hmm, 3 maar mag ik vragen waarneer het in jouw provincie halloween is? misschien is jouw provincie iets afgelegen van normaal?
Posts by RiiCk
-
-
Wtf je hebt me foto:| Hoe kom je daar aan:|
-
Hejj jannick,
Ik ben er ook weer bij hoor:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.01.10 00:09:11:
Hoe gaat het met je portfolio site? -
Jup, verander in het script waar het bel gedeelte in staat het na jouw eigen gegevens. De link waar je na toe word gestuurd is bijvoorbeeld koopblackjack.php verander in dat script het eurobellen stukje na je eigen beveiligings code. Die word mee gegeven op eurobellen.
Suc6:)
-
Je moet in elk koopscripts natuurlijk ook de controle wijzigen naar je eigen eurobellen gegevens:)
Groetjes
-
Dankje Pim,
De lay-outs zijn nog steeds verkrijgbaar:)
Groetjes
-
haha, als ik het goed heb begrepen laatst axl was het de bedoel dat je axel werd:P maar goed, vind zoon url verkorter zonde van je tijd.. Maar goed, iedereen zijn mening.
Ik ben nu echt weg voor de 3e keer..xD
nog keer trusten:p -
Maarja, nu ga ik wel echt op me nest weetje.
Was net even het stukje op youtube aan het kijken van new kid van die rooie die mongol:p hij blijft geweldig:Phaha.
truste:)
-
haha, wees daar maar niet bang voor hoor:)
me leven gaat voort in elke situatie:)
-
Ik krijg geen no life ik ga alleen dan stoppen met criminals voor me zelf en ga projecten doen voor anderen:) Dus geen no life;)
-
ik twijfel nog zeer eigenlijk jannick. Als ik gekozen word als moderator zal ik sowieso me criminals maken leven voor me zelf gedag zeggen en me vooral op cp gaan richten en dan klanten waar aan ik mijn diensten zal verlenen.
Alsnog trusten:)
groetjes..
-
Wat dan ook de bedoeling is jannick. Ik wens je heel veel suc6 met je projectje (van school) Helaas ben ik mij minder gaan intresseren in criminals toen mijn mede scripter aangaf voorgoed te stoppen met website ontwerpen. Ik zal binnenkort dus maar is op zoek gaat naar iemand die wel een beetje bij les kan gebruiken en ook nog is wat voor cp kan doen met het crime project voor cp natuurlijk zoals vaker vermeld:) Indien er geen geintresseerden zullen komen zal ik waarscheinlijk een portfolio starten en mijn diensten verkopen voor andere sites.
Groetjes en alvast trusten voor iedereen:)
-
@ jannick
Geef ten eerste je portfolio een goeie style en vertel in een verhaaltje wie je bent en niet zo van
Naam: RickDaarnaast moet je natuurlijk alles bij houden op je portfolio. Ik zelf vind het ook altijd mooi om te laten zien hoe je script etc;)
Overigens heb je al een waarom knop maar even een aanvulling hierop. Vertel in je waarom duidelijk hoe het begon en waarom je het nu graag nog steeds doet.
(als het de bedoeling is dat je diensten gaat leveren)
Overigens zijn een paar prijsen vernoemen van je diensten nooit mis. Zo weten de kijkers direct wat het hun kost en als je een pakkende prijs hebt kun je hier al veel leden mee lokken door het goed te vermelden.Verder zal ik in je knopje jannick niet zetten wat je doet voor programmering enzo maar maak een appart knopje aan met diensten hierbij kun je misschien ook direct de prijzen vermelden:)
Suc6 verder.
groetjes
-
Haha, je was te weinig aanwezig Jasper,
Hej jannick good mornig:)
Uhm waren er nog meer nieuwen bij gekomen nu? nee hé.
Weetje, ik ben een tijdje niet actief in het nachtbraak topic en zit zo bij de 1000:) dat is een mooi aantal:)
Groetjes
-
Haha, dat is zeker niet niks nee:) iedereen hoopt op zijn plekje in de crew maar dat is helaas nooit mogelijk:) ik hoop wel dat er door de vele afvallers geen ruzie zal ontstaan tussen de leden:) Ik kan met veel vertrouwen op me zelf zeggen dat ik blij ben voor iedereen die de crew berijkt:). Maar, ik roep graag de anderen op om de jaloesie binnen te houden en de woede niet aftereageren op de gekozen moderators.
edit: wij houden het altijd netjes r-mijnten:)
-
Dat legde ik net al uit R-mijnten:$ maar, het klinkt leuker als een mod het zegt hoor:p
-
Goeienacht Scarface en Pharox,
Ja webdam-x een goeie eigenschap is bijvoorbeeld dat je durft te vragen:p. Waarneer krijg ik me uitslag? ben ik aangenomen? Hoe staat ervoor?
haha.
-
Links staat Multivieuws:) Ga verder in dat topic hier word dezelfde vraag gesteld.
Suc6:)
-
die kun je in je cv zetten onder slechte eigenschappen. Haha,
-
Je leest niet goed. Er is vandaag aangegeven dat je tot 20.00 kon opgeven en dat ze volgende week hopen beslings te maken:)
groetjes