danku.
:slotje:
danku.
:slotje:
Beste leden van cp,
In welke source vind je de mooiste icoontjes voor je crime? Ik heb wel heel veel maar die vind ik allemaal zo standaard worden.
voorbeeldjes ouden:
Dankje petytn voor de tip ik dacht zelf ook al aan de subtilte en maintxt zo min mogelijk gebruiken ja. IK weet niet ik vind het met iframe lekker makelijk scripten. Trouwens geen idee hoe dat andere werkt omdat ik het nooit gebruik.
Groetjes
Wat voor fout krijg je dan?
@ Superior
Ik weet niet als je een beetje van sombie films houdt enzo maar misschien is resident evil dan wel wat voor jou. Het is niet echt horror ofzo maar geweldige film.
De Umbrella Corporation is een organisatie die
zich bezighoudt met het vervaardigen van medicijnen en
biochemische wapens. Er loopt iets mis in het geheime lab
dat zich onder de stad Raccoon City bevindt. Een virus
ontsnapt en besmet alle werknemers.
Hierdoor veranderen ze in zombies.
Een interventieteam wordt naar het geheime lab - The Hive - gestuurd.
Zij hebben drie uur de tijd om
het virus onder controle te krijgen, waarna, als het
virus dan nog niet geneutraliseerd is, er andere
maatregelen zullen worden toegepast.
Toon Meer
@ superior
Two pints of lager ofzo. Vind ik eigenlijk ook wel zeer grappig:P
Met die horror ben ik het helemaal eens. Welke films vooral?
Dan mag je tog zeggen dat dit voor je eerste keer een prima ontwerp is;)
Groetjes
@ Superior
Sorry had hem gister avond al gelezen ik dacht ik reageer morgen vroeg even.:P Maar, ik vind hem er netjes uitzien met kleuren;). Is dit ook nog is je eerste keer? Zoja dan ben je goed BEZIG!
Groetjes
@ WoutR,
ik weet er genoeg van. Dus ga mij niet de weg wijzen grote man? Als je zelf de java maakt kunt je het gewoon via een echo laten doorlopen;). Dus WoutR.. Als je echt goed kan scripten en alles kan;) dan kan je het gemakkelijk zo oplossen;). Wees blij dat ik probeer te helpen? het is een hulp forum geen afkraak forum!!
Sorry voor offtopic.
De films die je opnoemde ken ik geen een van allen. Maar Valkery heb ik even opgezocht en ik denk dat ik die maar is ga kijken:P
Van mij mag je het een film noemen:P ik vind de humor stukjes ook altijd geweldig om te zien:P.
Hallo mensen,
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor films jullie nu het liefste kijken? een comedy? een horror of aktie? of dergelijke?
Ik zelf ben groot fan van de films van saw en resident evil. Maar ook kun je me wel achter een goeie humor film zetten.
Groetjes
Cijfer: durf ik nog niet te geven zal nu 6,5 ofzo zeggen.
pluspunt: Je voegt te de kleuren heel mooi op elkaar in;)
minpunt: De plaatje van de header is niet echt pakkend en maak het even af? Waar komt de iframe of dergelijke?:P
Eventueel waard: Op dit moment 10 euro na afronding 30?
Groetjes
Rchrd,
Proxy valt tegenwoordig ook makkelijk te ontdekken. Kom op jongen ze zijn verder dan je denkt met de technolie.
Proxie laat je ip adres zekers veranderen daar ben ik het totaal mee eens. Maar denk je dat, dat niet te ontdekken valt? zekers wel. De meeste servers zijn al zou uitgerust dat de proxy adres bij hun vermeld staat en ook de gewone adres.
Willem, danku voor de verdere uitleg. Ik kon het artikel nergens compleet vinden.
