Posts by RiiCk

@ lodewijk:
    wat denk jij er mee te kunnen doen? Je kunt het aan koen geven meer niet! Er word niks aan gedaan! Je kunt en mag niet in de ftp! je kunt niet veranderen.

De oplossing is simpel:
    Laat koen opstappen en de site voor een normale prijs verkopen.
    Laat active leden beslissen wie misschien een goeie keus zal zijn!
    Laat de nieuwe eigenaar de crew er uitgooien!

ze hadden in eht vragen lijstje ook even moeten zetten overige:

Hier zal ik dan neer gezet hebben: Kom op! we vullen nu iets voor jullie in! neem je de moeite wel eens het te gaan doorlezen? Misschien wel? Neemt koen dan wel de moeite er iets aan te doen? Hoogwaarscheinlijk niet! Cp is een andere eigenaar nodig! Dat staat vast! maar van de crew is er ook niemand die, die plaats kan vervullen!

Veel suc6 verder.

Ik dacht ook dat die langer bestond maar ik heb dit als gescheidenis gevonden op cp zelf.

Geschiedenis
    CriminalsPoint is opgericht op 31 Maart 2006 door Anton Bekenkamp en Mitch. Het was bedoeld om mensen te helpen met hun problemen op gebied van criminals. Die versie was er vooral op gericht om uitbereidingen te downloaden voor jouw criminals game. Door de jaren heen is dit plan er ook nog wel, maar is CP (Afkorting: CriminalsPoint) uitgegroeid tot meer een webmaster community waar je met bijna alle vragen terecht kunt.

Geschiedenis
    CriminalsPoint is opgericht op 31 Maart 2006 door Anton Bekenkamp en Mitch. Het was bedoeld om mensen te helpen met hun problemen op gebied van criminals. Die versie was er vooral op gericht om uitbereidingen te downloaden voor jouw criminals game. Door de jaren heen is dit plan er ook nog wel, maar is CP (Afkorting: CriminalsPoint) uitgegroeid tot meer een webmaster community waar je met bijna alle vragen terecht kunt.

2006 begon cp pas..xD

EDIT:
    Geschiedenis

2006 is cp pas begonnen.
    2007 werd er gewerkt aan een versie 2.
    2008 kwam v3 online
    2009 kwam v4 waar we dus nu in zitten (met bagger mensen:))

in het vragenlijstje staat zal een reorganisatie van de crew helpen. Ja zekers, iedereen er uit. inclusief koen! en laat de crew leden dan maar bewijzen aan de leden als ze moeten blijven!

Dan even terug op de regels die worden geschreven

Regels » 1.
    Algemeen?
    Toon altijd respect voor andere leden & crew leden.

Moet de crew niet het goeie voorbeeld zijn? Ja toch? als jullie dan zoveel respect hebben? waarom ban je dan leden als jullie je zin niet krijgen? Waarom zijn jullie vaak de genen die een oplossing hebben maar er boven zeten Kom op dat is toch simpel!

ik gok dat er een was die echt alles voor cp gaf! dat is dein! die is nu weg? er zijn nu nog 4 redelijke crew leden. Waarvan naar mijn zegene er spoedig weer 2 zouden vertrekken.

Samen gaan met cf was criminalspoint grootste fout! zelf een flut scripter een jongentje van 10 kan aan dit niveau tippen!

Jongens,

Laten we even alles op een rijtje zetten. Ik was eerder altijd lid op cp tot koen er op kwam. Direct had ik het gevoel al dat heel cp naar de kloten zal gaan. Toen kwam ik dus terug een poosje geleden! Wou ik ten eerste reclame maken via dat banner plekje daarboven. Ik betaal maar het werkte niet dan zegt koen: dat is jouw probleem heb je iets verkeerd gedaan.

Klopt dit? damn, de gene die de site wil overkopen ik wil hierbij een bijdrage doen van 500 euro aan de nieuwe eigenaar!

Dan de crew?
    Jgdonleach? ik heb hem nog nooit iets nuttigs zien doen alleen maar dingen voor zichzelf regelen en profiteren van zijn functies!

er word vaak gezegt tegen Koen schud je crew is wakker. Maar ik zeg het andersom! CP & Crew schud koen is wakker!!

@ marcus: bedankt voor u rating.

@ stan: bedankt voor u rating maar wat bedoelt u niet te grote balkjes van crimes etc? (niet te breede menus?)

Groetjes

Hallo mensen,

Samen met mark ben ik bezig met een nieuwe layout voor me site. We waren beide best nieuwsgierig wat jullie er tot nu van vinden.

header word nog kleiner in de lenghte.
    Header word minder rond.
    Komt nog een footer (copyright balk)
    Pixels zijn slecht omdat printscreen is met paint.
    Komt in meerdere kleuren uit zodat leden kunnen kiezen.

stap 1

stap 2
    Komt in de middag!

Rate als volgt
    * Cijfer: 1/10
    * Plus punten: ..
    * Obouwende kritiek:
    * Eventuele waarde:

* Overige:

Groetjes,
    Rick

[offtopic]Offtopic word direct gemeld bij de moderators/beheerders![/offtopic]

PHP
    if($own['cash'] >= $kosten) { 
          if($own['stad'] != $_POST['city']) { 
            $aankomst = get_global_date("i"); 
            if($aankomst < 05) { 
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (00 * 60); 
              $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd); 
            } else { 
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "05:00") + (05 * 60); 
              $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd);

Ik geloof dat het zo moet lukken. ik heb er gewoon 05.00 van gemaakt. Als het niet lukt stuur even een prive bericht dat script ik een ander stukje.

Groetjess

Met photoshop kun je prime slicen. <td> kun je ook wel gebruiken inplaats van <div>. het maakt eigenlijk niet veel uit hoor. als ik slice doe ik ook zo als jij werkt ongeveer en heb nog nooit een klacht gehad:).

je moet nu de plaatjes css maken zodat je er op kunt schrijven (basen)

groetjes