Excuses, zag dat er al iemand eerder was.
groetjes
Excuses, zag dat er al iemand eerder was.
groetjes
Ik heb een privé bericht verzonden.
Groetjes
@ Marcus
Heel erg bedankt voor u mening Marcus:)
We zijn blij dat u in ons idee echt een goed project ziet.
Wij zullen er alles aan doen om dat waar te maken
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.11.09 14:42:25:
Beste leden,
Zijn er nog meer mensen die hun mening kwijt willen of houdt iedereen het voor zich zelf? Pleas mensen zeg maar wat je er van vind.
Groetjes
@ markisoke
Je krijgt gewoon de complete controle over je hosting hoor. Zoals je kunt lezen zijn we in eerste instantie een gewone hosting bedrijf met vele extra mogelijkheden. Je kunt dus zelf je site er op bouwen maar je kunt het ook door ons laten doen.
Groetjes
Beste leden van Criminalspoint,
Misschien hebben jullie wel al is vaker wat gehoord van mijn plannen maar ik ben benieuwd naar jullie mening nu. Binnenkort wil ik beginnen met een site genaamd mc-projects. Op deze site zullen wij verschillende dingen aanbieden.
site hosten
Ten eerste is mc-projects gewoon een Hosting bedrijf waar je, je site en domein kunt hosten voor een lage prijs. Je krijgt natuurlijk gewoon de complete controle over je eigen ftp/database etc.
je eigen criminal laten maken door mc-projects
Natuurlijk zijn er verschillende sites waar je heel snel je eigen criminal kan opzetten maar aan deze sites kun je meestal zelf niks verdienen. Wij zullen natuurlijk wel de kans bieden je betaalt eenmalig een bedrag en we ontwerpen een complete site voor die gene met eigen belservice. Zo geven wij de mensen zelf ook nog is de kans een lekker zak centje bij te verdienen.
Losse scripts ontwerpen
Ook zullen wij natuurlijk gewoon losse scripts gaan ontwerpen voor onze klanten.
Complete lay-outs laten ontwerpen
Het klinkt natuurlijk voor zich je kunt dus ook bij ons je eigen lay-out op maat laten maken door een van onze pro designers!
Plaatjes maken header/banners etc.
Ook bieden wij de kans om header of banners of andere plaatjes rondom dit onderwerp te laten ontwerpen door een van onze pro designers
Forums
Het is de bedoeling dat er ook een groot forum komt voor de leden om te helpen met fouten in scripts etc.
Downloads
Ook is het onze bedoeling dat je er templates kunt downloaden. Complete criminals, Lay-outs, Programma's wat te maken heeft met sites ontwerpen maar, ook gewone HTML scripts/javascripts.
scriptles
Hier willen wij als het enigszins mogelijk is ook nog een aantal script lessen op schrijven.
Enzovoort
Ik kan nog wel even doorgaan met schrijven maar ik geloof dat ik de belangrijkste punten wel al heb gehad.
Mijn vraag luid:
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening! vul aub. het lijstje hier onder in:
het Idee: 0/10
Kans van slagen: 0/10
Zal u voor mc-projects kiezen: ja/nee/misschien
Heeft u nog tips: zo ja, hier invullen.
Heeft u nog klachten: zo ja, hier invullen.
Heeft u nog vragen: zo ja, hier invullen.
Overige: Graag hier invullen
Slotzin: Graag hier invullen
Toon Meer
Gelieve ernstige afkrakingen via privé bericht en blijf alstublieft als het enigszins mogelijk is ontopic!!
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Samenwerkingen van mc-projects:
Rick Jipping | Mc-Projects (scripter, Ontwerper)
Richard Sikkel | Xento Internet Solutions (Designer, Scripter)
Ricky Groot | Pro Designen Xtreme (Designer)
Niels Huigen | Major-Crime (Scripter)
Frank Burasian | Network4all (Scripter)
Jordy Fidder | Sensco (Nood Scripter)
Overigens hebben we nog een paar forum moderators en uploaders.
