Posts by Dpm_x

Citaat van cwcw

Welke source is illegaal stuur me pm en ik laat je bewijzen zien

en mike probeert mensen af te schrikken is bullshit hij is wel legaal ;)

Ownage is zoiezo illegaal , hier kan je gewoon geen rechten over hebben aangezien West & Hunter van niks weten.;)

Om je prijs ticket zelf in te stellen?
    En het maximum passagiers dat je wilt hebben?:p
    En natuurlijk een leden & forum

Citaat van mafiabase

[offtopic]Hij is gewoon legaal je gelooft het of niet en crimeway heeft niks illegaals op crimeway.com ;)
    [/offtopic]

@ bever volgensm ij had het te maken omdat hij 1 malig 20 euro nodig had voor een source die hij zou kopen en deze is betaald en nu heeft hij de source weer gewone prijs gemaakt

Jij en CwCw zouden echt verbannen moeten worden..
    Iedereen weet dat die sources illegaal zijn , en hoe zou cwcw dan aan de Ownage source komen?
    Ook gekocht zeker?;)
    En als het de vendetta is met de layout van ownage , is het oplichting.:)

Idd , niet kopen op CrimeWay..
    Hij heeft zoiezo al geen rechten om de Mafiacorruption source te verkopen.
    Ik ga dit ook melden bij de eigenaars van deze source en hoop dat ze er iets mee doen.:)

Als ik wil registreren , krijg ik de volgende error.

Warning: mysqli_query() expects at least 2 parameters, 1 given in /home/ubspyngf/domains/corleonegame.nl/public_html/maffiaspel/registreer.php on line 23

Citaat van Cruelty

Ik zit nog niet eens op middelbare, maar Engels is nu nog makkelijk. Ik heb pas 1x geen 10 op mn rapport ervoor gehad, dat was een 9,5 :(. Maar op middelbare wordt het een stuk moeilijker denk ik.

Huh?
    Engels op de lagere school?

Citaat van Linkforsoad

Er heeft lang een script gestaan op Sitedeals.nl welke een koppeling maakte tussen een website en DirectAdmin. Je zou even moeten zoeken, maar hij is er wel. Was gratis...

Ik heb/had deze.
    Maar deze is zoals je al zegt , alleen voor DA.
    En hij heeft Zpanel.:D