Posts by RiiCk

unexpected }

dus dat betekend daat op lijn 90 een } niet hoort

groetjes

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 13:20:28:
    probeer dit eens sowieso en kijk nog even naar de } op lijn 70 als hij nog fout is.

PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color=\"#00FF00\">Er is een email gestuurd naar {$data->email} met verdere instructies om je wachtwoord te resetten!</font></td></tr>n"; 
          } 
          else 
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color=\"#00FF00\">Er is geen gebruiker met die gebruikersnaam en e-mailadres!</font></td></tr>n"; 
        } 

print <<<ENDHTML

Ik neem aan dat bij een verzekering je niet appart moet melden als je een nieuwe tv hebt of een nieuwe kast? dus neem aan dat mijn laptop hier ook bij zit. Je kunt er nu gewoon niet meer achter zitten door het kabaal wat die maakt.

groetjes

Hejj,

iemand verstand van verzekeringen? Vandaag heeft een kameraad van mij een beeld op mijn laptop laten vallen. Zitten nu een aantal krassen op en de (hoes hoe je het ook noemt) kun je er zo afpakken. Ook maakt hij nu veel geluid.

Word dit verzekerd?

groetjes

Het probleem is dat ik hier geen last van had, Dus ik heb helaas ook geen idee. IK heb wel een andere versie van de cron hour voor bij zien komen in dit topic en hoor vaak dat je hem ergens moet instellen?

groetejes

Piep off,

|Het is een nachtbraak topic geen script topic. wletrusten is weltrusten en $cp is $data normaal. == iedereen? zo zul jij er nooit voor zorgen dat iedereen het ziet. Het is dan een else:p

groetjes

Haha, moest eerst even bij me vriendin liggen:p
    die slaapt nou dus heb me laptop er maar bij gepakt..

Wat een scripts staan er allemaal in het nachtbraak topic?
    Wat is loos?

Groetjes

De koper van de lay-out bied hem hier inderdaad in een andere kleur aan. Dat is hun eigen keuze uiteraard.

Om 12 uur eindigt de veiling van layout layout 5. een prive bericht bod van 10 euro staat boven aan.

groetjes

Als je via iframe werkt laat je hem gewoon in je iframe laden of via het get page systeem? Of werkt dit zo niet of begrijp ik je verkeerd?

zoals al aangegeven heb ik geen probleem met veiling en een andere downloader gaf dit ook niet aan. Wees dus duidelijk wat jou probleem is en laat ons het bekijken via je site.

Over het bellen doe ik tog niet zo moeilijk? Je ingevoerde code word gecontroleerd op de pagina bijvoorbeeld bij het creditskopen op (bel.php) Hier boven aan zie je een stukje script wat de code controleert. Hij controleert dus nu als hij via mij heeft gebeld dat heeft hij niet want hij belt via jou. Verander dus de beveiliging naar je eigen eurobellen account.

suc6:)

groetjes:)

haha,

zijn hier mensen die toevallig weten wat ik nu moet doen? Geen zin in scripten. Geen zin in slapen. Zin in een film welke zal ik ff snel downloaden??

haha, maar goed doe in het vervolg even een masker op als je, je zelf op cp zet:) Dit is nogal schrikken voor mensen die nooit zulk volk zagen:) hahaha:p