Ik denk dat JGdonleach een beetje overdrijft. Je kunt wel unbugged scripts kopen tegenwoordig voor een eurotje of 10
even googlen:) of goed cp rond kijken.
Groetjes
Ik denk dat JGdonleach een beetje overdrijft. Je kunt wel unbugged scripts kopen tegenwoordig voor een eurotje of 10
even googlen:) of goed cp rond kijken.
Groetjes
IK ben zeer tevreden met de resultaten. Ik hoop dat cp vanaf heden weer mooi kan draaien:).
Veel suc6 crew leden!
Groetjes
:slotje::Hallo Killingdevil,
Het ging om de title deze hoorde een link te maken naar de database waar een query in had moeten staan met CrimeFamily. Maar omdat er geen stuk in het db was met titel linkte het naar de naam van de oude index. Het script zit heel erg raar in elkaar.
Bedankt.
Topic Closed:slotje:
Mensen sluit dit topic maar. Maak een soort script dat mensen die eerder kun antwoorden naar 10 seconden ofzo. Miss dat ze dan ooit is wat door gaan lezen?
Oplossing:
De oplossing was dus gewoon niet te vinden dus heb ik besloten een apparte inlog systeem zelf te maken. Dit ging eerst met moeite maar het was het waard.
TOch heel erg bedankt
Dit is volgens mijn maker niet mogelijk omdat hij het zo heeft gedaan dat die alleen .psd is. Leek mij ook een heel vaag verhaal.
Maar mensen ik vraag jullie om hem te raten volgens mijn lijstje zal aub iemand dat kunnen doen?
Groetjes
bedoel je dat bij de ingame de menu's uitsteken en bij de outgame alles netjes bij elkaar zitt?
Groetjess..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 20:18:15:
Willen jullie gelieve gebruik van het stukje in de code tags! ik wil graag een voledige rating ontvangen van jullie:)
Groetjes
ja, ik heb het perongeluk zo gedaan dat je alleen kan opslaan als .psd:) maar bedankt voor jullie goeie commentaar:)
Groettjes
Beste leden,
Was de eerste keer vergeten een titel in te vullen dus ik leg het nu even wat korter uit:hmm:
Vandaag hebben we de 1e layout kleur van major-crime afgesloten deze is totaal in het rood geworden! er komen sowieso nog 2 andere kleuren bij als u een idee heeft voor de andere kleuren meld ze dan gelieve ook!!. Helaas kun je de plaatjes niet 100% zien omdat het een printscreen is uit photoshop hoop dat jullie daat over heen kunnen kijken
Te raten layouts:
ingame = http://i46.tinypic.com/m38kw.jpg
Outgame = http://i47.tinypic.com/2wcfrxf.jpg
Alsvolgt Ratén!!:
Cijfer: (1/10)
Goeie punten: (Meld duidelijk wat er goed is)
Zwakke punten: (doe opbouwende kritiek!)
Ideeën layout: (Heb je nog ideetjes voor de lay?)
Waarde layout: (Hoe veel zal jij er voor geven)
Overige: (Nog andere opmerkingen?)
Kleur tips: (voor de andere 2 layouts)
Slotzin: (Nog wat te zeggen?)
Toon Meer
Iedereen alvast heel erg bedankt voor uw rating:)
Binnenkort zal ik als het gesliced is het laten zien met betere pixels:) Dus goed raten! en niet klagen over de pixels gelieve.
Groetjess
@ NielsB,
Dat is nou mijn grootste probleem ik heb echt alles nagekeken. Het enige waar die fout staat is de login pagina.
Groetjes
Ik heb geen idee wat het is. Ik script voor een soort klant voor me. hij zegt crimexl of don-corleone.
Groetjes
Excuses voor me uitval.
Ik heb geen idee in welk bestand. aangezien die nergens heen linkt. Daar in tegen kan het daar niet aanliggen omdat de rest het wel allemaal doet (werken precies het zelfde)
@ DB-maffia
blijkbaar ben jij degene die niet kan lezen aangezien je dit kleine foutje niet kan vinde.
Je kunt hem toch zelf ook niet vinden ofwel dan?
Moeilijk toch lezen?
in me start topic staat een Login.tpl tussen!!
Mensen als je inlogt zie je links boven in! een naar waar de titel van de sites staat! Dit staat bij INLOGGEN en UITLOGGEN verkeerd! De rest is GOED!!
Er staat dus:
CrimeXl - Stap in de wereld van .....
Daar moet komen:
CrimeFamily - Login
Demo account:
test
test123
MENSEN EERST LEZEN DAN POSTEN!
Als je goed leest gaat het ook als je inlogt. Waarom denk je dat ik anders de inlog.php enzo er neer zet?
Gegegevens:
test
test123
Nee, ook niet in de index.php
(het login stuk komt niet IFRAME of wat dan ook het word gewoon een apparte pagina)
We praten hier over de don-corleone source die laatst met licenties verkocht werd.
Groetjes
Ook in de includes/inc.config.php staat geen name.