Posts by Dpm_x

Vliegende auto's , bril waarmee je kan telefoneren(bril menu:x) , machines in de keuken die iets klaarmaken(keuze menu , bijvoorbeeld pizza en dan komt er na 2 minute een pizza uit:x) etc

Citaat van RS

Jij hebt dus zo te zien geen verstand van online marketing.
    Maffia games kunnen met een goede marketing zelfs tot de groep behoren die de meeste Nederlanders aantrekken. Kijk maar eens hoeveel er bijvoorbeeld op Google gezocht wordt op termen als 'maffia spel', 'criminals', noem maar op. Er zijn zelfs gamers die met een groepje vrienden proberen het ene maffia spel na het andere te veroveren. Die zullen dus erg vaak online te zien zijn.

Natuurlijk moet je wel beter proberen te zijn dan andere spellen, maar daar heeft Flash echt niks mee te maken.

Maffia spellen zijn echt niet "uit"..
    Er zijn gewoon teveel power spellen , maak eens iets mooi van de vendetta source , gegarandeerd spelers op je spel..
    Gisteren heb ik mijn spel online gegooid , ik zei het tegen wat vrienden enzo en nu zijn er al meer dan 60 leden en 45 ervan spelen actief en doneren af en toe..

Citaat van YVMdesign

Dankje niet aan gedacht,
    Snap alleen niet waarom dat moet bijv. xp=xp

Kan iemand mij dat uitleggen waarom dat niet kan?
    Want deze query kan weer wel?

PHP
    mysql_query("UPDATE Members SET lastlogin = '" .time(). "' WHERE nickname = '" .$information['nickname']. "'");

Omdat je hier een = erbij hebt gezet..
    Als je iets erbij doet/eraf doet , doe je altijd :

PHP
    iets=iets +/-iets

Als je het gewoon wilt updaten ,

PHP
    tijd=$nieuwetijd
    PHP
    mysql_query("UPDATE Members SET xp=xp + 3 WHERE nickname = '" .$information['nickname']. "'") or die(mysql_error());
    Citaat van Crimebrain

Het mag alleen op criminalboys.nl gebruikt worden website gebonden.

Ok.:D
    Mss even erbij zetten want anders gaan ze mss het domein kopen voor de source & plaatsen ze het toch nog op een andere domein.;)

Citaat van Oceans

Kan het kloppen dat de 'style aanpassen' niet helemaal werkt? Zoals header laten zien en tabel hok kleur aanpassen?

[offtopic]Tabel hok kleuk: Spelfoutje in het script :p[/offtopic]

Het is exclusief de source die erop staat?:p

Het is toch normaal dat die zegt dat de gebruikers die je invulde niet bestaat als je niks invult?

Lol Jagex.:p
    Die gaan ze wel claimen.
    Maarja eigen schuld want je gaat me niet vertellen dat je toevallig op die naam bent gekomen.;)

Stuur gewoon een email naar hun en vraag of jullie iets kunnen regelen..:p
    Desnoods verkoop je hem door voor wat euro's meer

PHP
    Cijfer 2/10
    Pluspunten: /
    Minpunten: alles
    Tips: Zorg voor een wat mooiere indeling , header , lettertype (naast die foto) wat kleiner en maak een wat frissere layout!
    Wat vind je van de code ? : Is dit gesliced?:o Je kan op 2 dingetjes klikken onderaan