Seliim: in mijn tekstje staan ook: Ten 1e waarom staat je topic bij de te koop? Dat bedoelde ik dus met catogorie. Maar ik vind het erg zwak dat juist een moderator fouten maakt. hun horen tog het goeie voorbeeld te geven?
Groetjes
Hallo Jgdonleach,
Jij biedt 15 euro! Je verwacht voor 15 euro dus een mooie nette layout? gesliced en al neem ik dan ook nog aan? Damn, ik wil wel wat voor je in paint maken..xD haaha.
Groetjes
Ik geef je er 25 euro voor als die gesliced etc en al is. anders geen ik je er maar 20 voor ofzo.
Groetjes
[offtopic] jgdonleach: het is niet de bedoeling dat jullie voor je eigen ding gaan zoeken! Als moderator hoor je dat toch zeker weten wel te weten ofniet? Beetje slecht dat je zulke dingen doet dus. |-)[offtopic][/offtopic]
@ seliim oke ik vind hem best mooi ja;).
[offtopic]Niet om lullig te doen maar ik zal hem verkopen voor 50 cent inplaats van opbieden met 50 cent. Veelste paint achtig. Slecht afgewerkt met de maten. Geen header. Dit willen mensen tegenwoordig niet meer. Door de poppetjes onder kun je geen tekst meer plaatsen in de tekstvakjes.[/offtopic]
Mijn bod 0,50 eurocent
Hallo seliim,
Die advertentie plek kan weg.
De header vind ik iets te leegjes zo.
Kan ik zelf het boven menu nog aanpassen of moet ik dat weer appart designen?
IK wil wel graag een linker menu ja. dat login kan wel weg.
Groetjes
Hallo frenzo,
Ja ik ken de films van avatar wel hoor ben er zelf licht verslaafd aan geweest:P Dus je game lijkt mij een gewelidige idee. Maar dit bepaalt niet waarom de chineese tempel praat. Tuurlijk het maakt niks uit maarja ik vond het gewoon eigenlijk grappig om er bij te vermelden. Verder vind ik het pro;)
Groetjes
Hallo Frenzo,
Ik vind je layout heel mooi gemaakt:) alleen vraag ik me af waarom een huis praat? (spraak wolkje bij het huisje)
Groetjes
De kleuren mag je zelf beslissen het is een battle dus ik kies gewoon wat ik het mooiste vind. Het moet gewoon pakkend overkomen.
Ik heb geen voorbeelden wat ik wil. Ik heb wel al beschreven het lieft een boven menutje en linker menu te hebben.
Er hoeven geen speciale incoontjes in geplaatst worden.
Hallo Jgdonleach,
Ik heb nog wel eentje liggen ik zal hem je vanavond sturen via msn maar ik weet niet of jij hem wel mooi vind.
Groetjes
Citaat van lhmediain mijn lay-out geen interesse meer? iemand anders had er belangstelling in:p linkje: http://img94.imageshack.us/img94/6018/previewku.png
Ik vind de kleuren gewoon niks aan. helaas.
Hallo stan,
Ja ik hoorde dat wij in het begin nog geen reseller hositng kunnen vrijgeven. Aangezien dat in het begin teveel serverload zal gaan kosten.
Die eerste layout wou ik een andere header zoals ik al gezegt had. En ik mis natuurlijk een bovenmenutje tog?
Groetjes
Fl-ii houdt je er rekening mee dat het niet alleen een hosting bedrijf is? maar dat wij ook sites maken enzo? zoals je nu de vorm hebt kan ik er eigenlijk niks mee aangezien ik dan veelste veel moet aanpassen enzo en heb door mc-projects zelf maar weinig tijd daarvoor op dit moment.
Groetjes
Ik vind die van FL-ii iets te rechthoekig allemaal de vorm pakt me niet echt. Daarnaast vind ik de kleuren niet mooi staan.
Groetjes
Hejj,
Hoeveel dataverkeerd etc. etc. heb je?
groetjes