Posts by RiiCk

heel erg bedankt voor je reactie bloodstar. IK zit zwaar te twijfelen om de ingame net als de outgame te maken of bij de ingame de menus tot te dop en de header gewoon recht.

Misschien iemand ideetje?

Raten is ook nog mogelijk!

Groetjes

waarscheinlijk doe je dit gewoon op een host waarvoor je betaald? Dan moet dit inderdaad via jouw server. Je kunt wel een soort script maken dat ze een domein naam aanvragen en dat er een mail of dergelijke naar je server beheerder gaat. Hierover moet je duidelijke afspraken met hem maken.

Als je het via je eigen host doet moet je lid zijn van SIDN. of dergelijke. Dit kost inderdaag een xxx bedag. Maar die kun je terug betalen door de jouw verdiende kosten. Ook raad ik je TRANSip aan.

Daarnaast moet je gewoon even googlen en intypen domein script of drs scripts of Domein Tjek script. gewoon zoeken.

Ik heb mee gewerkt op een hosting bedrijf en begin er nu binnenkort zelf ? dus ik weet wat ik zeg.

Groetjes

Ik ga er niet over na denken. Voor een paar cent meer zit je bij een grotere hosting bedrijf met kvk bijv. xento.nl ofzo. Meer ruimte en chit en je kunt crime games.

Leuk dat je je site viert maar geef mij de volgende keer maar gewoon een gebakje dan zoon aanbieding

Groetjes

Veel succes met je nieuwe functie Pim. Ik hoop dat er nu eindelijk is goed gewerkt word aan een verbeterde CP. Kun je ons al vertellen wat je plannen zijn qua updates? Ik zelf denk dat het is hoog tijd word voor een nieuwe layout met 2 kanten. Aangezien dit veel en veel overzichtelijk werkt!

Groetjes

Hallo,

Je kunt het wel via dutchleader doen maar ik raad je dan aan dat je met jouw aanmelden eerst je account moet activeren via een mailtje. Anders heb je groot kans dat andere webmasters op je spel gaan en daar gaan promoten voor hun site. Als je een activatie mail moet gebruiken is het hun meestal te veel werk en gaan ze wel op een andere.

Daarnaast zijn er genoeg mensen die gewoon spelers zijn van maffia spelen. Meestal komen die mensen op dutchleader via de klikmissie.

Groetjes

Ja, hij is niet helemaal gebroken weet niet hoe ik het moet noemen er zit een grote deuk in maar niet helemaal door midden ofzo.

Naam: Rick
    Leeftijd: 17 jaar
    Waarom: Ik heb helemaal geen geld meer en moet binnenkort allemaal layouts betalen maar, omdat ik al een poosje thuis zit omdat ik laatst een klap met een moker hamer heb gehad en nog steeds zeer last van me borst heb kan ik niet werken. Dit omdat "stoere" jongens me vriendin zaten te versieren en zij er niets van wou gingen ze dom doen. Toen kwam ik er tussen en ik mocht helaas de klappen vangen. Gelukkig kwam me schoonvader er snel aan en die heeft me toen geholpen. (eindstand = ik lag in het ziekenhuis met licht gebroken borstkas) en één van de jongens zijn ballen zijn omgedraaid door mijn schoonvader.

Zelf vond ik dit wel een goeie reden (was trouwens ook in de krant te lezen (dvhn.nl ong 2/3 weken geleden.)

Hallo leden van cp,

Lichtjes word ik er nu al knetter Gek van. Me sms systeem van de admin..

Hoe het hoort te zijn:
    Dit is dus een admin sms. Als je niks invult bij het vakje Naar stuurt die het naar alle leden toe. Dit doet die naar de ID van de users omdat het postvak in ook zo is gescript. Maar, als ik een lid invoer bij naar. Dan stuurt die niet naar het ip maar naar de lid naam zelf. Dit moet ook zo worden dat die naar het id stuurt?

Hoebedoel je dat?

Groetjes

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.11.09 04:10:36:
    Nouja, Tijd om te gaan slapen denk ik me zo.

Groetjes

Ik zie het..xD Me mede scripter heeft de gebruikersnaam veranderd..xD Ik dacht dat, dat het niet kon zijn omdat ik het nogal onlogich vond:P het stond er opeens;P

Groetjes

Edit:
    R-Mulder weet jij toevalig wat nou me fout is ik heb al veel hulp gehad maar kwam er steeds maar niet uit.. Haha

Bij de admin sms kun je het veld leeg laten dan stuurt die naar alle leden en als je er een naam invuld verstuurt die niks. Dit omdat het postvak in systeem kijkt of er wat op de ID van de gebruiker is binnengekomen.

Goeie avond,

aangezien ik geen zin had om een topic aan te maken had ik even een vraagje

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 3

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 3

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 7

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 7

Heeft iemand enig idee wat voor fouten dit allemaal wel niet zijn:P