Groetjes
Je kunt het flash bestand natuurlijk in een php script zelf plaatsen en dan met een echo de prijs geven
Hallo gamecontrol,
Ik heb geen idee als je dat spel daadwerkelijk kunt uitspelen want ik snap er geloof niks van:P maar goed. als het kan:
Ik weet niet als je swf kunt openen in een kladblok en je dan een code krijgt? zoja, zoek het stukje op waar staat je hebt gewonnen ofzo. Plaats daar een php code maar sluit alles qua php echt goed af!!
@ Laresh, Ten eerste wil ik je natuurlijk complimenteren met je prachtige solo van het vernieuwde sinterklaas lied. Ik weet zeker dat jij je schoentje die jaar wel lekker vol krijgt:P haha.
Ontopic:
Ik ben het geheel met je eens want wat hier iedereen onder "hacken" versaat is gewoon dom! Mensen, zulke programmatjes kun je overal op internet vinden. Je kunt tijdelijk even een site of houden door hem in een keer super veel serverload te geven of andere mogelijkheden denk aan dataverkeer. Daarom kan mogelijk iedereen gewoon de schuldige zijn? Als criminalspoint hem wil pakken moeten ze contact op nemen met hun server en vragen waar de overvloed van serverload vandaan kwam. Hun kunnen je meestal wel een ip adres geven of ze kunnen je helpen met de beveiliging.
bewijs
Denk je dat ik hier onzin uitkraam? Dan zit je goed fout!
Ik ben zelf ook druk bezig met mijn eigen server starten (nu nog voor prive en vrienden) en ik kan precies zien waar, wat vandaan komt.
Over dat hacken weet bijna iedereen neem ik aan? Zo nee, ga even googlen en je kunt er wat info over vinden.
Informatie / Mogelijke straf:
De bekendste vorm van computercriminaliteit is het opzettelijk en wederrechtelijk binnendringen in een computersysteem of netwerk. Dit heet computervredebreuk (soms ook wel computerinbraak of hacken) en is een misdrijf. Hierop staat een straf van maximaal 1 jaar cel of geldboete van 16.750 euro
Tjaah mensen, Zo staat het geschreven en zo moet cp het doen;)
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Geen idee hoe dat werkt maar proberen?
Heb je al een account op mollie?
Damn h?jij bent zeker de lolligste thuis of niet?
Damn, Damn, Krijg je op 6 jarige leeftijd te horen dat sinterklaas nep is. Krijg je op 17 jarige leeftijd te horen dat sinterklaas gewoon een mislukt kinderachtig kind is.
Omg. Wat een leven hebben wij kinderen tog h?
Beter ga niet zo zielig doen. Wat is er lollig aan cp hacken? Je fame? Nope die is tog al tering laag.
Oja, als je tog zo hip bent dan kom je met je real name back;).
Citaat van SSTeam-Is-BackToon MeerKleintjes Kleintjes en nog eens kleintjes,
Ik vind het leuk dat jullie me aanmoedigen met jullie leuke leuke en leuke scheldwoorden!
Morgen krijgen jullie het toetje van sinterklaas (Ik dus).
En..
Ik lees de hele tijd mee wat jullie plannetjes zijn?
Nee, jullie zijn lang niet van me af.
Kom op h?
Begin eerst is met alles goed iframe of wat dan ook te maken! Daarna ga je je layout bijwerken ik moet opzei scrollen in de ingame! Daarnaast is de layout sowieso standaard.
Of verwacht jij dat wij dit voor niks gaan doen in het begin?
Groetjes
Edit:
Mededelingen
- Admins hebben geen email/msn!
- Fouten bij webmaster melden per bericht.
- Vertel nooit je wachtwoord aan iemand!
- Ben je gehackt? Jammer, niet hierover mailen.
Dat stukje gehackt vind ik nogal vaag overkomen? Jullie moeten daar tog wat aan doen? of is het zo dat jullie ze hacken als ze 1e staan? zodat je geen prijzen hoeft uit te delen? Bij deze bravo voor je idee???