Posts by RiiCk

@ sellim die van jou vind ik echt prachtig. Alleen jammer dat er geen linker menutje is nog. Zal je naast home en zo nog een soort header kunnen maken met mc-projects. ofzo?

@ Stan: Ik vind hem nu nog niet echt geweldig ben benieuwd wat er uit komt.

Groetjes

Hallo topicstarter,

Cijfer: (7/10)

Negatief: Als ik jou was zal ik dat prijzen menutje nog iets na rechts doen zodat je een roode rand overhoudt. Misschien kun je de auto van het boven menu nog door het inloggen laten heen lopen? De JS fouten zoals eerder vermeld.

Positief: De kleuren vind ik mooi bedacht.:)

Slotzin: Ik zal er nog kleine dingen aan, aan passen maar dat is natuurlijk je eigen keuze;) veel suc6 met je site.

Groetjes

@ stan tuurlijk mag je ze allebei posten:) ik ben altijd nieuwsgierig wat je allemaal kan:).

@ CashmoneyZ: ik vind die van jou wel strak maar vind hem iets te een tonig.

@ SkyNett: Dat zal ik zeer op prijs stellen:)

Groetjes,
    Rick

Citaat van lhmedia

dit is wat ik nu heb:
    http://img39.imageshack.us/img39/2949/previewrz.png

[offtopic]het kan zijn dat hij je bekend voor komt heb hem namelijk gebaseerd op een andere lay-out die ik tegenkwam net.:p[/offtopic]

Ziet er wel redelijk netjes uit hoor. Alleen zal ik het liefst er wel een mooie header bij hebben en ik ben echt wel een linker menu nodig anders heb ik veelste weinig ruimte.

Groetjes

Kom op jongens ik ben op zoek naar een layout. Ik hoeft niet te weten wat een moderator goed of slecht doet. Ik hoop snel wat meer in zendingen te krijgen. Nog even voor de duidelijkheid.
    Ik zoek dus een layout voor een hosting bedrijf! Die ook helpt met het maken van spelen! zoals criminals of dergelijke rpg spelen. Daarnaast maken we ook gewone sites voor bedrijven etc. Ook zal er een download pagina aanwezig zijn voor sources/layouts etc.

Het liefst wil ik een beetje een frisse kleur met een boven menutje. Daarnaast wil ik nog graag aan de linkerkant een menutje hebben. In de headen moet komen te staan MC-Projects met een slogan misschien. Bijvoorbeeld: Uw plan, is ons werk.

Hopende jullie genoeg geinformeerd te hebben en ik hoop spoedig wat inzendingen te krijgen.

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

@ stan. Het is dus een site waar je kunt hosten maar waar je ook sources kunt downloaden en je hulp kunt krijgen met je eigen criminal spel of gewone internet site.

@fl-ii - Hij ziet er wel netjer uit maar ik mis er wel wat in. Maar weet niet wat.

Groetjes

Het word een hosting bedrijf en een site waar je dingen kunt laten ontwerpen. Het is dus eigenlijk de bedoeling dat gemaakte sites door ons ook bij ons hosten bijvoorbeeld. maar je kunt ook met je eigen site bij ons hosten.

hopende u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben.

Groetjes

Citaat van Dein

Die kleuren zijn overigs toch wel heel zakelijk, (+ ik ben ook geen designer, ik maakte het voor de fun..)

Ik zal wel eens kijken naar die header!

Dein, ik ben het ook wel met je eens dat het zakelijk lijkt. Maar ik vind het zelf niet echt een frisse kleur:) maar ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als de header af is:)

Groetjes

Ik ben benieuwd hoe die van stan er uit zal zien als die helemaal klaar is. Maar, dat menutje in de header vind ik niet echt geweldig. Wel vind ik die boven menutje prachtig gemaakt! Alleen vind je de kleuren zelf ook niet wat te donken voor een proffesionele hosting bedrijf?

Die van dein vind ik de form heel erg mooi maar de kleuren kan ik me niet echt invinden en ik ben tog opzoek naar een mooiere header. misschien kunt je de header echt breder maken en netzoals de onderkant een beetje een rondje in in de hoeken.

Groetjes

@ rutgerk

Bedankt voor je inzending ik ben het met JGDonleach eens ik vind het poppetje er niet echt mooi bij passen vind hem een beetje paint achtig. Daarnaast vroeg ik nog om een linker menu.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 14:11:19:
    Ik heb besloten er een einddatum op te zetten. je kunt je inschrijven tot en met 6 november! Layout inleveren kan tot en met 13 november!

Groetjes

EpixX zoals ferhat al zegt ben je niet bekent bij de crew. het lijkt mij gewoon dat je zo probeert iemand zijn gegevens te krijgen? best laag gezocht.

Groetjes

Superior

Kijk dat je je groter voelt dan mij goed van je! lekker blijven doen. maar die jongen hier is niet op zoek naar tips voor een andere host maar hij wil weten hoe die zijn site terug krijgt!.
    Aangezien ik weet dat ik en jij geloof ik niet de grootste vrienden zijn zal ik me verder stil houden op jou reacties

Verder nog veel suc6 met het maken van je site. denk aan je index!!

Groetjes

Superior we zijn hier niet om mensen af te katten. Ik wil het best op jouw manier voor hem maken. Maar zover ik weet is die al lang vrij te gebruiken;) Zonee. dan script je er gewoon zelf één.

Doe allemaal niet zo moeilijk mensen.

Groetjes

Danny,

Als je Superior zijn wettelijke verplichtingen zal willen opvlogen hoef je er alleen maar een linkje bij te zetten van de maker. dit doe je in de mail die ontvangen word en in het script zelf.

Als je het niet snapt wil ik het nog wel even voor je doen.

Groetjes!!!

Superior
    Ja ik beweer zekers dat die legaal is ja;)

Ik ben het hier dus gewoon totaal niet mee eens. Het script is al gewoon te googlen en staat op websites waar je legale scripts kunt krijgen! Even op google intikken msn invite legaal en je vind het zo.

Groetjes

Ja en het is legaal om hem te gebruiken. Hij word al jaren gebruikt op mijn crime en op verschillende crimes ook is die in verschillende sources hiero wel te zoeken. even googlen en je kunt het vinden! mensen, mensen,

Groetjes