nodig heeft om een goal maken kijk maar naar al westrijden van brazillie
Meschien heeft brazillie 1kans nodig om goal maken
en dan weer dan staat het 2-0Zo simpel gaat het met brazillie
+brazillie heeft veel balbezit pak die maar is afWat heeft Brazilië met Duitsland-Argentinië te maken?8-|
-
-
Citaat van W0utR
Italie is al meerdere keren wereldkampioen geworden he, ik heb ook niet gezegd dat het die van 4 jaar geleden is.
En ik wist zelf niet of het Italie was, er is een land dat er eerst bijna uitlag en toch nog wereldkampioen werden.
Ahja , dan kan het wel
was in 1982 dat ze 3x gelijk speelden in de groepsfase en toch nog wereldkampioen werden
-
Citaat van W0utR
Superior, die statistieken zeggen niet veel, ik denk toen Italië wereldkampioen werd lagen ze er bijna uit in de groepsfase.
Maar het gaat toch Brazilie worden voor nederland
Fout..Italie won in de groepsfase 2x (van Ghana & nog ene) en speelde gelijk tegen de VS..
Daarna wonnen ze via een penalty in de 94ste minuut met 1-0 tegen Australië
Daarna wonnen ze van van Oekraïne met 3-0 in de kwartfinale
En in de halve finale versloegen ze de favoriet Duitsland met 2-0
En toen wonnen ze van Frankrijk:p
-
-
Citaat van SkyNet
Beide.
Maar Cwcw moet al 75000 betalen door het loco source..
Dus kan die 5 euro er ook wel vanaf
Lol 75.000 euro?En Scarface , vraag eerst of hij hem eraf haalt & anders juridische stappen , zodat die cwcw ophoudt met zijn illegale gedoe..
[offtopic]Ookal is hij niet illegaal bezig volgens zichzelf , maar het is gewoon een oplichter aangezien hij zogezegt de ownage source verkoopt en het gewoon de zwarte vendetta source is:')[/offtopic]
-
-
-
Ik ben vandaag weer eens begonnen met photoshop.
En ik wou eens een criminalslayout maken , IK vind dat deze wel gelukt is en vraag me af wat jullie ervan vinden.Zo raten: :p
layout :
-
Citaat van Terr0r
uhmm beste Mife
hoe wil jij ergens een clone van maken als het orgineel er niet is ?
heel simpel hoe wil jij een cd gaan branden van 538 smash dance hits als jij die niet hebt ? dat gaat dus niet
en ga niet zeggen dan donwload ik die
want als jij die niet hebt kan jij die niet brandendus dat is het zelfde met het banditi source hoe wil jij in vredesnaam een clone maken als het orgineel er niet is
Groeten Terr0r
dus Mife Als je niks weet,moet je ook niet spreken,
Lol grapje zeker?
Een clone is een namaak , ze kijken naar de opties van de originele source op hun site en maken deze gewoon na..
Dus jij weet niet waarover je spreekt , waarom zou je een clone maken als je een origineel hebt.. -