Posts by RiiCk

Sorry beetje slecht uitgelegt.

Het staat dus bijvoorbeeld zo

PHP
    Adres
    ......
    .....
    .....
    .....             Hier start de afbeelding pas

tel
    .....
    .....

De afbeelding hoort gewoon naast die adres te starten normaal.

Hallo cp,

Ik heb nu 2 velden naast elkaar staan maar ik krijg steeds dat me rechter kant(in het script onderste) in het midden pas start. Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Hij gaat zeker werkelijk gebruikt worden. We moeten nog even de puntjes op de ï zetten en nog even de andere kleuren maken. Ik neem aan dat dit niet lang zal duren. Als dit topic niet gesloten word zal ik het hier direct melden:)

Slicers zijn ook welkom gelieve vrijwillig of zeer goedkoop!

Groetjes

Misschien is dat center voor de iframe weg halen? normaal gesproken moet dat wel kunnen maar ik zie anders ook geen fout. Heb je ook nog aan de style zitten frutselen?

Groetjes

Jgdonleach probeert waarscheinlijk te zeggen dat je je iframe niet goed hebt gedaan qua breedte en hoogte. Ik denk daar in tegen dat je hem gewoon op de verkeerde plek hebt neergedropt.

Kun je aub je index sturen? of alleen het stukje rondom de iframe.

Groetjes

Ik zal dat voor de zekerheid thuis nog even nakijken. Ben nu momenteel niet thuis. Ben nu bezig met het herscripten van me script die ik hier op had staan:). als ik de zelfde fout houdt zal ik het melden:)

Groetjes

HIj slaat nu gewoon helemaal niks meer op in de berichten. Toen ik begon met het stukje scripten sloeg die alles nog op Afzender titel bericht etc. behalve de ontvanger dus geen enkel lid kreeg hem binnen. Nu naar mijn aanpassing doet die helemaal niks meer. HIj slaat niks meer op dus. Best raar, aangezien ik naar mijn weten alles goed heb ingevuld in mij script (2x overgekeken.) Maar, ik kan natuurlijk een foutje over het hoofd zien hé

Groetjes

Helaas, hij slaat nu helemaal niet meer op in de database. eerst sloeg hij alleen de ontvanger niet op.

Hele script nu:

PHP
    $sql->query("INSERT INTO berichten (afzender, geaddresseerde, titel, bericht, datum) VALUES('" . $own['id'] . "', '" . $id . "', '" . $_POST['onderwerp'] . "', '" . $_POST['bericht'] . "', NOW())");

~

Hierachter?

Beste leden,

Ik heb een klein probleempje (miss wel groot)
    ik ben bezig met een mass message script schrijven maar ik heb een black out ofzo want ik weet niet meer hoe ik hem naar elk lid kan laten sturen.

Iemand die mij kan helpen?

database van berichten:

PHP
    `id` int(255) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
      `afzender` varchar(255) DEFAULT NULL,
      `geaddresseerde` varchar(255) DEFAULT NULL,
      `titel` varchar(255) DEFAULT NULL,
      `inhoud` text,
      `gelezen` varchar(3) NOT NULL DEFAULT 'Nee',
      `datum` datetime NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00',

Users is:

PHP
    username

EDIT:
    Excuses verkeerde topic

Ja, maar als je even goed zoekt dan vind je op pro sites wel unbugged versies. Gewoon even op google unbugged versie criminal blalbala en je download er zo wat.

Waarom zouden hun het zo goedkoop doen zal Db-maffia zich afvragen?
    Als hun nou 10 x de zelfde versie voor 10 euro verkopen en 1x voor 100? beetje het zelfde nut en mensen geven eerder 10 dan 100.

Suc6 met je zoektocht verder.:)

Groetjess